Strona 1 z 2

MK3 sawp na abf czy g60???

: pt wrz 28, 2007 21:35
autor: grzesiek MK3
witam przymierzam sie do swapu... na abf albo g60 co lepsze???
doradzcie jakie sa plusy i minusy g60 czy lepszy bedzie abf...
dzieki

: pt wrz 28, 2007 22:30
autor: Mata
1.8T

: sob wrz 29, 2007 00:32
autor: Cosar 33GT
duzym minusem G60 (silnik PG najczesciej) jest kompresor który tzreba co średnio 30 000km regenerować (czasem może i dłuzej wytrzyma ale to zaelzy od uzytkowania)... ABF byłby lepszy w tym wypadku. Lecz jednak jeśli stawiasz na osiągi rzedu 220 - 250KM to możeszwstadzić turbo do PG (zamiast kompresora G60) lub odrazu wstawić 1.8T i zmienic turbo na wieksze

: sob wrz 29, 2007 08:59
autor: Tomalaa
wszystko zależy jaka moc chcesz uzyskac docelowo, i jaką kasa dysponujesz

: sob wrz 29, 2007 10:49
autor: grzesiek MK3
powiem tak... mam do kupienia mk3 gti z silnikiem abf silnik zdrowy bez wyciekow itp za 5000zl z 93r(czyl wszystko na swapa) jest tez do kupienia sam silnik g60 i dlatego pytam ale wybor chyba padnie na abf-a...
Moc jaka docelowo chce uzyskac to na poczatku to do 180km pozniej sie zobaczy moze 200km.

: sob wrz 29, 2007 11:20
autor: Cosar 33GT
ABF bez problemu wykrecisz na 180KM ..a skoro tutaj wszytsko do swapa masz to bierz tego GTI za 5000 i montuj ...ale skoro jedno i drugie sa mk3 to nielepiej spzredac 1.8 GT a kupic i użytkować 2.0GTI?

[ Dodano: 29 Wrz 2007 11:21 ]
PS: a ten G60 to z ospzretem? i w jakiej cenie by był?

: pt paź 05, 2007 10:51
autor: okoG60
Cosar 33GT pisze:duzym minusem G60 (silnik PG najczesciej) jest kompresor który tzreba co średnio 30 000km regenerować (czasem może i dłuzej wytrzyma ale to zaelzy od uzytkowania)...
nastepnym razem nim napiszesz coś na temat z czym niemiałeś do czynienia to zaciagnij informacji u ludzi którzy ten temat znają bardzo dobrze

: pt paź 05, 2007 13:37
autor: barteKKK03
okoG60 pisze:
Cosar 33GT pisze:duzym minusem G60 (silnik PG najczesciej) jest kompresor który tzreba co średnio 30 000km regenerować (czasem może i dłuzej wytrzyma ale to zaelzy od uzytkowania)...
nastepnym razem nim napiszesz coś na temat z czym niemiałeś do czynienia to zaciagnij informacji u ludzi którzy ten temat znają bardzo dobrze
Mi to już brak słów... o G60 słyszeli tylko z opowieści :kac:
hmmm.... kompresor G minusem :helm:

: pt paź 05, 2007 17:02
autor: duudii
barteKKK03 pisze:
okoG60 pisze:
Cosar 33GT pisze:duzym minusem G60 (silnik PG najczesciej) jest kompresor który tzreba co średnio 30 000km regenerować (czasem może i dłuzej wytrzyma ale to zaelzy od uzytkowania)...
nastepnym razem nim napiszesz coś na temat z czym niemiałeś do czynienia to zaciagnij informacji u ludzi którzy ten temat znają bardzo dobrze
Mi to już brak słów... o G60 słyszeli tylko z opowieści :kac:
hmmm.... kompresor G minusem :helm:
raczej ABF lepszy po pierwsze nowszy po drugie on bez TURBO ma 150 KM a nie jak PG z KOmpresorem tylko 160 KM
do ABF'a Turbo i na lajcie 220 KM :food:
sam się zastanawiałem co wsadzić do mKI i na razie tylko ABF :helm:
NIe lepiej sprzedać tą 3 i kupiś seryjnego ABF'a ??

: pt paź 05, 2007 18:29
autor: barteKKK03
duudii pisze:
barteKKK03 pisze:
okoG60 pisze: nastepnym razem nim napiszesz coś na temat z czym niemiałeś do czynienia to zaciagnij informacji u ludzi którzy ten temat znają bardzo dobrze
Mi to już brak słów... o G60 słyszeli tylko z opowieści :kac:
hmmm.... kompresor G minusem :helm:
raczej ABF lepszy po pierwsze nowszy po drugie on bez TURBO ma 150 KM a nie jak PG z KOmpresorem tylko 160 KM
do ABF'a Turbo i na lajcie 220 KM :food:
sam się zastanawiałem co wsadzić do mKI i na razie tylko ABF :helm:
NIe lepiej sprzedać tą 3 i kupiś seryjnego ABF'a ??
Mniejsze kółko + program i na lajcie jest 180km w G... :smoke:

: pt paź 05, 2007 19:00
autor: okoG60
duudii pisze:raczej ABF lepszy po pierwsze nowszy po drugie on bez TURBO ma 150 KM a nie jak PG z KOmpresorem tylko 160 KM
do ABF'a Turbo i na lajcie 220 KM
duudii pisze:raczej ABF lepszy po pierwsze nowszy po drugie on bez TURBO ma 150 KM a nie jak PG z KOmpresorem tylko 160 KM
do ABF'a Turbo i na lajcie 220 KM :food:
ABF seryjnie może i ma te 150KM a G60 tylko 160KM ale za to ABF ma tylko 180Nm w seri a G60 ma 225Nm a wiadomo ze za przyspieszenie odpowiada moment obrotowy. a tak na marginesie moja sprężarka wytrzymała 160tyś km bez regeneracji

[ Dodano: Pią Paź 05, 2007 19:04 ]
barteKKK03 pisze:Mniejsze kółko + program i na lajcie jest 180km w G... :smoke:
ja teraz tak mam to najtanszy tuning jaki może byc bo kosztował mnie 300zł i mam +20KM do tego bypasventyl i masz dodatkowe +10KM czyli za 400-500zł możesz miec około 30KM i 30-40Nm wiecej wsumie sam to mozesz potwierdzic

: pt paź 05, 2007 19:19
autor: barteKKK03
ja teraz tak mam to najtanszy tuning jaki może byc bo kosztował mnie 300zł i mam +20KM do tego bypasventyl i masz dodatkowe +10KM czyli za 400-500zł możesz miec około 30KM i 30-40Nm wiecej wsumie sam to mozesz potwierdzic
:bigok:

: wt paź 09, 2007 11:48
autor: Apsik
okoG60 pisze:
Cosar 33GT pisze:duzym minusem G60 (silnik PG najczesciej) jest kompresor który tzreba co średnio 30 000km regenerować (czasem może i dłuzej wytrzyma ale to zaelzy od uzytkowania)...
nastepnym razem nim napiszesz coś na temat z czym niemiałeś do czynienia to zaciagnij informacji u ludzi którzy ten temat znają bardzo dobrze
Dobrze prawisz!!! :grin:
duudii pisze:do ABF'a Turbo i na lajcie 220 KM :food:
I niby myslisz że to tak od sobie ... zakładasz sprężarke i masz 220KM ... ciekawe dlaczego jakos większość userów ABFów tego nie robi??

: wt paź 09, 2007 12:01
autor: duudii
Apsik pisze:
okoG60 pisze:
Cosar 33GT pisze:duzym minusem G60 (silnik PG najczesciej) jest kompresor który tzreba co średnio 30 000km regenerować (czasem może i dłuzej wytrzyma ale to zaelzy od uzytkowania)...
nastepnym razem nim napiszesz coś na temat z czym niemiałeś do czynienia to zaciagnij informacji u ludzi którzy ten temat znają bardzo dobrze
Dobrze prawisz!!! :grin:
duudii pisze:do ABF'a Turbo i na lajcie 220 KM :food:
I niby myslisz że to tak od sobie ... zakładasz sprężarke i masz 220KM ... ciekawe dlaczego jakos większość userów ABFów tego nie robi??
nie jestem userem ABF'a ale znam jednego i ma zestaw T wg. mnie lepszy efekt to zaturbić ABF'a niż dłubać G60. ABF jest nowszym silnikiem niż G60 chyba ,że ktoś ma kasy jak lodu i duzo czasu to może sie bawić w remonty i ulepszanie G -moim zdaniem nie ma sensu bawić się w G tylko ABF plus soft turbo :jezor: tak na 0,3-0.5 bara ( jak się ma szczęście i się kupiło abf'a który jest przygotowany pod zestaw Turbo to nie ma żadnych przeszkód -tylko PLUG and PLAY- mówię tu o koledze z team'u scirocco )

pozdr