[mk2] turbina
: pn wrz 24, 2007 13:39
Mam pytanko czy do silnika RP w mk2 da rade zamontować turbo?? jeśli tak to jakie i jaki koszt??
policz remont silnika,rury na dolot,IC i inne pierdoły do niego potrzebne,spawanie wydechu,spawanie kolektora wydechowego,zakup turbo,program do sterownika monomotronica i kupe innych rzeczy,które wychodzą po drodze to już jest grubo ponad 2 tysGolf GTi pisze:do 1500 no max 2k zrobi
nie ma czegoś takiego jaj soft turbo czy hard turbo,turbo to turbo,tylko pracujące na różnym ciśnieniu, tzw "soft turbo" w 5 tys powinno sie zamknąć ,a osobiście za taką kase wolałbym kupić ABF'a i swapować w bude mkIIHiob pisze:a cena soft turbo bedzie taka sama??
no nie musiszz miec kasy zeby cos zrobic, tylko jak juz wiemy... chyba mu robota profi nie poszla bo 3 mm zdjal glowice... a na szybko...:Golf GTi pisze:COOOOOOOO?? 10 kola ,ja zawarjuje przesadziles i to strasznie,niech w ladnym stanie poszuka T3 ,troche swojej roboty i pomyslu i do 1500 no max 2k zrobi. tyle ze cisnienie doladwania na 0,4 bar max bo sie motor rozleci ,
[ Dodano: Pon Wrz 24, 2007 16:42 ]
napisze jeszcze tak to ja za porting z palnowaniem zaplacilem "flaszke" znajomemu. To jest dowod ze nie zawsze musisz wydac kupe kasy.
przepraszam to ja powiedzialemandrew19_86 pisze:nie ma czegoś takiego jaj soft turbo czy hard turbo,turbo to turbo,tylko pracujące na różnym ciśnieniu, tzw "soft turbo" w 5 tys powinno sie zamknąć ,a osobiście za taką kase wolałbym kupić ABF'a i swapować w bude mkII
na początku tej wypowiedzi miałem dodać "ktoś mądry kiedyś powiedział" co nie znaczy ,ze tez sam na to nie wpadłemevolution pisze:andrew19_86 napisał/a:
nie ma czegoś takiego jaj soft turbo czy hard turbo,turbo to turbo,tylko pracujące na różnym ciśnieniu, tzw "soft turbo" w 5 tys powinno sie zamknąć ,a osobiście za taką kase wolałbym kupić ABF'a i swapować w bude mkII
przepraszam to ja powiedzialem
17 letni silnik nigdy nie jest w stanie ok,tym bardziej pod turboGolf GTi pisze:remontu nie liczylem bo powiedzmy silnik jest w stanie ok