Strona 1 z 1
1.8 ABS+ co dalej ?
: ndz paź 21, 2007 12:16
autor: Marcin SoYa
WItam,
mam silniczek ABS, zmieniłem w nim ostatnio wałek na ten z 2e, mam kompletny dolot z polerowanego kwasiaka zakończony stożkiem ...
Co jeszcze można zrobić ?
kiedyś pamietam dawno temu był chyba jakiś topic o przepustnicy ... zmieniało się chyba jakąś jej cześć (?)
Proszę o sensowne porady.
: ndz paź 21, 2007 13:24
autor: yahoo_p
przelotowy wydech, porting głowicy i spasowanie kanałów w głowicy z kolektorami, stoczenie koła zamachowego. można zrobić większą przepustnice, ale to bardzo kosztowne raczej...
: ndz paź 21, 2007 13:40
autor: Marcin SoYa
yahoo_p pisze:przelotowy wydech
jaka kolwiek podróż w trasie wiąże się z utratą słuchu ...
ewntualnie byłby skłonny zrobić przelot, zostawiając tłumik środkowy.
yahoo_p pisze: porting głowicy
w RPku to móż i coś da jak się zwiekszy stopień sprężania z 9 do 10 ale ABS ma już 10
yahoo_p pisze: spasowanie kanałów w głowicy z kolektorami
nie wiem o co chodzi
mógłbyś rozwinąć ?
yahoo_p pisze: stoczenie koła zamachowego
nieopłacalne ...
yahoo_p pisze: można zrobić większą przepustnice
czytałem dawno temu ze coś się wniej wymieniało ...
: ndz paź 21, 2007 13:51
autor: yahoo_p
porting głowicy czyli poszerze kanałow w głowicy, wyrównanie ssących, a wydechowych wypolerowanie. poszerzasz kanały w głowicy i kolektorach do rozmiarów uszczelki. ja w swoim 1.8 musiałem w ssące zwiększyć o 1,5-2 mm do uszczelki, a wydechowe o około 3-4 mm. stoczenie koła o 25% mnie kosztowało 90zł. środkowy tłumik standardowo jest przelotowy. tu masz pare tematów:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97933
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=115621
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70484
: pn paź 22, 2007 21:48
autor: Marcin SoYa
yahoo_p, danke shoon !
jazda na samym tym wałku jest trochę ...dziwna
bo na benzynce góra może i faktycznie się porawiła , za to dół osłabł ... nie zbiera się tak jak na seryjnym wałku , a dziś też na LPG się przejechałem to masakra , każd głebsze wdepnięcie i go zamula ... za mała dawka GAZU ?
a jak na PB ustawić ?
[ Dodano: Pon 22 Paź, 2007 ]
co zrobić żeby poprawić DÓŁ ? teraz ...
[ Dodano: Wto 23 Paź, 2007 ]
mam jeszcze pytanie odnośnie zapłonu ... na seryjnym wałku miałem go lekko przyspieszony ... na wałki GTI musze go jakoś ustawiać ?
Coś mi tak trze jakby przy dodaniu gazu nie jest to budowa na pasek ... bo bez niej jest to samo .. hmm
: wt paź 23, 2007 14:54
autor: sfiq
Marcin SoYa pisze:yahoo_p, danke shoon !
jazda na samym tym wałku jest trochę ...dziwna
bo na benzynce góra może i faktycznie się porawiła , za to dół osłabł ... nie zbiera się tak jak na seryjnym wałku , a dziś też na LPG się przejechałem to masakra , każd głebsze wdepnięcie i go zamula ... za mała dawka GAZU ?
a jak na PB ustawić ?
[ Dodano: Pon 22 Paź, 2007 ]
co zrobić żeby poprawić DÓŁ ? teraz ...
[ Dodano: Wto 23 Paź, 2007 ]
mam jeszcze pytanie odnośnie zapłonu ... na seryjnym wałku miałem go lekko przyspieszony ... na wałki GTI musze go jakoś ustawiać ?
Coś mi tak trze jakby przy dodaniu gazu nie jest to budowa na pasek ... bo bez niej jest to samo .. hmm
Do innego walka musisz mniec odpowiednio zmodyfikowane ECU czytaj Virusa
: wt paź 23, 2007 15:37
autor: tucek
miałem jakis czas temu 1,8 ABS i zmieniłem na VR6
sprawa osiagów rozwiazął sie sama
spalanie nieznacznie wieksze
wg mnie nie ma sensu ładować kasy w ten silnik
: wt paź 23, 2007 23:01
autor: dygac
tucek - święte słowa - zrobiłem identycznie i nie żałuję
Pozdrawiam
dygac