Strona 1 z 2

Nie wiem co o tym mysleć - wynalazek z allegro;)

: śr sty 23, 2008 14:51
autor: yanek
http://moto.allegro.pl/item301362036_tu ... di_vw.html

powyżej link do aukcji allegro, panowie wypowiedzcie opinie na temat tego proszę:)

: śr sty 23, 2008 15:00
autor: cowboy
ja bym jeszcze dołożył silniczki elektryczne zasilane sprzężone z półoskami - każdy dodaje 5 do 10 KM w zalezności od akumulatrora i wydajności alternatora

: śr sty 23, 2008 15:01
autor: sokolnh
:panna: tyle Ci powiem
ciekawe jak to jest sterowane :-k

: śr sty 23, 2008 15:12
autor: yanek
a wogole ktoś miał z tym do czynienia na własnej skórze i widzial jak to dziala:D? bo strasznie mnie to ciekawi:)

: śr sty 23, 2008 15:15
autor: sokolnh
yanek pisze:a wogole ktoś miał z tym do czynienia na własnej skórze i widzial jak to dziala:D? bo strasznie mnie to ciekawi:)
masz w domu suszarke do włosów ? tak samo działa, pcha powietrza do silnika, ciekawe czy też ma dwie prędkosci :hehe:

: śr sty 23, 2008 15:18
autor: yanek
kurde coś droga ta suszarka samochodowa:D

: śr sty 23, 2008 15:37
autor: VwDarek
O Boże szkoda słów.. :crazy:

: śr sty 23, 2008 16:18
autor: flinstone
mega bajer- to jest prosta konstrukcja na dwa kabelki-wyprowadź sobie je do kabiny i np na kierowny umieść włącznik-bedziesz miał dopalacz jak w szybkich i wsciekłych :bum:
a tak poważnie- ktoś juz iedyś pisał na forum o ograniczonej zdolności filtrowania przez stożki(podobno odpadają w przedbiegach w porównaniu do standardowych) Jak do tego dołozysz siłe ssącą to moze sie zrobic powazny problem nie tyle z ciśnieniem co z jakościa powietrza. U siebie bym tego nie założył. W razie awari blokuje Ci dopływ powietrza. Nie ma reakcji ze strony turbiny na aktualne zapotrzebowanie na powietrze-cały czas tłoczy tyle ile potrafi. Nie wiadomo ile pradu to zabira na wolnych obrotach-np w korku. Dodatkowe obciażenie alternatora to znowu wzrost zuzycia paliwa, a ten podawany wzrost mocy o 15% to moze byc tylko przy określonych (pewnie wysokich) obrotach, a pozostałym zakresie to moze wiecejszkodzic niż pomagać. taie moje zdanie. Jesli to założysz i bedzie się spisywało to bardzo prosze daj znać.

: śr sty 23, 2008 18:58
autor: sHpAaKu
Śmiech na sali poprostu.

: śr sty 23, 2008 20:45
autor: lawrai
ciekawe czy da sie podpiąc intercooler :rotfl:

: śr sty 23, 2008 21:19
autor: zielu
zajebeiste chyba tez sobie takie zrobie :P wezme wentylator od kompa z zasilacza.. wsadze zaraz za filtrem powietrza i podałcze do aku bo akurat jest na 12V :D
efekt chyba uzyskam ten sam :?: :helm:

: śr sty 30, 2008 20:45
autor: Golf GTi
Ciekawe, chodzi mi o to jak wirnik jest w srodku zbudowany, nie ma plynnej regulacji doladowanie , ale przy odpowiednim sprzężeniu z potencjometrem przepustnicy, pewnie by to zadzialalo,tylko pytanie jak? ,More AIR=More FUEL ,cekawe jak to rozwiazali :).

: śr sty 30, 2008 23:11
autor: Królik88
"Wg danych producenta dzięki tej turbinie uzyskujemy ciśnienie rzędu 2-3 PSI" - to jest niecałe 0.2Bara. Nie mówiąc o tym, że to dane producenta, a prawda może się znacząco różnić.

Pomysł doładowania poroniony.

Ale ciekawe czy zadziałałoby zamontowane za mikserem, na końcu dolotu od strony silnika, by stwarzać podciśnienie umożliwiające założenie większego miksera gazu. Jakby tak to zadziałało, to nie byłoby spadków mocy na gazie, a na benzynie pewnie tyle by pomogło co zaszkodziło. :D

: śr lut 06, 2008 00:56
autor: vidget
Na gazie nie bedzie dzialalo to wiem :) ciekawe to jest z plastiku ???????? ciekawe co sie stanie jak sie jakas z lopatek oderwie hmmmmm :P

[ Dodano: 05 Lut 2008 23:58 ]
a wiem ze to nie na temat tego postu ale kto pyta niebladzi no ba
kolega sie mnie pytal czy jest cos co nasladuje blow off wiecie cos naten temat to pisac prv dzinks :)