[mk2] 1.8rp Cala prawda o tlumiku przelotowym,

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Spab

[mk2] 1.8rp Cala prawda o tlumiku przelotowym,

Post autor: Spab » śr gru 05, 2007 01:02

Witam
pisze do was z pytaniem odnosnie ukladu przelotowego...
pierwsze pytanie czyu mozecie napisac jakie sa jego plusy a jakie minusy
i czy to normalne ze ze przy redukcji z 4 biegu na 3 bieg moze pojsc ogien z koncowego tlumika???
Bo umie sie wlasnie tak wstalo

z gory dziekowka
spab



Awatar użytkownika
kamilbrabus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: pt mar 30, 2007 18:13
Lokalizacja: Pasłęk

Post autor: kamilbrabus » śr gru 05, 2007 23:50

hehe tak zwany ogien z d%^y


mój bandzior: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1504857#1504857

PiCiA88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 17:12
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: PiCiA88 » pt gru 07, 2007 15:17

z tego co mi wiadomo i ja zaówazylem w sowim golfie to przy przelotowym ukladzie auto ma wiekszego kopa jest bardziej zywy... kolejnym + jest to ze otrzymyjesz fajny odgłos (mi sie podoba :)) cos podobnego do WRC no i wystrzaly z tlumika silnik nie zdazy spalic wszystkiego po redukcji i troszke wyplów paliwa ktore zapala sie w rurze i dlatego ci strzela plomieniem u mnie nie ma efektu ognia ale sobie czasem strzeli :D no a minusy..... hmm.... badania techniczne nie przejda chyba ze sobie to jakos zalatwisz, przy dlugiej jezdzi mnie czasem denerwuje ten glosny tlumik... no i policja sie pare razy juz zainteresowala ale ja glupa udawalem a ze auto mam na -80 to puszczali mnie dalej :D ja zdecydowanie jestem ZA PRZELOTEM :D


Jadąc z prędkością 250km\h
To co jest przed Tobą
Jest już przeszłością

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości