Strona 1 z 2
mk3 swap z 2.0 na 2.8
: śr gru 19, 2007 11:15
autor: SYPEK
Witam mysle nad swapem silnika VR6 do mojego golfa mk3, dodam że jest to wersja GTI (2.0 8V 115PS). Chciałbym przeszczepic silnik z passata B3. Prosił bym o wszystkie przydartne informacje od tego jak powinien zachowywac się w miare dobrze utzrymany VR, fajnie by było jesli ktos by mi naświetlił problem ewentualnego wyrejstrowania passata gdy już wyjme z niego silnik, jednym słowem prosił bym o abc takiegp zabiegu.
Pozdrawiam i czekam na każdą wskazówkę, poradę.
: śr gru 19, 2007 15:52
autor: Yuri
Najpierw to odwiedz Paskiem hamownie i zobacz czy w ogole gra jest warta swieczki, bo jesli VR bedzie padaczka to dla 20-30 kM nie wiem czy bylby sens sie w to bawic i zamiast tego za ta kase porzadnie pomodzic przy 2e.
Co do samego swapa to niech sie ktos madrzejszy w tych sprawach wypowie, a ode mnie tylko tyle, ze z tego co sie orientuje to musisz zmienic hamulce, sprzeglo, chyba skrzynie, licznik i pewnie kilka jeszcze innych rzeczy.
: śr gru 19, 2007 17:11
autor: exec
Yuri pisze:za ta kase porzadnie pomodzic przy 2e.
Czyli na przyklad co?
: czw gru 20, 2007 02:28
autor: Yuri
exec pisze:Czyli na przyklad co?
Lepszy walek (Schrick czy Swiatek), wydech o wiekszej srednicy, dolot, kolektor wydechowy (np. z nierdzewki) 4-2-1, mozna by sprobowac jeszcze jakis soft pod to wszystko napisac i mysle, ze bylaby duza poprawa. Generalnie opcji jest sporo i naprawde nawet z "wolnossaka" 8v mozna troche wyciagnac. Warunek oczywiscie taki,ze silnik jest na tip-top. Ja bym np. wolal taki zabieg niz pchac sie w swapa z jakims niepewnym VR'em. Chyba,ze VR naprawde zdrowiutki to mozna sie bawic.
: czw gru 20, 2007 11:16
autor: exec
Hmm tak sie sklada ze Swiatek to akurat moj znajomy wiec moze z nim pogadam o jakims walku
: pt gru 21, 2007 02:38
autor: SYPEK
Hehe wałki mi tu jakieś wymyslacie wszystko fajnie ale koszta tego wszystkiego zrównaja sie ze swapem dobry program to juz koszt z 1000 zł bo jakoś nie wierze w te cudowne czipy i inne gówna z allegro wałek jak najbardziej wydech w sumie mam ale nie zapominajmy o jednym 6 cylindrów to 6 cylindrów pomijając już sam dzwięk który zabija wszystkich buraków to nawet po wpakowaniu kosztów swapu vr6 nie dojdziesz do mocy vr6 z 2.0 8V. Druga strona medalu to znaleść silnik który czyma jakieś tam standardy bo nie wierze w to że uda mi się znaleśc takiego co na hamowni wykula 174 kuce. Tak czy siak roboty od h....... a jaki efektu nigdy nie możesz być w 100% pewien.
Dzieki za wszystkie wskazówki, czekam na kolejne porady jak z dynamicznego auta zrobić króla dróg
pozdro
: pt gru 21, 2007 12:28
autor: Yuri
SYPEK pisze:o nawet po wpakowaniu kosztów swapu vr6 nie dojdziesz do mocy vr6 z 2.0 8V
Masz absolutna racje kolego dlatego moje zdanie jest takie:
Jak masz "dawce", ktory ma przynajmniej te 160kM to swapowac i przywracac mu serie (chyba ze sie trafi taki, ktory trzyma serie). Jesli "dawca" trup to dac sobie spokoj i przeznaczona kase albo wlozyc w obecnego albo po prostu sprzedac i szukac calego auta ABF/VR6.
: pt gru 21, 2007 13:33
autor: evolution
SYPEK pisze:Hehe wałki mi tu jakieś wymyslacie wszystko fajnie ale koszta tego wszystkiego zrównaja sie ze swapem dobry program to juz koszt z 1000 zł bo jakoś nie wierze w te cudowne czipy i inne gówna z allegro wałek jak najbardziej wydech w sumie mam ale nie zapominajmy o jednym 6 cylindrów to 6 cylindrów pomijając już sam dzwięk który zabija wszystkich buraków to nawet po wpakowaniu kosztów swapu vr6 nie dojdziesz do mocy vr6 z 2.0 8V. Druga strona medalu to znaleść silnik który czyma jakieś tam standardy bo nie wierze w to że uda mi się znaleśc takiego co na hamowni wykula 174 kuce. Tak czy siak roboty od h....... a jaki efektu nigdy nie możesz być w 100% pewien.
Dzieki za wszystkie wskazówki, czekam na kolejne porady jak z dynamicznego auta zrobić króla dróg
pozdro
kolega znawca widze... to pokaze ci wykresik 2E moze zmienisz zdanie:)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/04b ... 30cd8.html nie ma opcji zebys vr'em bez wsadzenia kilkunastu kilo zlotych zabil tego 2E
: pt gru 21, 2007 17:11
autor: exec
evolution pisze:
kolega znawca widze... to pokaze ci wykresik 2E moze zmienisz zdanie:)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/04b ... 30cd8.html nie ma opcji zebys vr'em bez wsadzenia kilkunastu kilo zlotych zabil tego 2E
Jakich chyba uturbiony ten 2E
: pt gru 21, 2007 20:50
autor: Golf GTi
Chyba?! - napewno patrz jaki ma moment i ch-ke z wykresu,nie wiem czy VR z "paroma zlotymi" by mu dal rade.
: pt gru 21, 2007 22:12
autor: exec
Golf GTi pisze:Chyba?! - napewno patrz jaki ma moment i ch-ke z wykresu,nie wiem czy VR z "paroma zlotymi" by mu dal rade.
Z paroma zl z pewnoscia nie
: pt gru 21, 2007 22:28
autor: Królik88
evolution, mógłbyś napisać co zrobiłeś temu 2e?
: pt gru 21, 2007 22:30
autor: evolution
: pn gru 24, 2007 04:31
autor: SYPEK
[/quote] kolega znawca widze... to pokaze ci wykresik 2E moze zmienisz zdanie:)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/04b ... 30cd8.html nie ma opcji zebys vr'em bez wsadzenia kilkunastu kilo zlotych zabil tego 2E[/quote]
Hehe po pierwsze nie znawca tylko debil albo maniak/pasjonata (jak kto woli te słówka używane są wymiennie, zależy kto sie wypowiada)
a po drugie powiedz mi ile "kilo" złotych zostało włożone w tego 2E i za ile "kilo" zrobisz to z moim 2E ?? Ewentulanie czy zamiast ołowianych złotówek możemy rozmawiac o banknotach??
Jeśli za koszta swapu vr6 czyli na oko 4 tys zł ( passat vr6 lub mk3 vr6 anglik -ok 3 tys zł + swap ok 800-1000 zł) zrobisz to z moim 2E to mów kiedy i gdzie mam odstawić golfine
pozdrawiam