Strona 1 z 1

golf 3 1.4 benzynka

: pt wrz 28, 2007 17:42
autor: kris755
Witam posiadam golfika III z silnikiem 1.4 benzynka....i jednak z biegiem czasu malo ki tych koni pod maską...ma 60KM...:
Co mozna by zalozyc czy przerobic zeby go wzmocnic...?????
i czy wogole warto i czy sie da....??
myslalem o jakims filtrze stozkowym, czy chiptiuningu...
A moze wy mnie oswiecicie czy sprowadzicie na ziemie ze nie wart moze????
Licza na wasza porade...!!Z gory THX.....

: pt wrz 28, 2007 19:29
autor: sHpAaKu
Hejka. Zanim zrobisz w swoim autku to Ci napiszemy ;) poświęć z 1 dzień i poczytaj Forum (Speed, Projekty, Szukaj itd.). Jestem przkonany że napewno natkniesz się nie raz na identyczne tematy. Ale jeśli ma być na skróty to po pierwsze napisz coś wiecej o silniku: w jakim stanie, jaki przebieg, jakie awarie przeszedł, co było już robione. Tak na prędce to mogę Ci napisać że jest mnóstwo sposobów: zacznij od powywalania niepotrzebnych rzeczy z auta czyniac go lżejszym :). Udrożnij wydech, wywal kata jeśli posiadasz, za dolot się póki co nie bierz bo efektu nie uzyskasz poza brzmieniem. Poza tym dalej można iść w kilku kierunkach, od planowania głowicy, przez odchudzanie kól zamachowych do uturbienia włącznie, ale daj nam najpierw punkt zaczepienia. :)

pozdro

: pt wrz 28, 2007 20:08
autor: andrew19_86
sHpAaKu pisze:Ale jeśli ma być na skróty to po pierwsze napisz coś wiecej o silniku: w jakim stanie, jaki przebieg, jakie awarie przeszedł, co było już robione. Tak na prędce to mogę Ci napisać że jest mnóstwo sposobów: zacznij od powywalania niepotrzebnych rzeczy z auta czyniac go lżejszym :) . Udrożnij wydech, wywal kata jeśli posiadasz, za dolot się póki co nie bierz bo efektu nie uzyskasz poza brzmieniem. Poza tym dalej można iść w kilku kierunkach, od planowania głowicy, przez odchudzanie kól zamachowych do uturbienia włącznie, ale daj nam najpierw punkt zaczepienia. :)
szpaku powiedz,że żartujesz...facet ma 1.4 pod maską,ratuje go tylko swap na coś mocniejszego :bigok:

: pt wrz 28, 2007 21:10
autor: Tomalaa
zgadzam sie z kolekom powyżej , jeżeli myślisz o jakiś konkretnych przyrostach mocy to już lepiej w swap zainwestować

: pt wrz 28, 2007 21:13
autor: sHpAaKu
Każdy mierzy siły na zamiary. Kolega nie napisał co chiał osiągnąc docelowo. Dlaczego mamy Go zniechęcać? To by było niekulturalne ;)

Ja zdaję sobie sprawe przed czym stoi, ale może sam do tego dojdzie ;)

: pt wrz 28, 2007 21:16
autor: Tomalaa
nie no ok jeśli przyrost mocy 10-20 koni go zadowala to ok

: sob wrz 29, 2007 17:37
autor: Młoda
Też jestem ciekawa co można zrobic z 1.4 nie wymieniając silnika :bajer:

I przede wszystkim ile czasu i kosztów może to pochłonąc :)

: sob wrz 29, 2007 21:33
autor: kograman
kris755 kolego jak kupowałeś auto to mogłeś kupić VR a nie 1.4
Ja tam mam 1.4 i jest ok. Ten silnik ma działać i jechać tam gdzie go
poprowadzisz a nie szaleć i osiągać 200km/h.
Czasami jak trzeba to i z niego się wyciśnie więcej.
Ja jestem zadowolony, działa bez zarzutów.

: ndz wrz 30, 2007 11:22
autor: Baracus86
kograman pisze:kris755 kolego jak kupowałeś auto to mogłeś kupić VR a nie 1.4
Ja tam mam 1.4 i jest ok. Ten silnik ma działać i jechać tam gdzie go
poprowadzisz a nie szaleć i osiągać 200km/h.
Czasami jak trzeba to i z niego się wyciśnie więcej.
Ja jestem zadowolony, działa bez zarzutów.
Amen.nareszcie ktoś to rozsądnie napisał :pub: