Strona 1 z 2
					
				ELEKTRYCZNE TURBO W MK2 1.8 90KM JAK TO ZROBIĆ??
				: pn kwie 25, 2005 12:26
				autor: bronek85
				Chciałbym założyć elektryczne turbo do mojego golfika 1.8 na jednopunkcie. Jeżeli wiecie coś na ten temat to prosze o POMOC.
			 
			
					
				
				: pn kwie 25, 2005 12:56
				autor: Sylvo23
				firma AT2000 TECH-tuning w rzeszowie ma takie turba gotowe do montarzu cena 1700 zł na turbo +30% mocy i ok 200zł montarz
			 
			
					
				
				: pn kwie 25, 2005 15:00
				autor: 1 6 D
				To jest kompresor a nie turbo.
			 
			
					
				
				: pn kwie 25, 2005 15:16
				autor: gtx
				Wolabym te pieniadze przeznaczyc na przemianke silnika na jakies gti lub 16v.
			 
			
					
				
				: pn kwie 25, 2005 17:52
				autor: cyarnz
				1 6 D pisze:To jest kompresor a nie turbo.
znaczy??..... daj jakies wieksze info bom ciekaw kompresora za tak niewielka kaske 

 
			 
			
					
				
				: pn kwie 25, 2005 23:35
				autor: SulecK
				Gdzies na forum streetracing.pl pisali ze to daje doladowanie jakies 0,1 bara czyli przyrost 1KM 

Poszukaj tam dokladnie o AT2000 - pisza ze to kupa nie warte wydanych pieniedzy.
 
			 
			
					
				
				: wt kwie 26, 2005 11:37
				autor: bronek85
				Własnie napisał do mnie przedstawiciel "AT2000" i owe turbo daje cisnienie 0,4 bara i kosztuje jedyne 7600zł z założeniem  
 
 
Niestety nie stać mnie na taką przyjemność. Co mógłbym innego zrobić żeby poprawić osiągi mojego golfika?? Mam już sportowy filtr KN, teraz mam zamiar zamiast katalizatora wstawić strumienice wyciąć środkowy tłumik, a zamiast ostatniego wstawić jakiś sportowy. I tutaj PYTANIE do WAS macie jakieś adrest sklepów (moga być internetowe) gdzie można kupić owy tłumiczek, ale nie jakieś buczące kupa, tylko żeby miał taki delikatny METAKICZNY dzwięk. Dzieki za wszystkie odpowiedzi.
 
			 
			
					
				
				: wt kwie 26, 2005 12:18
				autor: Borys
				bronek85 pisze:Własnie napisał do mnie przedstawiciel "AT2000" i owe turbo daje cisnienie 0,4 bara i kosztuje jedyne 7600zł z założeniem  
 
 
Niestety nie stać mnie na taką przyjemność. Co mógłbym innego zrobić żeby poprawić osiągi mojego golfika?? Mam już sportowy filtr KN, teraz mam zamiar zamiast katalizatora wstawić strumienice wyciąć środkowy tłumik, a zamiast ostatniego wstawić jakiś sportowy. I tutaj PYTANIE do WAS macie jakieś adrest sklepów (moga być internetowe) gdzie można kupić owy tłumiczek, ale nie jakieś buczące kupa, tylko żeby miał taki delikatny METAKICZNY dzwięk. Dzieki za wszystkie odpowiedzi.
 
a i głowy nie zapomnij obciąc, bo takie modyfikacje nic nie daja, strumienica przelotowy wydech 
  
 , 
 a potem słuchawki na uszy bo głosno, znizka w stacji diagnistycznej na przeglądy czastkowe. 
stary to nic nie daje, strumienice i przelotowe wydech daja tylko głos, przy 90KM to nie ma supełnie sensu, kup lepiej pivo i wypij, lub zbieraj na mocniejszy silnik, lub zamontuj digifanta z GTI 8V
 
			 
			
					
				
				: wt kwie 26, 2005 14:58
				autor: cyarnz
				
 pos mu pojechal:d
 
			 
			
					
				
				: wt kwie 26, 2005 15:25
				autor: GTO
				szkoda zabawy naprawde.
			 
			
					
				
				: wt kwie 26, 2005 16:12
				autor: bronek85
				a co to jest ten "digifant" ????
			 
			
					
				
				: wt kwie 26, 2005 18:12
				autor: MaLiBU
				bronek85 pisze:a co to jest ten "digifant" ????
system wielopunktowego wtrysku paliwa montowany w silnikach 1.8 8V GTI Digifan II lub G60 Digifan I
ale generalnie proponowalbym szukac silnika, za nieduzo pieniadze efekt moze byc zadawalajacy na poczatek
 
			 
			
					
				
				: wt kwie 26, 2005 23:07
				autor: Borys
				MaLiBU pisze:bronek85 pisze:a co to jest ten "digifant" ????
system wielopunktowego wtrysku paliwa montowany w silnikach 1.8 8V GTI Digifan II lub G60 Digifan I
ale generalnie proponowalbym szukac silnika, za nieduzo pieniadze efekt moze byc zadawalajacy na poczatek
 
ja jestem zadowolony,  
 
przekładka długo trwała ale sie udała,
 
			 
			
					
				
				: śr kwie 27, 2005 16:24
				autor: prozak
				Borys pisze:
a i głowy nie zapomnij obciąc, bo takie modyfikacje nic nie daja, strumienica przelotowy wydech 
  
 , 
 a potem słuchawki na uszy bo głosno, znizka w stacji diagnistycznej na przeglądy czastkowe. 
stary to nic nie daje, strumienice i przelotowe wydech daja tylko głos, przy 90KM to nie ma supełnie sensu, kup lepiej pivo i wypij, lub zbieraj na mocniejszy silnik, lub zamontuj digifanta z GTI 8V
 
juz nawet wykresy z hamowni czy opinie np weglarskiego was nie przekonuja?? u swiatka znajomi oddali kanta by przerobil go na kjsy wzmocniony silnik 1.5 82 kuce przerobil im tak ze na hamowni wyszlo im niecale 130 koni jak to gosciu im po kilku pytaniach powiedzial wydech mial znaczacy wplyw na uzyskanie tej mocy
nieraz czytajac wypowiedzi forumowiczow odnosze wrazenie jednego bezmyslnego frontu strumionka za 80 zl nie moze polepszyc momentu lub mocy bo przeciez ja wydalem 2000 na sinik i to jedyny sposob na moc
fakt montowanie np turba i innych drozszych "ulepszaczy" nie zawsze sie oplaca w porownaniu do kosztu wymiany silnika ale pytanie co chcemy uzyskac przez dlubanie przy silniku diametralna zmiane mocy i momentu czy polepszenie "odejscia".