Strona 1 z 3

MK3 swap na ABF

: ndz sty 13, 2008 19:12
autor: _Nosek_
Witam chchialbym wiedziec bedzie kosztowac przelozenie (razem z kupmen silnika) 1.8T ze wszystkim i zrobienie czipa do mk3 dorazu

: ndz sty 13, 2008 19:55
autor: wojti
razem ze wszystkim to pewnie z 8-10 tys. zł

: ndz sty 13, 2008 23:41
autor: _Nosek_
ile moze cos takiego palic bo to tez dla mnei wazne...

: pn sty 14, 2008 02:49
autor: lawrai
jak sie pytasz ile pali to raczej nie zawracaj sobie narazie tym głowy . Chyba że już bardzo chcesz to polecam wklepać w google dane techniczne volkswagen 1.8 turbo i bedziesz wiedział ile pali taki silniczek . Pozdrawiam

: pn sty 14, 2008 09:37
autor: _Nosek_
to poco piszesz :dzida:

zapomnialem troche z tym zuzyciem paliwa bo wiedzialem ze w googlach raczej nei znajde..

ile moze palic cos takiego jesli z tych 150KM sie wynajdzie 200KM :helm:

nie chce miec pozeracza paliwa ponad 12 litrow :crazy:

: pn sty 14, 2008 10:08
autor: exec
_Nosek_ pisze:to poco piszesz :dzida:

zapomnialem troche z tym zuzyciem paliwa bo wiedzialem ze w googlach raczej nei znajde..

ile moze palic cos takiego jesli z tych 150KM sie wynajdzie 200KM :helm:

nie chce miec pozeracza paliwa ponad 12 litrow :crazy:
A do jakiego auta to chcesz swapowac?
Poza tym jesli mozesz wydac 10 tyskow na swap i potem ze 2-3 tyski (lekko) na podstawowe mody to co za roznica czy bedzie palil 12 czy 13 litrow w miescie? Kup sobie 1,6 75KM to Ci bedzie palic 9-10 litrow.
Jesli kupujesz benzynke to znaczy ze nie bedziesz duzo km robil rocznie. Zakladajac ze to bedzie 15 000km rocznie to roznica w spalaniu miedzy 12 a 13 litrow, wyniesie 500-600zl. Za rok jazdy. Jak to sie ma do 10 000zl wylozonych na swap?

: pn sty 14, 2008 10:43
autor: evolution
jak cie przeraza 12 litrow to nie ma sprawy...nawet 12 nie ujrzysz:) bedzie palil ze 15..

: pn sty 14, 2008 12:41
autor: _Nosek_
chodzi o to ze w angli te 10.000 szybko uda mi sie zaoszczedzic :bigok:
ale te 15 litrow to przesada :grrr:

jezeli naprawde ten silnik pali tyle...(znajomemu 12 litrow pali ale w passacie kombi)

to powiedzcie jaki inny silnik zeby bylo w granicach 12 litrow i zeby moc wycisnac kolo 150-200 KM

: pn sty 14, 2008 16:33
autor: Yuri
_Nosek_ pisze:chodzi o to ze w angli te 10.000 szybko uda mi sie zaoszczedzic :bigok:
ale te 15 litrow to przesada :grrr:

jezeli naprawde ten silnik pali tyle...(znajomemu 12 litrow pali ale w passacie kombi)

to powiedzcie jaki inny silnik zeby bylo w granicach 12 litrow i zeby moc wycisnac kolo 150-200 KM
Z palety VAG jesli chodzi o benzyniaki to ciezko bedzie cos znalezc pod Twoje kryteria spalania. Chyba ze jakims cudem znajdziesz 1.4 TFSI w tej mocniejszej (170 kM) wersji np. z rozbitka ale jak zyje nie slyszalem zeby ktokolwiek cos przy tym silniku modzil a tymbardziej go swapowal wiec bylby to nie lada eksperyment ;). Jak dasz rade to polecam B16A2 Hondy. Moim zdaniem jeden z najlepszych silnikow wolnassacych jakie znam ale nawet mimo ze to 1.6 to np. w miescie przy butowaniu to nie zedziesz ponizej 12l/100km. W serii w Civicu VI mial cos ok. 170 kM i jest cholernie podatny na mody ale to znowu bylby chyba pierwszy, przynajmniej mi znany przypadek, zeby ten motorek ktos do VAG'a montowal ;).

P.s. Jedno mnie dziwi. Chcesz robic swapa benzyniaka, wystrugac 200 kM a martwisz sie o spalanie? Wg mnie to sie troche mija z celem. Wg. mnie zadnym benzyniakiem o mocy 200kM czy bedzie mial 4 gary czy 6, turbo czy N/A, nie zejdziesz w miescie ponizej 12l. Jak chcesz mocno a zarazem troche taniej niz benzynka to chyba tylko ARL zostaje :)

P.s.2. To co napisalem wyzej to tylko czysta teoria czyli po prostu podalem 2 silniki, ktore bylyby w stanie "udzwignac" te 200 kM a przy okazji jakos w miare rozsadnie spalic ale tak czy inaczej nie traktuj tego co napisalem jakos smiertelnie powaznie ;)

: pn sty 14, 2008 18:23
autor: evolution
mozna podsumowa.. chcesz sie cieszyc moca... znajdz tescia szejka:P

: pn sty 14, 2008 20:05
autor: _Nosek_
odrazu mowie ze chodzi tu o jazde ekonomiczna :green_fuck:

wiadomo ze nie caly czas ale :P wiec nie wydaje mi sie ze ponad 12 bedzie a co do ostrzejszej jazdy to mam swiadomosc ze to bedzie okolo 15 litrow...mozecie mi powiedziec gdzie robia takie swapy?? bo przyjade nim do polski(warszawa) i chcialbym juz mneijwiecej wiedziec co i jak i ile to moze potrwac

: pn sty 14, 2008 21:53
autor: exec
Ja widze tu same sprzecznosci.
Chcesz mocny samochod i to zmodowany, ale zeby byl oszczedny.
Chcesz wydac kilkanascie tyskow na swapa a przeraza Cie strata kilku stowek w ciagu roku, na wiekszym spalaniu.

Moze kup sobie tdi? I w ogole nie napisales do jakiego samochodu chcesz to swapowac.

: pn sty 14, 2008 23:01
autor: _Nosek_
exec pisze:Ja widze tu same sprzecznosci.
Chcesz mocny samochod i to zmodowany, ale zeby byl oszczedny.
Chcesz wydac kilkanascie tyskow na swapa a przeraza Cie strata kilku stowek w ciagu roku, na wiekszym spalaniu.

Moze kup sobie tdi? I w ogole nie napisales do jakiego samochodu chcesz to swapowac.
dobra z tym spalaniem juz skomentowalem :pub: zdaje sobie sprawe ze jak bedzie ostra jazda to bedzie sie trzeba liczyc z nawet 20 litrami...chodzilo mi tylko ile pakli przy ekonomicznej jezdzie...ale juz nie wazne...

bardziej interesuje mnie koszt calego swapu plus ewentualny uklad wydechowy gleba i cos z hamulcami trzeba byloby zrobic..czyli jaki jest koszt i ile to moze zajacz czasu jakies sprawnej ekipie w okolicach Warszawy

: wt sty 15, 2008 00:29
autor: exec
taaaa... ekonomicznej jezdzie samochodem 200km :bajer:
Sam siebie oszukujesz. Takim sie spokojnie nie da jezdzic :helm: