Strona 1 z 1
Dodatkowe wtryskiwacze
: ndz lis 25, 2007 13:33
autor: Golf GTi
Mam takie pytanko, czy Digi uciagnie 2 dodatkowe wtryski ? Chce odpowiedno zmodyfikowac koleltor dolotowy i dolozyc jeszcze 2 wtryskiwacze, robie to bo wiadxalem ,odczyt z sondy Lambda , za ubogo mam przy obr powizej 5200-5300, chce dac dodatkowy stycznik przy przepustnicy ,i u stawic go tak zeby przy 5000 wlaczl dodatkowe wtryski, dlatego mam pytanie czy koncowka mocy z Digi uciagnie to ?
: ndz lis 25, 2007 16:48
autor: toffic
Poszło PW
: ndz lis 25, 2007 20:46
autor: Golf GTi
Wiem, i chcialem zrobic podobnie do tego co mi napisales. Tylko tak mam kolektor z audi 2,3 T z obcieta "d***a" chce dac 2 przepustnice ,tak zeby bylo z prawej i z lewej i na srodku sie by rury laczyly , co by rowne cisnienie z prawej i lewej strony bylo , i tuz przed przed przepustnicami lub w kolektorze tuz za zamontowc umiejetnie 2 dodatkowe wtryskowacze, niech ktos poradzi czy to dobry pomysl czy nie i czy digi uciagnie te 2 dodatkowe wtryski, beda sie zalaczac powyzej 5k rpm. Sam kolektor ma juz duze kanaly ,jak dam 2 przustnice to wszyskie kanaly beda rowno miernie dostawac powietrze, a to tez duzo daje , no i dodatkowa dawka beltu tez powinna pomóc.
: ndz lis 25, 2007 22:51
autor: toffic
Zaraz, 2 przepustnice?? W jednym kolektorze?? Nie lepiej podwójne z większa dziurą??
: ndz lis 25, 2007 23:15
autor: wojti
to i tak będzie lipa straszna te dwa wtryski, poniewa ż
niewiadomo czy b ędzie przelewał tak mocno że zamiast być moc to będzie wielki spadek pomysł straszny moim zdaniemi te dwie przepustnice to już wogóle
: pn lis 26, 2007 10:28
autor: Golf GTi
1 radzicie, a wtryskiwacze? tez 1szt. ? Wojti pamietaj ze dopiero przy 5000 sie beda zalaczac.
: pn lis 26, 2007 17:31
autor: wojti
generalnie zrób jak uważasz jak wykonasz to i porobisz próbę to zdaj relację ok
: pn lis 26, 2007 17:34
autor: evolution
ale przeginasz.... soft do poprawki.. inazej go zalejesz a i tak sie okaze ze cylindry maja inne dawki paliwa..
: pn lis 26, 2007 18:51
autor: Golf GTi
oj , to moglibyscie podpowiedziec koledze , troszku. Jest tez 2-ga strona medalu , teraz ma uboga mieszane wiec tylko do 5000 rpm ladnie ciagnie, pozniej kila . A ta druga strona to to ze codziennie jezdze do pracy, a w tej chwili pali mi o dziwo ponizejj 10L na 100, rowniez zona jezdzi tym autem, rozumiecie mi chodzi o taki "zastrzyk" powyzej tych 5000. Wtedy to moze nawet palic ze 30 jak mi to jest potrzebne bo przy normalnej jezdzie to i tak wiecej niz tych 70KM nie wykorzystuje. Bo do normalnej jazdy jest ok . Niestety nie mam 2 autka co by do roboty nim jezdzic. A jak sami wiecie paliwo dzis nie jest zbyt takie, a do pracy jakos musze jezdzic. 2 auto dopiero na wiosne bedzie , musicie to zrozumiec. Evo a z tym pomyslem na kolektor dobre by to bylo , ? przynajmiej cylindry by sie w miare rowno napelnialy.
[ Dodano: Pon Lis 26, 2007 18:39 ]
A moze mi ktos na szybko powiedziec ile maja wtryskiwacze z VR maja wyplywu w CC?
: pn lis 26, 2007 19:56
autor: wojti
Golf GTi pisze: moze mi ktos na szybko powiedziec ile maja wtryskiwacze z VR maja wyplywu w CC?
podaj numer wtryskiwacza to ci powiem
: pn lis 26, 2007 20:01
autor: Golf GTi
kurde Wojti nie mam , wiem tylko ze sa to te "zielone" ,auto Passat 93" VR, niesety nr nie mam:(
[ Dodano: Pon Lis 26, 2007 19:06 ]
Moze tak , jakie byly najczesciej spotykane o jakich wydajnosciach.
: pn lis 26, 2007 22:11
autor: wojti
qrde niejestem pewien do końca bez numeru ale cos koło 200cc
i 240 cc
: wt lis 27, 2007 08:40
autor: toffic
Wg Apsika :
0 280 150 929 - zielone - 151 cm³/min przy 3bar
0 280 150 953 - brązowe - 249 cm³/min przy 3bar
[ Dodano: 27 Lis 2007 07:41 ]
Więc jak masz zielone to gorzej niż seria PF
: wt lis 27, 2007 10:30
autor: Golf GTi
ok, to juz nie mam nic dopowiedzenia.