Strona 1 z 1

remont silnika PF

: ndz gru 16, 2007 15:50
autor: zxcv2
Witam, jaki jest koszt całkowitego remontu takiego silnika? Można taniej znaleźć inny, ale remontując wiem co mam... czy lepiej szukać na swap np 1.8T ? Ale też niewiadomo co trafie...


PF łyka mi z 0.5l oleju / 1000km

Ile wyniosą graty i co będzie wymienione, oraz ile może wynieść robota kogoś kto zrobi to konkretnie ?

: ndz gru 16, 2007 16:09
autor: toffic
Napisz skąd jesteś bo koszt robocizny w Wa-wie jest kilka razy większy niż np. na podkarpaciu

: ndz gru 16, 2007 16:10
autor: zxcv2
wroclaw

: pn gru 17, 2007 10:46
autor: Golf GTi
0.5 L to norma producenta, ale troszke za duzo bierze, umnie tak 0,5 na ok 4000 -5000 ,jak ja jezdze ,jak zona to z 0,5 na 10000 ,smigam na syntetyku BP Visco 5000. Moze chcesz mojego PF dlubnietego, lykanc tanioo.

: sob gru 22, 2007 12:58
autor: Turbonalepa
Witam.

Ja bym zaczął od tego którędy olej bierze. Bo jak po zminie pierscieni sie okaże, że przez uszczelniacze zaworowe to remont na darmo. ja w swoim EZ miałem padniete uszczelniakcze zaworowe i sie dosłownie tamtędy lało - auto dawało na niebiesko. Koszt jednego uszczelniacza to około 1,50 zł (potrzeba 8 szt.) za robocizne bez ściagania głowy 150 mnie skasowali. I jest loox.

Więc polecam najpierw sprawdzić.

Pozdrawiam.

: sob gru 22, 2007 15:50
autor: gtx
Turbonalepa pisze:Witam.

Ja bym zaczął od tego którędy olej bierze. Bo jak po zminie pierscieni sie okaże, że przez uszczelniacze zaworowe to remont na darmo. ja w swoim EZ miałem padniete uszczelniakcze zaworowe i sie dosłownie tamtędy lało - auto dawało na niebiesko. Koszt jednego uszczelniacza to około 1,50 zł (potrzeba 8 szt.) za robocizne bez ściagania głowy 150 mnie skasowali. I jest loox.

Więc polecam najpierw sprawdzić.

Pozdrawiam.
Jak sie robi remont to wymienia wszystko a nie bawi sie w polsrodki.Co to za remont jak tylko wymienia sie pierscienie. :jezor: