Wymiana wałka a planowanie głowicy
: śr lis 07, 2007 17:27
Zmieniłem już ECU na ten od ABSa i kupiłem sobie wałek od 2e. Teraz zastanawiam się czy nie założyć by go i jednocześnie planować głowicę? Za samą wymianę wałka powiedzieli 150zł, czyli tyle ile dałem za wałek
1.Przy planowaniu chyba wywala się wszystko z głowicy, więc możnaby podmienić wałek?(tak mi się wydaje, jeśli sie mylę to poprawcie mnie)
2.Czy planowanie + wałek da znacznie więcej niż sam wałek?
3.Ile można bezpiecznie splanować w AAMie?
4.Samo podniesienie stopnia sprężania z 9 do 10 to podobno tylko 1% mocy. (tak pisali na forum) Czyli jeśli wymienię wałek i kompa, a w przyszłości odmule wydech to uzyskam moc przybliżoną do ABSa bez ruszania stopnia sprężania?
5. Do ilu tyś. obr. można krecić silnik na wałku od 2e?
6. Czy ktoś z forumowiczów za jakieś normalne pieniądze przełożyłby mi wałek i wyregulował co trzeba? (ew w rozliczeniu wałek od AAMa)
Wiem, że temat grzebania tego silnika już był poruszany 100000x na forum, ale nie znalazłem zadowalających mnie odpowiedzi.
1.Przy planowaniu chyba wywala się wszystko z głowicy, więc możnaby podmienić wałek?(tak mi się wydaje, jeśli sie mylę to poprawcie mnie)
2.Czy planowanie + wałek da znacznie więcej niż sam wałek?
3.Ile można bezpiecznie splanować w AAMie?
4.Samo podniesienie stopnia sprężania z 9 do 10 to podobno tylko 1% mocy. (tak pisali na forum) Czyli jeśli wymienię wałek i kompa, a w przyszłości odmule wydech to uzyskam moc przybliżoną do ABSa bez ruszania stopnia sprężania?
5. Do ilu tyś. obr. można krecić silnik na wałku od 2e?
6. Czy ktoś z forumowiczów za jakieś normalne pieniądze przełożyłby mi wałek i wyregulował co trzeba? (ew w rozliczeniu wałek od AAMa)
Wiem, że temat grzebania tego silnika już był poruszany 100000x na forum, ale nie znalazłem zadowalających mnie odpowiedzi.