Strona 1 z 2

2,5 TDI od Audi A6 do Mk3 - Czy da rade ?

: pn maja 02, 2005 10:55
autor: aw69
Witam ! Czy jest mozliwosc wpakowania do Golfa MK3 silnika 2,5 TDI od Audi A6 ?

: śr maja 04, 2005 01:34
autor: Krzyś 16v
Heheheh on jest wzdluznie bedzie ostro :jezor: czekam a odpowiedzi mi tez sie napewno cos przyda przy wsadzani 2.7 BiT V6 do mk2

: śr cze 01, 2005 00:21
autor: motyl7
No to ja z innej troche pojemnosci a czy 1.9 tdi do mk2 da rade, bo po wakacjach bedzie kasa :D no i oczywiscie jakie w przyblizeniu koszty takiego swapa.

: śr cze 01, 2005 00:30
autor: Corvax
Da radę, a koszty bedą ogromniaste - silnik, osprzęt, skrzynia, cała elektryka, łącznie z wszystkimi czujnikami (np. gazu, hamulca, sprzegła itd).

Razem z przłozeniem wyjdzie pewnie ponad 6-7 tys.

: śr cze 01, 2005 07:58
autor: Borys
Corvax pisze:Da radę, a koszty bedą ogromniaste - silnik, osprzęt, skrzynia, cała elektryka, łącznie z wszystkimi czujnikami (np. gazu, hamulca, sprzegła itd).

Razem z przłozeniem wyjdzie pewnie ponad 6-7 tys.
oj nie wiem czy sie wyrobisz w tej kwocie,
całe przednie zawieszenie cza od nowa robicbo nic nie pasujei jakos z napędem myslec, bo przód to raczej ciezko bedzie zapiąć,

: śr cze 01, 2005 08:58
autor: 1 6 D
Wszystko zależy od tego jakie TDI chcesz wstawić. Na pompowtryskach 130 KM koszt silnika to około 7-8 tys. Koszt montażu takiego (wraz z silnikiem) to jest koło 15 tys (tak mówił mi znajomy jak kolega jego wstawiał tego na pompowtryskach). Jeśli taki od mk3 to wtedy mniej zabawy, bo przy mocowaniach to tylko przeróbka tylnej poduchy i pedałów gazu oraz hamulca. Elektryka w mk3 jest taka sama jak w nowszym mk2, więc to tylko podpięcie. Tak mniej więcej to wygląda. Koszt 90 lub 110 z mk3 to około 5 tys PLN bez montażu.

: śr cze 01, 2005 10:28
autor: Borys
1 6 D pisze:Wszystko zależy od tego jakie TDI chcesz wstawić. Na pompowtryskach 130 KM koszt silnika to około 7-8 tys. Koszt montażu takiego (wraz z silnikiem) to jest koło 15 tys (tak mówił mi znajomy jak kolega jego wstawiał tego na pompowtryskach). Jeśli taki od mk3 to wtedy mniej zabawy, bo przy mocowaniach to tylko przeróbka tylnej poduchy i pedałów gazu oraz hamulca. Elektryka w mk3 jest taka sama jak w nowszym mk2, więc to tylko podpięcie. Tak mniej więcej to wygląda. Koszt 90 lub 110 z mk3 to około 5 tys PLN bez montażu.
poczytaj dokładnie powyzsze posty, chodzi o 2,5 v6 motor nie 1.9 TDI :panna:

: śr cze 01, 2005 12:03
autor: Koolas
motyl7 pisze:No to ja z innej troche pojemnosci a czy 1.9 tdi do mk2 da rade, bo po wakacjach bedzie kasa :D no i oczywiscie jakie w przyblizeniu koszty takiego swapa.
Borys nie kłóć sie bo pojawil sie tez drugi chetny na swap tylko z 1.9 wlasnie :!:

: śr cze 01, 2005 12:08
autor: Corvax
Borys pisze:
Corvax pisze:Da radę, a koszty bedą ogromniaste - silnik, osprzęt, skrzynia, cała elektryka, łącznie z wszystkimi czujnikami (np. gazu, hamulca, sprzegła itd).

