Porting głowicy przy zasilaniu gazem
: sob lis 24, 2007 00:31
Witam.
Niebawem musze ściągnąc głowice i wymienić uszczelniacze i zastanawiam się czy przy zasilaniu gazem II generacji jest sens robić porting głowicy, przy okazji wymienie kolektor wydechowy na 4-2-1 który juz zakupiłem i zlece wykonanie układu wydechowego na 2 calowy od kolektora począwszy do ostatniego tłumika.
Chciałbym podnieść mu troche moment obrotowy i moc ale nie wiem czy to ma jakis sens przy zasilaniu auta gazem. Czy będzie jakaś poprawa czy musze też instalować blosa.
Może ktoś podpowie kto się troche zna na tym.
pozdrawiam
Niebawem musze ściągnąc głowice i wymienić uszczelniacze i zastanawiam się czy przy zasilaniu gazem II generacji jest sens robić porting głowicy, przy okazji wymienie kolektor wydechowy na 4-2-1 który juz zakupiłem i zlece wykonanie układu wydechowego na 2 calowy od kolektora począwszy do ostatniego tłumika.
Chciałbym podnieść mu troche moment obrotowy i moc ale nie wiem czy to ma jakis sens przy zasilaniu auta gazem. Czy będzie jakaś poprawa czy musze też instalować blosa.
Może ktoś podpowie kto się troche zna na tym.
pozdrawiam