Strona 1 z 1

Porting głowicy przy zasilaniu gazem

: sob lis 24, 2007 00:31
autor: Krokulec
Witam.

Niebawem musze ściągnąc głowice i wymienić uszczelniacze i zastanawiam się czy przy zasilaniu gazem II generacji jest sens robić porting głowicy, przy okazji wymienie kolektor wydechowy na 4-2-1 który juz zakupiłem i zlece wykonanie układu wydechowego na 2 calowy od kolektora począwszy do ostatniego tłumika.

Chciałbym podnieść mu troche moment obrotowy i moc ale nie wiem czy to ma jakis sens przy zasilaniu auta gazem. Czy będzie jakaś poprawa czy musze też instalować blosa.

Może ktoś podpowie kto się troche zna na tym.

pozdrawiam

: ndz lis 25, 2007 02:44
autor: Cosar 33GT
Znajomu ostatnio w mk3 2.0 zmienił tradycyjny mixer na blosa i podobno odczuwa różnice. także blos wskazany mi sie wydaje.

Porting to można by ale to zależy czy myślisz też o jakimś wałeczku na głowice bo to już by były dwie zależne od siebie rzeczy (chodzi mi o to żeby dobrać to odpowiednio do siebie)... W jakiej cenie masz porting?

: ndz lis 25, 2007 14:38
autor: Walus
bardzo dobry porting glowice pod LPG robi chojnacjki niestety robi sie to inaczej niz benzyniaki dlatego jest jednym z nielicznych w kraju

: sob gru 01, 2007 14:41
autor: Krokulec
Dokładnie chodzi mi o wypolerowanie kanałów dolotowych i wylotowych w głowicy, jeszcze nie pytałem o cene ale robiłby mi to kolega który ma warsztat i który trochę pojęcia o tym ma. dodatkowo wymiana kolektora wydechowego na 4-2-1 firmy RACETECH

: sob gru 01, 2007 14:47
autor: Cosar 33GT
Krokulec pisze:wypolerowanie kanałów dolotowych i wylotowych
dolotowych bym niepolerował z obawy przed skraplaniem sie paliwa a wydech wypolerować jak najbardziej.

: sob gru 01, 2007 17:36
autor: Walus
Ja mam wypolerowane i nie jest to jakies super straszne (zdjecia u mnie w profilu)