[mk4] pytanie do specjalistow===> 115pd wieksze turbo

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
BZYCZEK2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 322
Rejestracja: ndz sty 07, 2007 10:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

[mk4] pytanie do specjalistow===> 115pd wieksze turbo

Post autor: BZYCZEK2 » ndz paź 07, 2007 16:23

witam wszytskich...
tak wiec pytanie kieruje do specjalistow.... np. rob555, borys, uysy i sporo innych fachmenow :)
tak wiec mam motor 115pd wykrecony na prawie 145 u (UYSY)
program jest zrobiony od 2500obr. bo z tego co mi powiedzino te silniczki maja slaby dol...
sprawa wyglada nastepujaco...
chcialbym wykrecic okolo 160-180km
zeby to zrobic musze wlozyc wieksze tubo.. planuje wlozyc od ARL'a (karambol)
wiec pytanie nastepujace.. czy przy wycisnieciu dajmy 160km potrzebny bedzie mi wiekszy IC...(i jaki wciasnal bym pod seryjny zderzak)
czy moze jednak ten podola?? (co bylo by jednak lepsze)
i najwazniejsze pytanie....
ile mocy bedzie bezpieczne dla tego motorku.. bo chodza takie sluchy ze te motorki nie sa z najwyzszej polki (chociaz nikt tego nie udowodnil)
olej wymieniany na czas (motul) turbo chlodzone.... i wszytsko robione jak bog przykazal...
wiec jak to bylo by z tym silniczkiem...
co tak wogole moglo by pasc przy wiekszej mocy i jakie byly by ewentualne koszty naprawy??


bylbym wdzieczny za pomoc w rozwiazaniu problemu bo wlasnie zbieram informacje za "TAK" I "NIE"
Ostatnio zmieniony ndz paź 07, 2007 16:26 przez BZYCZEK2, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Rondel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: pn gru 04, 2006 15:44
Lokalizacja: Lebork-pomorskie

Post autor: Rondel » ndz paź 07, 2007 22:12

Zeby wycisnac te 160 koni,to bedziesz musial zmienic cooler. im wiekszy tym lepiej,niestety serijny cooler jest zbyt maly ,jeszcze jest opcja ze zostaniesz przy orginale i dolozysz drugi z drugiej strony,ale osobiscie zmienilbym na bardziej wydajny,a co do mocy to widzialem tdi pd w 185 ps, ktore lata bez problemu na codzien,oczywiscie musisz sie liczyc z jakimis awariami przy takich mocach.


pozdr



Awatar użytkownika
BZYCZEK2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 322
Rejestracja: ndz sty 07, 2007 10:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: BZYCZEK2 » pn paź 08, 2007 07:13

Rondel, no dzieki za odp.
tak wlasnie myslalem ze wiekszy IC bedzie potrzebny tylko chodzi mi o taki zeby zmiescil mi sie pod seryjny zderzak, dodam ze mam klime...
a o tym motorku co mowiles to na serii bylo 115km??
tak samo jak u mnie czy moze wykrecone to ze 130-dziestki (gdzie to jest bezproblemowe)
wlasnie interesuje mnie jakie awarie moga mnie spotkac...
bo nie chce zbytnio az tak zniszczyc motorku...



Franek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: pn cze 19, 2006 23:12
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Franek » pn paź 08, 2007 16:49

Podłączam sie do tematu. Jaki i jak duzy IC podejdzie pod fabryczny zderzak do Mk IV ? Ktoś z Was montowal IC w MK IV ? Wiem,ze wchodzi od IVECO pod zderzak od R32. A czy np podejdzie od Ibizy BPX do Mk IV, bez wiekszego cięcia i spawania ?
Ostatnio zmieniony pn paź 08, 2007 16:50 przez Franek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
covacsxxx
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 10:17
Lokalizacja: Sokółka/Białystok
Kontakt:

Post autor: covacsxxx » pn paź 08, 2007 21:18

BZYCZEK2, masz Adama pod bokiem i takie pytania zadajesz..co moze pasc...wszystko moze pasc..zalezy jak to zestroisz, w jakim stanie jest silnik i jak bedziesz o niego dbac.
co do ic to jesli chcesz takie moce..to wstaw ic od arl'a i bedzie wtedy chlodzenie zapewnione..a turbo....ja bym na twoim miejscu kombinowal jaks hybrydke


[img]http://img387.imageshack.us/img387/3857/covacsxxxmp9.png[/img]

Awatar użytkownika
BZYCZEK2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 322
Rejestracja: ndz sty 07, 2007 10:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: BZYCZEK2 » wt paź 09, 2007 09:37

covacsxxx, wiesz tylko adama to ciezko spotkac a nie mam do niego tel. bo gdzies mi sie zapodzial..
co do ic to wlansie tak dumalem o tym z ARL'a ale jak to bedzie z tym seryjnym zderzakiem.. tego najbardziej sie obawiam ze nie da sie go tam wcisnac...



Awatar użytkownika
covacsxxx
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 10:17
Lokalizacja: Sokółka/Białystok
Kontakt:

Post autor: covacsxxx » wt paź 09, 2007 12:20

o zderzak chyba nie trzeba sie martwic...jak juz cos to jestem tylko ciekaw jak tam z belka..zderzakw arl'u jest taki sam..ale co do belki to nie jestem pewien..zagadaj do goscia vr, on ma teraz arl'a wiec napewno podpowie


[img]http://img387.imageshack.us/img387/3857/covacsxxxmp9.png[/img]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości