Strona 1 z 1

Prosze o rade(kompressor)

: pt paź 19, 2007 17:57
autor: Pigi1234
Witam wszystkich serdecznie! Mam Golfa MK3 Cabrio z motorem 2.0 8v(2E) z 94 roku i brakuje mi w nim tego czegoś...!.Więc bardzo poważnie myśle nad kompressorem i w związku z tym mam pytanka.Do jakiej mocy wytrzymają seryjne części? I jakie jest odpowiednie doładowanie?.I od czego moge zapożyczyć wtryski? Prosze o rade

: sob paź 20, 2007 13:36
autor: Cinek
myślisz że tak po prostu wsadzisz i podłączysz kompresor i bedzie działać ?? a jak ci czegoś brakuje to zmień silnik na 16v, taniej cie wyjdzie niż kompresor

: sob paź 20, 2007 14:52
autor: Pigi1234
Cinek pisze:myślisz że tak po prostu wsadzisz i podłączysz kompresor i bedzie działać ?? a jak ci czegoś brakuje to zmień silnik na 16v, taniej cie wyjdzie niż kompresor
Wiadomo że 16v to bajka ale ja już włożyłem troche sianka w 8v i dlatego rozbudowuje go dalej: Zmieniłem wałek dopasowany przeż speców od "świątka" Zmieniłem też ECU, układ wydechowy itd... Moc po przeróbkach to 140KM A 16v ma 150 Więc nie opłaca mi się.
Kompressor już mam leży sobie w garażu a dalsza zabawa to koszt 3000zł, wiadomo że założyć to jest pikuś tylko że by to chodziło?? To jest to chciałbym żeby ten silniczek wytrzymał do 190KM to będzie dobrze??

: sob paź 20, 2007 18:37
autor: Cinek
nie podejmuje sie oceny, ale wydaje mi sie że nie wytrzyma tak po prostu. trzeba by jednak kilka cześci wymienić

: sob paź 20, 2007 20:20
autor: Pigi1234
Cinek pisze:nie podejmuje sie oceny, ale wydaje mi sie że nie wytrzyma tak po prostu. trzeba by jednak kilka cześci wymienić
A jakie masz na myśli?.

: sob paź 20, 2007 21:30
autor: m3tal
Pigi1234 pisze:Cinek napisał/a:
nie podejmuje sie oceny, ale wydaje mi sie że nie wytrzyma tak po prostu. trzeba by jednak kilka cześci wymienić


A jakie masz na myśli?.
przede wszystkim układ korbowo - tłokowy i rozrząd... to pierwsze można by na kute odpowiedniki, a drugie - na takie z nieco innymi parametrami. głównie chodzi o wytrzymałość tych elementów i o inne czasy otwarcia zaworów itp...

: ndz paź 21, 2007 12:31
autor: BuzaY
Cinek pisze:chciałbym żeby ten silniczek wytrzymał do 190KM to będzie dobrze??
wytrzyma.... a jesli to 2e lub AGG tymbardziej

: pn paź 22, 2007 22:04
autor: BLACK
Wytrzyma spokojnie 2E to mocny bydlak ja przez zimew swoim 2E w MK 2 Ii tez bede pakowal albo T albo kompresor oczywiscie + IC zobaczymy co z niemiec przyjedzie ale raczej kompresor i tylko z mercedesa :) Zamontowac to to pikus pozniej zabawa z zestrojeniem wszystkiego ale damy rade bede CVi pisal jak zaczne prace i jak idzie :)

: wt paź 23, 2007 10:07
autor: Art Leffe
Jeżeli chcesz zamontować kompresor to najpierw daj silniczek do usunięcia wad odlewowych i ponownego wyważenia układu korbowo tłokowego. No chyba, że sie pokusisz na wersję kutą. Jak juz to zrobisz to silniczek zyska dużo i możesz dalej walczyć aż do przekroczenia bariery wytrzymałości części. Bo każde modyfikacje pociągaja następne i to nie zawsze silniczkowi wychodzi na dobre. Powodzenia w dalszych zabawach.

: wt paź 23, 2007 12:27
autor: Pigi1234
Czy EATON to właściwy wybur??