Strona 1 z 1

[mk2] 1.8rp Cala prawda o tlumiku przelotowym,

: śr gru 05, 2007 01:02
autor: Spab
Witam
pisze do was z pytaniem odnosnie ukladu przelotowego...
pierwsze pytanie czyu mozecie napisac jakie sa jego plusy a jakie minusy
i czy to normalne ze ze przy redukcji z 4 biegu na 3 bieg moze pojsc ogien z koncowego tlumika???
Bo umie sie wlasnie tak wstalo

z gory dziekowka
spab

: śr gru 05, 2007 23:50
autor: kamilbrabus
hehe tak zwany ogien z d%^y

: pt gru 07, 2007 15:17
autor: PiCiA88
z tego co mi wiadomo i ja zaówazylem w sowim golfie to przy przelotowym ukladzie auto ma wiekszego kopa jest bardziej zywy... kolejnym + jest to ze otrzymyjesz fajny odgłos (mi sie podoba :)) cos podobnego do WRC no i wystrzaly z tlumika silnik nie zdazy spalic wszystkiego po redukcji i troszke wyplów paliwa ktore zapala sie w rurze i dlatego ci strzela plomieniem u mnie nie ma efektu ognia ale sobie czasem strzeli :D no a minusy..... hmm.... badania techniczne nie przejda chyba ze sobie to jakos zalatwisz, przy dlugiej jezdzi mnie czasem denerwuje ten glosny tlumik... no i policja sie pare razy juz zainteresowala ale ja glupa udawalem a ze auto mam na -80 to puszczali mnie dalej :D ja zdecydowanie jestem ZA PRZELOTEM :D