Strona 1 z 2

Pare pytań o swap

: pn sty 07, 2008 18:08
autor: gedeon77
Mam golfika 1.6 RF,chciałbym swapować go na 1.8 na wtrysku,mam pytanie odnośnie LPG czy można zaadoptować jakoś instalację z gaźnikowca do wtrysku.Jeśli można to czy tylko do mono (słyszałem że można) czy do wielopunktowego też?Jaki silnik polecalibyście na swap?

: pn sty 07, 2008 19:04
autor: andrew19_86
szukaj kolego,wszystko na ten temat zostało już napisane :bigok:

: pn sty 07, 2008 20:49
autor: gedeon77
No i nic ciekawego nie wyczytałem poza tym że mikser muszę zmienić,ale jakiego szukać np. na allegro...
Silnik też bym chciał wiedzieć jaki podejdzie bez większych przeróbek?RP by był ok?Ogólnie to może coś mocniejszego...

: pn sty 07, 2008 21:24
autor: toffic
gedeon77 pisze:Mam golfika 1.6 RF,chciałbym swapować go na 1.8 na wtrysku,mam pytanie odnośnie LPG czy można zaadoptować jakoś instalację z gaźnikowca do wtrysku.Jeśli można to czy tylko do mono (słyszałem że można) czy do wielopunktowego też?Jaki silnik polecalibyście na swap?
Do wymiany centralka z instalką i mikser

: pn sty 07, 2008 22:31
autor: [QT]Devil
No i jeszcze potrzebujesz przekaznika :)

: pn sty 07, 2008 23:53
autor: toffic
[QT]Devil pisze:No i jeszcze potrzebujesz przekaznika
Do czego??

: pn sty 07, 2008 23:54
autor: bvw08
szkoda kasy pakować w RP ten silnik dużo nie zdziała jeśli dobrze się pobawisz RF to wyjdzie lepiej niż Rp wiem bo mam :grin: A jak chcesz się bawić w swapa to zaczynaj od PF zwyż. Osobiście gdyby mi zależało to bym sobie wsadził ABF bo Kr ciężko dostać w normalnym stanie .

: wt sty 08, 2008 00:43
autor: [QT]Devil
Toffic a w jaki sposób odcinany jest dopływ beny na gazniku?
A w jaki sposób na wtrysku, no chyba że bedzie miał sterownik z możliwościa rozciecia.

: wt sty 08, 2008 08:57
autor: gedeon77
bvw08 pisze:szkoda kasy pakować w RP ten silnik dużo nie zdziała jeśli dobrze się pobawisz RF to wyjdzie lepiej niż Rp wiem bo mam :grin: A jak chcesz się bawić w swapa to zaczynaj od PF zwyż. Osobiście gdyby mi zależało to bym sobie wsadził ABF bo Kr ciężko dostać w normalnym stanie .
A cóż takiego można zdziałać?Ogólnie nie podoba mi się jak ten RF chodzi na gaźniku,zdecydowanie bym wolał wtrysk ze względu na kulturę pracy...a może tak wtrysk do RFa?Przypuszczam że i spalanie by spadło,co?
Ogólnie to mam całe AAA ale przeraża mnie ten silnik,to już za wiele dla mnie...

: wt sty 08, 2008 11:28
autor: toffic
Toffic a w jaki sposób odcinany jest dopływ beny na gazniku?
A w jaki sposób na wtrysku, no chyba że bedzie miał sterownik z możliwościa rozciecia.
No OK, może dać przekaźnik, choć ja wole wykorzystać emulator w kompie (prawie wszystkie II gen to mają)

: wt sty 08, 2008 11:28
autor: Borys
gedeon77 pisze:
bvw08 pisze:szkoda kasy pakować w RP ten silnik dużo nie zdziała jeśli dobrze się pobawisz RF to wyjdzie lepiej niż Rp wiem bo mam :grin: A jak chcesz się bawić w swapa to zaczynaj od PF zwyż. Osobiście gdyby mi zależało to bym sobie wsadził ABF bo Kr ciężko dostać w normalnym stanie .
A cóż takiego można zdziałać?Ogólnie nie podoba mi się jak ten RF chodzi na gaźniku,zdecydowanie bym wolał wtrysk ze względu na kulturę pracy...a może tak wtrysk do RFa?Przypuszczam że i spalanie by spadło,co?
Ogólnie to mam całe AAA ale przeraża mnie ten silnik,to już za wiele dla mnie...
zmiana z rf na rp osiągow nie przyniesie, ale bedzie jechał palił w najwieksze mrozy bez zająlnięcia, bo domyslam sie ze skoro masz dosc RF to masz problem z gaźnikiem,

mozna sam wtrysk dołozyc do tego silnika, nie ma tam za duzo kombinacji,

: wt sty 08, 2008 12:28
autor: gedeon77
Ok,wiec wtrysk.Co szukać?Co potrzebuję?
Monowtrysk,podstawę pod niego,pompę elektryczną (co z mechaniczną?),komputer z wiązką,sondę lambda,przewody wysokociśnieniowe?Od czego podpasuje wtrysk?Od jakiegoś 1.6 czy od 1.3,1.8 też podjedzie?

: wt sty 08, 2008 13:14
autor: Borys
gedeon77 pisze:Ok,wiec wtrysk.Co szukać?Co potrzebuję?
Monowtrysk,podstawę pod niego,pompę elektryczną (co z mechaniczną?),komputer z wiązką,sondę lambda,przewody wysokociśnieniowe?Od czego podpasuje wtrysk?Od jakiegoś 1.6 czy od 1.3,1.8 też podjedzie?
kolektor ssacy, zestaw monowtryski (przepustniac z wtryskiwaczem) wiązka, ECU, sonda lambda, i pompa palwia (wystarczy 2 bary)
wtrysk pasuje z RP, 1F, ABS, AAM,

mechaniczna pompe demontujesz i zaslepiasz otwór zaslepką

: wt sty 08, 2008 17:26
autor: toffic
Borys pisze:kolektor ssacy, zestaw monowtryski (przepustniac z wtryskiwaczem) wiązka, ECU, sonda lambda, i pompa palwia (wystarczy 2 bary)
wtrysk pasuje z RP, 1F, ABS, AAM,

mechaniczna pompe demontujesz i zaslepiasz otwór zaslepką
Jak AAM i ABS komp to aparat tez do zmiany, kolektor ten sam więc zostaje