Razem z przłozeniem wyjdzie pewnie ponad 6-7 tys.
oj nie wiem czy sie wyrobisz w tej kwocie,
całe przednie zawieszenie cza od nowa robicbo nic nie pasujei jakos z napędem myslec, bo przód to raczej ciezko bedzie zapiąć,
1.9 za ta kwote wsadzi - oczywiscie wszystko zależy jakie ceny bedą za cześci, ale tak czy inaczje moim zdaniem jest to nieopłacalne - chyba ze kogoś stac i ma taki kaprys.

: śr cze 01, 2005 17:53
autor: 1 6 D
Borys, odpowiadałem motylowi7.

: czw cze 02, 2005 08:11
autor: Borys
1 6 D pisze:Corvax, odpowiadałem motylowi7.
nie doczytałem, :blush:

przepraszam, :jezor:

: ndz cze 12, 2005 02:05
autor: marcinvw
no tez moim zdaniem pakowac 1,9 do mkII to kupa kasy ,chyba lepiej bylo by troche wiecej odlozyc i kupic mk3 TDI,teraz nie sa juz takie drogie,wiec zamiast wkladac 1,9 do mk2 to wolal bym go spzredac dolozyc ta kase co by poszla na swapa i mam mk3 TDI za 12 tys juz mozna spokojnie kupic,stoi tego teraz odcholery nasciagne jest,ale to tylko moze zdanie,a co do 2,5 to juz calkiem ciekawe,sam bym sie polasil na takie cos 2,5 v6 jest masakra,ja ja jechalem audi A6 2,5 TDI V6 miala 150 koni, skrzyna oczywiscie 6 biegowa,to ona na 5 biegu przy 100km/h jak sie jej przydusilo to wciskala w fotel jak moj goferek na 2 biegu :D:D:D,wiec bylem w szoku :D:D:D,nie wyobrazam sobie co by robil ten silnik z golfem II,ale wiem napewno ze jakies VR6 czy G60 to by moglo posmierdziec tylko,TDI moze koni ma mniej ale za to potezny moment obrotowy a wiadomo ze to moment odpowiada za przyspieszenie auta,przykladem moze byc mk3 1,8 i 1,9 TDI oba maja po 90,ale mimo to 1,8 z TDI nie ma co sie rownac przynajmniej napewno na przyspieszenie,TDI objerzdza jak chce,wiem to napewno bo scigalem sie z niejednym 1,8

: ndz cze 12, 2005 02:12
autor: marcinvw
jakis czas temu startowal domnie typ vectrą B 1,8 16V i dostał po dupie,niekturzy sie smieja i twierdza ze to niemozliwe bo ona ma chyba 130 koni czy jakos tak,ale ja wiem swoje 1 biegu to nielicze bo kazdy wie jaki on jest w TDI,ale od 2 to na kazdym nastepnym bieg od 2,5-2,7 tys.obr.to vectra dostawala po dupie,i uwielbiam dlatego TDI za ta przyspieche :D:D:D pozdro...

: ndz cze 12, 2005 09:57
autor: Rapix
Po pierwsze ten TDI V6 nie jest wcale taki rewelacyjny :) Lepiej zapiac 1.9TDI na pompowtryskiwaczach i w nim troche pogrzebac.... napewno lepiej bedzie smigał! Sam silnik V6 wiecej wazy... A czy tak znowu pewne ze TDI V6 150KM bedzie robic... VR6.... ja bym nie powiedział!
http://www.vw.biaman.pl/krywlany.wmv - sciagni i obejrzy! tu jest wyscig golfa III VR z Octavio TDI 170KM ;)
Hmm a czy tak lepiej kupic Golfa III TDi niz MK II i robic ... kwestia gustu nie kazdemu sie 3 podoba! Kolejna sprawa ze jak sie pakuje TDI do II to wiekszosc na pompowtryskiwaczach i w tedy mozna krecic go tak na powiecmy 150KM a jak kupisz MK III i z 90KM bedziesz robił na te 150 to tez wcale nie mały koszt bedzie... w przypadko TDI na pompowtryskiwaczach starczy sam virus... a do 90 trzeba juz wtryski, turbo, intercooler wiekszy...