[mk3] st. sprezania
: sob gru 01, 2007 14:06
wychodzi mi w bar
14 - 13.5 - 13.5 - 14
poprosze znawcow o podpowiedz czy to troszku ni za duzo ?
14 - 13.5 - 13.5 - 14
poprosze znawcow o podpowiedz czy to troszku ni za duzo ?
To nie jest stopien sprezania tylko cisnienie w cylindrach.Stopnia sprezania nie da sie tak sprawdzic to sie jakos oblicza.BuzaY pisze:wychodzi mi w bar
14 - 13.5 - 13.5 - 14
poprosze znawcow o podpowiedz czy to troszku ni za duzo ?
no wlasnie o to mi chodzi...gtx pisze:To nie jest stopien sprezania tylko cisnienie w cylindrach.Stopnia sprezania nie da sie tak sprawdzic to sie jakos oblicza.BuzaY pisze:wychodzi mi w bar
14 - 13.5 - 13.5 - 14
poprosze znawcow o podpowiedz czy to troszku ni za duzo ?
Olejem zmierzyćBuzaY pisze:jak to dokladnie obliczyc
to wciąz cisnienie jesli nie rozbierzesz silnka i nie pomierzysz objętościtoffic pisze:Olejem zmierzyćBuzaY pisze:jak to dokladnie obliczyc
Ja mówie o pomiarze objętości olejemto wciąz cisnienie jesli nie rozbierzesz silnka i nie pomierzysz objętości
stary, przenos swoje mysli na klawiature w całości a nie wstawiasz półsłówka i reszty trzeba się domyślaćtoffic pisze:Ja mówie o pomiarze objętości olejemto wciąz cisnienie jesli nie rozbierzesz silnka i nie pomierzysz objętości
Nie ale to można ze wzoru na stopień obliczyćADi997 pisze:Chyba ze w pojemność silnika jest wliczona komora spalania wtedy wystarczy podzielic na 4 cylindry i odjąć pole powierzchni tłoka razy skok i powinno wyjść, dobrze kombinuje ??
toffic pisze:Nie ale to można ze wzoru na stopień obliczyćADi997 pisze:Chyba ze w pojemność silnika jest wliczona komora spalania wtedy wystarczy podzielic na 4 cylindry i odjąć pole powierzchni tłoka razy skok i powinno wyjść, dobrze kombinuje ??
A uszczelka?? Ja to mierze bez zdejmowania czapkibugalon pisze:Najprosciej zdjac glowice, wziac strzykawke z gestym plynem nalac płynu w komore znajdujaca sie w glowicy obserwujac jednoczesnie podzialke na strzykawce (ile cm3 wpuscilismy płynu do komory spalania w glowicy (swieca musi byc oczywiscie wkrecona a wszystkie zawory zamkniete). Potem ten sam zabieg robimy z tłokami (o ile są wybrane na srodku i mają ten dołek). Suma pojemnosci płynu ktory wpuscilismy do tlokow i glowicy, jest rowna pojemnosci naszej komory spalania. Reszta to matematyka ze szkoly podstawowej ))