Strona 1 z 1

HAmulce w gti

: wt gru 11, 2007 21:26
autor: Afrodyzjusz
Wiatm! Mam mk3 gti 2.0 2E i hamulce 280/22. Chciałbym je zmienić na 288/25, czy wejdą mi one pod 15 calową felge i co musiałbym do takiego swapa zakupić?? Dzięki za wszystkie odpowiedzi :pub:

: śr gru 12, 2007 00:55
autor: Bossman
nie wiem co musialbys zakupic, ale pod 15 wejdą :)

Re: HAmulce w gti

: śr gru 12, 2007 08:55
autor: MZiobro
Afrodyzjusz pisze:Wiatm! Mam mk3 gti 2.0 2E i hamulce 280/22. Chciałbym je zmienić na 288/25, czy wejdą mi one pod 15 calową felge i co musiałbym do takiego swapa zakupić?? Dzięki za wszystkie odpowiedzi :pub:
ale po co?????280mm w zupełność daja rade z 2E...załóż poprostu porzadne tarcze+klocki oraz nowy płyn i hamulców nie poznasz....

Re: HAmulce w gti

: śr gru 12, 2007 09:22
autor: Borys
Afrodyzjusz pisze:Wiatm! Mam mk3 gti 2.0 2E i hamulce 280/22. Chciałbym je zmienić na 288/25, czy wejdą mi one pod 15 calową felge i co musiałbym do takiego swapa zakupić?? Dzięki za wszystkie odpowiedzi :pub:
wystarczy zmienic tarcze, jarzma, zaciski, przewody hamulcowe i klocki na takie z wersji 288, tarcza z MKIII/PASSATB4 a rezta grató moze byc np z MKIV/ skoda audi
mam u siebie zalozony taki zestaw jestem bardzo zadowolony,

: śr gru 12, 2007 19:00
autor: Afrodyzjusz
MZiobro, U mnie na razie 2E ale w planach jest abf lun 1.8T więc zaczynam przygotowanie aua od hamulców, bo to dla mnie podstawa :grin:

: czw gru 13, 2007 05:31
autor: g-zone
Podłącze sie pod temat, co trzeba zamienić z tarcz 256/20 na tarcze 280/22 ???

Tak jak Borys napisał :
Borys pisze:wystarczy zmienic tarcze, jarzma, zaciski, przewody hamulcowe i klocki na takie z wersji 288, tarcza z MKIII/PASSATB4 a rezta grató moze byc np z MKIV/ skoda audi

???????

: czw gru 13, 2007 09:07
autor: Borys
g-zone pisze:Podłącze sie pod temat, co trzeba zamienić z tarcz 256/20 na tarcze 280/22 ???

Tak jak Borys napisał :
Borys pisze:wystarczy zmienic tarcze, jarzma, zaciski, przewody hamulcowe i klocki na takie z wersji 288, tarcza z MKIII/PASSATB4 a rezta grató moze byc np z MKIV/ skoda audi

???????

w tym przypadku trzeba zmienic:
jarzma i tarcze hamulcowe

klocek hamulcowy i zacisk jest taki jak w 280

: czw gru 13, 2007 11:01
autor: cowboy
Borys pisze:zacisk jest taki jak w 280
zacisk jest mniejszy - w sensie węższy

klocek w 280/22 jest taki jak w 256/13 i ma grubość 19mm

klocek w 256/20 ma grubość 17mm

w zacisk 256/20 nie wsadzisz klocków 19mm przy tarczy o grubości 20mm a co dopiero 22mm

: czw gru 13, 2007 12:15
autor: Borys
cowboy pisze:
Borys pisze:zacisk jest taki jak w 280
zacisk jest mniejszy - w sensie węższy

klocek w 280/22 jest taki jak w 256/13 i ma grubość 19mm

klocek w 256/20 ma grubość 17mm

w zacisk 256/20 nie wsadzisz klocków 19mm przy tarczy o grubości 20mm a co dopiero 22mm
molziwe ze tak jest jak napisałes,
mi ostatni wsap z 256->280 wyszedl bezproblemowo,
calkiem przypadkiem kliet do MKII 16v zakupił tarcze 280 zamias 256 i klocki pod 256, a ze był komplet jarzm na półce z vr6 i późno by odmieniac tarcze to rachu ciachu i 280 sie zrobilo

: czw gru 13, 2007 12:35
autor: cowboy
Borys pisze:zakupił tarcze 280 zamias 256 i klocki pod 256
mogło się udać dlatego, że kupił klocki od 256 o grubości 16mm :)

nominalnie jednak zacisk z GTI 280/22 jest szerszy niż w 256/20 i 256/13

zacisk 280/20

Obrazek

porównanie

Obrazek

i po ostatniej fotce juz nie ma wątpliwości :)

: czw gru 13, 2007 17:12
autor: g-zone
Czyli chłopami muszę zakupić to co kolega powyżej???
Borys pisze:wystarczy zmienic tarcze, jarzma, zaciski, przewody hamulcowe i klocki na takie z wersji 288, tarcza z MKIII/PASSATB4 a rezta grató moze byc np z MKIV/ skoda audi