Strona 1 z 1
Co to za Turbina
: śr maja 11, 2005 00:47
autor: Krzylu
jako ze robilem remont silnika tzn wymiane bloku
sciagnieta mialem głowice i turbine na widoku postanowilem sie dowiedziec cos wiecej na jej temat
i jak w temacie co to za turbina bo tyle wiem ze w 1.6Td byly Garetty
ja mam KKK????
nie zabardzo sie znam na tych turbawach wiec prosze o jakies info na ten temat
: śr maja 11, 2005 08:08
autor: Trochim
a nie było tam żadnej tabliczki?
ja stawiam na k24 lub k14
: śr maja 11, 2005 19:03
autor: 1 6 D
http://members.chello.nl/y.timmer1/
To jest bardzo dobra strona o dieslach i turbodieslach. Na ETCE w 90 roku w jr i mf widzę, że są KKK i Garett.
: czw maja 12, 2005 01:53
autor: Krzylu
nic niebylo tylko te numery nawet miejsca niema w ktorym byc moze cokolwiek bylo
w tej stronie co podales 1 6D wynika ze KKK wystepowaly w RA i 1V
czyzbym mial dmuchawe z tych silnikow???
Ra odpada bo ma chłodzenie woda a ja niemam to pozostaje 1V
czyli zostaje takie same cisnienie doładowania jakie oryginalnie jest w JR tylko poprostu many wstawil zamiennik z 1V
: czw maja 26, 2005 00:03
autor: naum
czyli zostaje takie same cisnienie doładowania jakie oryginalnie jest w JR tylko poprostu many wstawil zamiennik z 1V
ta turbawka z 1V kosztuje 500 euro, a z JR 450
: pn maja 30, 2005 12:27
autor: marek29
Wbrew pozorom K14 nie jest taka zła.Wedłu danych znalezionych w necie
turbo było zakładane (oprócz VW) w mercach,cytrynach 1.9td i jeszcze w innych.W 1V ustawione zostało ciśnienie 0,4bar,ale sama turbina jest przewidziana bodajże na 0,68-0,74bar.
Ok. 0,1-0,15Bar mniej niż w prawdziwym Td.
Ze względu na mniejszą "muszlę" szybciej się rozpędza.
Jest gdzieś na forum link do stronki w której jest opis że gość wydusił z K14 powyżej 1bar (chyba 1,15)