Strona 1 z 2

montarz turbo do 1.8 lpg(sekwencja)

: śr paź 17, 2007 11:17
autor: krzepa
czy jest sen przeprowadzac taka modyfikacjie moze ktos mi dac argumenty za lub przeciw dzieki.

: śr paź 17, 2007 18:24
autor: m3tal
czy jest sen przeprowadzac taka modyfikacjie moze ktos mi dac argumenty za lub przeciw dzieki.
to zależy, jaki to silnik - po pierwsze. po drugie - jaki ma przebieg i w jakim jest stanie. po trzecie - osiągnięcie jakiej mocy Cię interesuje?

ogólnie uturbianie zapalniczki jest raczej bez sensu... poza tym silnik wtedy naprawdę dostaje po zadzie....

: czw paź 18, 2007 06:28
autor: krzepa
mam 1.8 i 180tys przebiegu jaka moc mnie by interesowała aby to miało ze 150-1180 koni czy w 5 tysiach sie zmieszcze?

: czw paź 18, 2007 17:29
autor: andrew19_86
krzepa pisze:mam 1.8
...,ale które 1.8 ? 90KM czy 75KM ? w sumie to bez znaczenia,bo według mnie kompletnie bez sensu...

: czw paź 18, 2007 18:10
autor: koonrad
krzepa, uturbienie takiego silnika to w cale nie jest takie łatwe.
wg. mnie bedziesz potrzebował wydajniejszej pompli paliwa, jakis elektronicznych pierdów, kompa.
czytałem na tym forum (nie pamietam kto pisał) że silnik z turbo dobrze wystrojony na gazie, daje identyczne/albo lepsze efekty podczas jazdy niz na benzynie. i Gaz wcale go tak nie wykończy, tylko sposób w jaki sie bedzie obchodzic z takim silnikiem.
poszukaj a znajdziesz

a co do kosztów...taniej i na pewno prościej bedzie jak znajdziesz silnik PG albo 1H- sa to silniki z Kompresorem (G60)
kupisz taki ze wszywtkimi klamotami potrzebnymi do swap-a (wydaje mi sie że max 3000)
jesli "G" bedzie padniete to za jakies +- 600zł zregeneruja Ci je.
a do tego jakis walek rozrzadu schrick-a + odetkany wydech i na bank masz ok 170-180.
krzepa pisze:5 tysiach sie zmieszcze?
w tym wypadku powinieneś

w innym...nie wiem, ale nawet jesli tak to sam w garazu nic takiego nie zmontujesz.\
tu potrzebne by były dokładne wyliczenia, proporcje, wystrajanie.

pozdrawiam

: czw paź 18, 2007 22:27
autor: evolution
m3tal pisze:
czy jest sen przeprowadzac taka modyfikacjie moze ktos mi dac argumenty za lub przeciw dzieki.
to zależy, jaki to silnik - po pierwsze. po drugie - jaki ma przebieg i w jakim jest stanie. po trzecie - osiągnięcie jakiej mocy Cię interesuje?

ogólnie uturbianie zapalniczki jest raczej bez sensu... poza tym silnik wtedy naprawdę dostaje po zadzie....
ogolnie uturbianie zapalniczki ma jak najbardziej sens...minimum 105 oktan przy mega hu****jowym gazie... a co za tym idzie wieksza odpornosc na stukanie. wieksza moc z tego samego cisnienia....

co do ceny...5 tysi...... :kac: spadlem z krzesla... raz wiecej i malo...

: pt paź 19, 2007 22:32
autor: krzepa
ile wg. was by to kosztowało 1.8 90 koników tak teoretycznie a jakie modyfikacje pasowało by zrobic przed wstawieniem turbo szukałem czegos na forum ale nic nie znalazłem i dlatego o to wszystko pytam moze to troche nudne ale w mojej okolicy nie ma szans o wmiare fachowa porade wiec sie dopytuje

: sob paź 20, 2007 00:25
autor: Krzylu
kup sobie inny silnik

: sob paź 20, 2007 01:25
autor: olozwirski
Krzylu pisze:kup sobie inny silnik
Dokladnie, najpierw zamontuj sobie cos mocnego z fabryki (1.8T?) a pozniej jak mocy zbraknie to kombinuj...

: sob paź 20, 2007 12:32
autor: krzepa
jak wszyscy tacy mądrzy to taki silnik nie łatwo znalezc macie jakies namiary

: sob paź 20, 2007 14:14
autor: olozwirski
Masz 5000 i chcesz 150 - 180 KM? Starczy na ABFa i male mody napewno, bedziesz mial niezawodny silnik ktory sie nie wysra zaraz przy katowaniu.

: sob paź 20, 2007 17:11
autor: andrew19_86
krzepa pisze:jakie modyfikacje pasowało by zrobic przed wstawieniem turbo szukałem czegos na forum ale nic nie znalazłe
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=1019 a co to niby jest?

: sob paź 20, 2007 19:20
autor: Pinhead
krzepa, Jak Ty założyłeś sekwencyjne LPG do 1.8 na monowtrysku ? :goof: W profilu masz napisane "110KM 16V", co to za silnik i skąd mu się wzieło 110KM i 16V bo nie było 1.8 16V w mkIII. Znowu w poście powyżej piszesz "1.8 90 koników" czyli wychodzi że to zwyczajny 1.8 8V.

: sob paź 20, 2007 21:25
autor: m3tal
evolution pisze:ogolnie uturbianie zapalniczki ma jak najbardziej sens...minimum 105 oktan przy mega hu****jowym gazie... a co za tym idzie wieksza odpornosc na stukanie. wieksza moc z tego samego cisnienia....
a tego, to szczerze mówiąc, nie wiedziałem... chociaż osiągi może i da się nieźle śrubować, ale jak się wypowiadałem, to miałem na myśli raczej to, że zagazowany silnik na ogół nie jest już w najlepszej kondycji... i dlatego dodatkowe żyłowanie go suszarką nie koniecznie musi wyjść na dobre. a tak btw. - może się ktoś wypowiedzieć dokładniej na ten temat - turbo + lpg?