Strona 1 z 1

1,8 8v ABS na 1,8 16v robil ktos ? jak ? co ? :)

: pn maja 16, 2005 20:28
autor: Browix
witam , zastanawialem sie ostatnio czy dalo by sie przerobic 1,8 8v na 16v , niewatpliwie dalo by to przyrost mocy podejrzewam rzedu 10 ps lub ciutke wiecej . mam pytanie czy ktos to juz robil ? co trzeba przerobic ?

Re: 1,8 8v ABS na 1,8 16v robil ktos ? jak ? co ? :)

: wt maja 17, 2005 08:20
autor: Borys
Browix pisze:witam , zastanawialem sie ostatnio czy dalo by sie przerobic 1,8 8v na 16v , niewatpliwie dalo by to przyrost mocy podejrzewam rzedu 10 ps lub ciutke wiecej . mam pytanie czy ktos to juz robil ? co trzeba przerobic ?
wszystko sie da, ale czy jest sens?

do wymiany tłoki głowica, wydech, instalacja wtrysku paliwa troche węzy wodnych itd,

: wt maja 17, 2005 09:03
autor: Browix
hmmm myslalem ze tloki zostaja :/ to ze glowica i aparat wtryskowy to podejrzewalem . sens jest , taniej to wyjdzie niz swap silnika , bo ile moze kosztowac taka przerobka ? swap koszuje pewnie kolo 5 tys . a z tym silnikiem to chyba nie da sie cos wiecej zrobic . chyba ze sie myle :)

: wt maja 17, 2005 19:29
autor: gtx
Browix pisze:hmmm myslalem ze tloki zostaja :/ to ze glowica i aparat wtryskowy to podejrzewalem . sens jest , taniej to wyjdzie niz swap silnika , bo ile moze kosztowac taka przerobka ? swap koszuje pewnie kolo 5 tys . a z tym silnikiem to chyba nie da sie cos wiecej zrobic . chyba ze sie myle :)
W 16v jest tez natrysk oleju na denko tloka ,zwykle 1.8 nie maja.Konieczne tloki tez trzeba wymienic,bo 16 sa plaskie z wycieciami na zawory a w 1.8 sa troche wklesle i nie maja wyciec na zawory.Takze taka przerobka bedzie cie duzo kosztowac.Swap na pewni nie bedzie kosztowac 5 tys.

: wt maja 17, 2005 21:42
autor: Kapibara
jakie 5 tys. no ile mo0ze kosztowac taki silnik w b. dobrym stanie to nie cale 2tys. a mechanik za zaminane to nawet nei wiem czy 400 weznie. do teog dochodza jeszcze jakies drobne urzadzenia. Jeszcze jest jedna mozliwosc kupic caly silnik 16v(nadurzyty) i z niego brac czesci do twojego, po uprzedniej ich regeneracji.

: śr maja 18, 2005 01:12
autor: malolat
polosie, zawieszenia, hamulce, komputer silnika, zegary... 1,8 16v to nie warto chyba, poszukac juz jakies 2,0 z gti normalne, latwiej bedzie dopasowac czesci :>

: śr maja 18, 2005 15:38
autor: Browix
witam , zna ktos jakis portal gdzie ludzie silniki sprzedaja z osprzetem , bo z tego cos sie orietowalem to bralbym 20 16 v gti ABF z calym osprzetem i skrzynia . sprawa jest taka ze na allegro te sliniki sa strasznie drogie :// . mechanikow sie popytam , bo sam jestem ciekawy ile wymiana , ale podejrzewam ze nie taniej niz 1000 zl . chyba jednak przerabiac na 16v sie nei oplaca . Swap bym mogl zrobic w pazdzierniku jesli suma calosci nei przekroczyla by 3 tys

: śr maja 18, 2005 17:13
autor: malolat
w slomczynie za 2tys chcieli z osprzetem i skrzynia grafis :P, ale lepiej cos rozbitego kupic i samemu wymontowac :P

: pt maja 20, 2005 07:17
autor: gtx
malolat pisze:polosie, zawieszenia, hamulce, komputer silnika, zegary... 1,8 16v to nie warto chyba, poszukac juz jakies 2,0 z gti normalne, latwiej bedzie dopasowac czesci :>
Polosie,zawieszenie,hamulce,zegary tych elementow nie trzeba wymieniac.

: pt maja 20, 2005 12:12
autor: Browix
witam a przy swapie jak to jest z komputerem pokladowwym ? MAF czy jakos tak sie nazywa . Bedzie dzialal ? czy go tez trzeba kupic ? on oblicza spalanie itd