Strona 1 z 1

Głowica z 1.8 (JH) do 1.6 (EZ) - pytania...

: sob lis 03, 2007 13:08
autor: Turbonalepa
Witam.

Posiadam golfa mk II z silnikiem 1.6 EZ. Głowica w nim jest na śmietnik a mam taką z 1.8 JH - wielopunkt. Otwory po wtryskach zaślepione uszczelka pod głowicę pasuje. Głowa z 1.8 ma większe zawory ssące i mniejsza komorę spalania (wzrośnie stopień sprężania jak przypuszczam). Zamierzam pożenic głowicę z moim kolektorem ssącym i gaźnikiem. Pytania:

1. W 1.6 jest grzanie kolektora, w 1.8 nie ma. W 1.8 w miejscu grzania wychodzi podciśnienie. Czy mogę to podciśnienie zaślepić bez konsekwencji i nie podłączać grzania kolektora ssącego??

2. Czy da się pożenić głowicę z JH z kolektorem z PF-a i czy kolektor z przykręconą dwururką nie będzie wadził o mechanizm zmiany biegów??

Dzięki za odp. jężeli napisałem jakieś bajki to mnie poprawcie.

Pozdrawiam.

: sob lis 03, 2007 15:15
autor: toffic
Turbonalepa pisze:Głowa z 1.8 ma większe zawory ssące i mniejsza komorę spalania (wzrośnie stopień sprężania jak przypuszczam).
Objętość komory ta sama=>stopien sprężania ten sam.
Turbonalepa pisze:1. W 1.6 jest grzanie kolektora, w 1.8 nie ma. W 1.8 w miejscu grzania wychodzi podciśnienie. Czy mogę to podciśnienie zaślepić bez konsekwencji i nie podłączać grzania kolektora ssącego??
Podciśneinie zaślep, jak masz sprawny jeż to może być bez grzania
2. Czy da się pożenić głowicę z JH z kolektorem z PF-a i czy kolektor z przykręconą dwururką nie będzie wadził o mechanizm zmiany biegów??
pasuje, ori dwururka nie będzie wadzić

: ndz lis 04, 2007 18:50
autor: Turbonalepa
Dzięki za odp. masz punkcik. A co do komory spalania wydawało mi się, że jest mniejsza bo obie głowice koło siebie położyłem i porównałem i na oko wydaje mi sie mniejsza, nic nie mierzyłem więc mogę się mylić. Dzięki jeszcze raz za odp.

Pozdrawiam