Głowica z 1.8 (JH) do 1.6 (EZ) - pytania...
: sob lis 03, 2007 13:08
Witam.
Posiadam golfa mk II z silnikiem 1.6 EZ. Głowica w nim jest na śmietnik a mam taką z 1.8 JH - wielopunkt. Otwory po wtryskach zaślepione uszczelka pod głowicę pasuje. Głowa z 1.8 ma większe zawory ssące i mniejsza komorę spalania (wzrośnie stopień sprężania jak przypuszczam). Zamierzam pożenic głowicę z moim kolektorem ssącym i gaźnikiem. Pytania:
1. W 1.6 jest grzanie kolektora, w 1.8 nie ma. W 1.8 w miejscu grzania wychodzi podciśnienie. Czy mogę to podciśnienie zaślepić bez konsekwencji i nie podłączać grzania kolektora ssącego??
2. Czy da się pożenić głowicę z JH z kolektorem z PF-a i czy kolektor z przykręconą dwururką nie będzie wadził o mechanizm zmiany biegów??
Dzięki za odp. jężeli napisałem jakieś bajki to mnie poprawcie.
Pozdrawiam.
Posiadam golfa mk II z silnikiem 1.6 EZ. Głowica w nim jest na śmietnik a mam taką z 1.8 JH - wielopunkt. Otwory po wtryskach zaślepione uszczelka pod głowicę pasuje. Głowa z 1.8 ma większe zawory ssące i mniejsza komorę spalania (wzrośnie stopień sprężania jak przypuszczam). Zamierzam pożenic głowicę z moim kolektorem ssącym i gaźnikiem. Pytania:
1. W 1.6 jest grzanie kolektora, w 1.8 nie ma. W 1.8 w miejscu grzania wychodzi podciśnienie. Czy mogę to podciśnienie zaślepić bez konsekwencji i nie podłączać grzania kolektora ssącego??
2. Czy da się pożenić głowicę z JH z kolektorem z PF-a i czy kolektor z przykręconą dwururką nie będzie wadził o mechanizm zmiany biegów??
Dzięki za odp. jężeli napisałem jakieś bajki to mnie poprawcie.
Pozdrawiam.