Strona 1 z 2

ELEKTRYCZNE TURBO W MK2 1.8 90KM JAK TO ZROBIĆ??

: pn kwie 25, 2005 12:26
autor: bronek85
Chciałbym założyć elektryczne turbo do mojego golfika 1.8 na jednopunkcie. Jeżeli wiecie coś na ten temat to prosze o POMOC.

: pn kwie 25, 2005 12:56
autor: Sylvo23
firma AT2000 TECH-tuning w rzeszowie ma takie turba gotowe do montarzu cena 1700 zł na turbo +30% mocy i ok 200zł montarz

: pn kwie 25, 2005 15:00
autor: 1 6 D
To jest kompresor a nie turbo.

: pn kwie 25, 2005 15:16
autor: gtx
Wolabym te pieniadze przeznaczyc na przemianke silnika na jakies gti lub 16v.

: pn kwie 25, 2005 17:52
autor: cyarnz
1 6 D pisze:To jest kompresor a nie turbo.
znaczy??..... daj jakies wieksze info bom ciekaw kompresora za tak niewielka kaske :hmm:

: pn kwie 25, 2005 23:35
autor: SulecK
Gdzies na forum streetracing.pl pisali ze to daje doladowanie jakies 0,1 bara czyli przyrost 1KM ;)
Poszukaj tam dokladnie o AT2000 - pisza ze to kupa nie warte wydanych pieniedzy.

: wt kwie 26, 2005 11:37
autor: bronek85
Własnie napisał do mnie przedstawiciel "AT2000" i owe turbo daje cisnienie 0,4 bara i kosztuje jedyne 7600zł z założeniem :( :( :(
Niestety nie stać mnie na taką przyjemność. Co mógłbym innego zrobić żeby poprawić osiągi mojego golfika?? Mam już sportowy filtr KN, teraz mam zamiar zamiast katalizatora wstawić strumienice wyciąć środkowy tłumik, a zamiast ostatniego wstawić jakiś sportowy. I tutaj PYTANIE do WAS macie jakieś adrest sklepów (moga być internetowe) gdzie można kupić owy tłumiczek, ale nie jakieś buczące kupa, tylko żeby miał taki delikatny METAKICZNY dzwięk. Dzieki za wszystkie odpowiedzi.

: wt kwie 26, 2005 12:18
autor: Borys
bronek85 pisze:Własnie napisał do mnie przedstawiciel "AT2000" i owe turbo daje cisnienie 0,4 bara i kosztuje jedyne 7600zł z założeniem :( :( :(
Niestety nie stać mnie na taką przyjemność. Co mógłbym innego zrobić żeby poprawić osiągi mojego golfika?? Mam już sportowy filtr KN, teraz mam zamiar zamiast katalizatora wstawić strumienice wyciąć środkowy tłumik, a zamiast ostatniego wstawić jakiś sportowy. I tutaj PYTANIE do WAS macie jakieś adrest sklepów (moga być internetowe) gdzie można kupić owy tłumiczek, ale nie jakieś buczące kupa, tylko żeby miał taki delikatny METAKICZNY dzwięk. Dzieki za wszystkie odpowiedzi.
a i głowy nie zapomnij obciąc, bo takie modyfikacje nic nie daja, strumienica przelotowy wydech :rotfl: :rotfl: ,
a potem słuchawki na uszy bo głosno, znizka w stacji diagnistycznej na przeglądy czastkowe.

stary to nic nie daje, strumienice i przelotowe wydech daja tylko głos, przy 90KM to nie ma supełnie sensu, kup lepiej pivo i wypij, lub zbieraj na mocniejszy silnik, lub zamontuj digifanta z GTI 8V

: wt kwie 26, 2005 14:58
autor: cyarnz
:ok: pos mu pojechal:d

: wt kwie 26, 2005 15:25
autor: GTO
szkoda zabawy naprawde.

: wt kwie 26, 2005 16:12
autor: bronek85
a co to jest ten "digifant" ????

: wt kwie 26, 2005 18:12
autor: MaLiBU
bronek85 pisze:a co to jest ten "digifant" ????

system wielopunktowego wtrysku paliwa montowany w silnikach 1.8 8V GTI Digifan II lub G60 Digifan I

ale generalnie proponowalbym szukac silnika, za nieduzo pieniadze efekt moze byc zadawalajacy na poczatek

: wt kwie 26, 2005 23:07
autor: Borys
MaLiBU pisze:
bronek85 pisze:a co to jest ten "digifant" ????

system wielopunktowego wtrysku paliwa montowany w silnikach 1.8 8V GTI Digifan II lub G60 Digifan I

ale generalnie proponowalbym szukac silnika, za nieduzo pieniadze efekt moze byc zadawalajacy na poczatek
ja jestem zadowolony, :grin:
przekładka długo trwała ale sie udała,

: śr kwie 27, 2005 16:24
autor: prozak
Borys pisze: a i głowy nie zapomnij obciąc, bo takie modyfikacje nic nie daja, strumienica przelotowy wydech :rotfl: :rotfl: ,
a potem słuchawki na uszy bo głosno, znizka w stacji diagnistycznej na przeglądy czastkowe.

stary to nic nie daje, strumienice i przelotowe wydech daja tylko głos, przy 90KM to nie ma supełnie sensu, kup lepiej pivo i wypij, lub zbieraj na mocniejszy silnik, lub zamontuj digifanta z GTI 8V
juz nawet wykresy z hamowni czy opinie np weglarskiego was nie przekonuja?? u swiatka znajomi oddali kanta by przerobil go na kjsy wzmocniony silnik 1.5 82 kuce przerobil im tak ze na hamowni wyszlo im niecale 130 koni jak to gosciu im po kilku pytaniach powiedzial wydech mial znaczacy wplyw na uzyskanie tej mocy

nieraz czytajac wypowiedzi forumowiczow odnosze wrazenie jednego bezmyslnego frontu strumionka za 80 zl nie moze polepszyc momentu lub mocy bo przeciez ja wydalem 2000 na sinik i to jedyny sposob na moc

fakt montowanie np turba i innych drozszych "ulepszaczy" nie zawsze sie oplaca w porownaniu do kosztu wymiany silnika ale pytanie co chcemy uzyskac przez dlubanie przy silniku diametralna zmiane mocy i momentu czy polepszenie "odejscia".