Strona 1 z 1

[mk2] turbina

: pn wrz 24, 2007 13:39
autor: Hiob
Mam pytanko czy do silnika RP w mk2 da rade zamontować turbo?? jeśli tak to jakie i jaki koszt??

: pn wrz 24, 2007 14:07
autor: andrew19_86
zamontować sie da,ale to nie ma sensu...a koszt? minimum 10 tys :bigok:

: pn wrz 24, 2007 14:59
autor: Hiob
no to cena jest powalajaca, a cena soft turbo bedzie taka sama??

: pn wrz 24, 2007 16:39
autor: Golf GTi
COOOOOOOO?? 10 kola ,ja zawarjuje przesadziles i to strasznie,niech w ladnym stanie poszuka T3 ,troche swojej roboty i pomyslu i do 1500 no max 2k zrobi. tyle ze cisnienie doladwania na 0,4 bar max bo sie motor rozleci ,

[ Dodano: Pon Wrz 24, 2007 16:42 ]
napisze jeszcze tak to ja za porting z palnowaniem zaplacilem "flaszke" znajomemu. To jest dowod ze nie zawsze musisz wydac kupe kasy.

: pn wrz 24, 2007 17:22
autor: andrew19_86
ja mówie o profi robocie,nie uznaje półśrodków...
po 1...turbo w jednopunkcie mija sie z celem według mnie,ale to tylko moje zdanie...
po 2...przy turbo na niziutkim ciśnieniu będzie miał 120-130KM i seryjne 16V bedzie go robiło jak będzie chciało...
po 3...najpierw przydałoby sie sprawdzić w jakim stanie jest silnik,zeby sie nie rozleciał po 50km nawet na niskim doładowaniu...
itp,itd
Golf GTi pisze:do 1500 no max 2k zrobi
policz remont silnika,rury na dolot,IC i inne pierdoły do niego potrzebne,spawanie wydechu,spawanie kolektora wydechowego,zakup turbo,program do sterownika monomotronica i kupe innych rzeczy,które wychodzą po drodze to już jest grubo ponad 2 tys


eot : był już na forum jeden mistrzu co chciał uturbiać za mniej niż 1 tys i jego wielka pewność siebie legła w gruzach...

[ Dodano: Pon Wrz 24, 2007 17:25 ]
Hiob pisze:a cena soft turbo bedzie taka sama??
nie ma czegoś takiego jaj soft turbo czy hard turbo,turbo to turbo,tylko pracujące na różnym ciśnieniu, tzw "soft turbo" w 5 tys powinno sie zamknąć ,a osobiście za taką kase wolałbym kupić ABF'a i swapować w bude mkII :bigok:


tom sie rozpisał,mam racje czy nie mam racji to tylko moje zdanie jak już wcześniej wspomniałem :wink:

: pn wrz 24, 2007 20:04
autor: evolution
Golf GTi pisze:COOOOOOOO?? 10 kola ,ja zawarjuje przesadziles i to strasznie,niech w ladnym stanie poszuka T3 ,troche swojej roboty i pomyslu i do 1500 no max 2k zrobi. tyle ze cisnienie doladwania na 0,4 bar max bo sie motor rozleci ,

[ Dodano: Pon Wrz 24, 2007 16:42 ]
napisze jeszcze tak to ja za porting z palnowaniem zaplacilem "flaszke" znajomemu. To jest dowod ze nie zawsze musisz wydac kupe kasy.
no nie musiszz miec kasy zeby cos zrobic, tylko jak juz wiemy... chyba mu robota profi nie poszla bo 3 mm zdjal glowice... a na szybko...:
koszta
cooler 399
doloty z kwasiaka, weze i opaski filtr powietrza...800 ptrzy rurach z ogrodniczego 1000 przy silikonach
turbo.... fartem na allegro kupisz za 600
ale czy pozyje...1200 jakies po regeneracji..
kolektor, no 8v to za 150 cos kupisz z diesla, ale flansze ze 100 bekniesz...
wezeolejowe doplyw i odplyw... 120 tak spokojnie...
no dobra damy mu wiecej powietrza... ale czeba dac mu zjesc... no mam lpg:) to druciarstwem dam rade obsluzyc i turbo no i nowym mikserem (70 pln'w),... do pierwszego strzalu. jak chcesz robote profi to zwykla instalka przerobienie 1500 a na sekwencje 2500 ale do sekwencji potrzeba wystrojonej benzynki...
najprosciej wsadzic digi zestaw jakis 1000 no aale glowica nie robi (chyba ze pokombinujemy z 2 wtryskami :) dual point jak w amerykancach...) glowica 300 zajechana..
no to mamy prawie wszystko poza natryskami na denko tloka chlodnica oleju i zbyt slabym ukladem olejenia, rozbieramy moitopr w drobny mak i na starcie potrzeba 1500 na wszystkie niezbedne graty.. plus jakies 600 na frezera co zrobi natryski....
caly problem znika jak kupimy pg bez kompresora za 1500 i go uturbimy a na forum powiemy mamy rp uturbione..... w swoim zyciu widzialem 3 uturbione rp i wszystkie byly silnikami PG.... roznia sie malutkim szczegolem.... miejsce na czujnik stuku... kto chce policzyc i uswiadomic wszystkich
nie policzylem softu ktory jst niezbedny bo turbo pracuje inaczej niz kompresor i bedzie go lac....

[ Dodano: Pon Wrz 24, 2007 20:06 ]
andrew19_86 pisze:nie ma czegoś takiego jaj soft turbo czy hard turbo,turbo to turbo,tylko pracujące na różnym ciśnieniu, tzw "soft turbo" w 5 tys powinno sie zamknąć ,a osobiście za taką kase wolałbym kupić ABF'a i swapować w bude mkII
przepraszam to ja powiedzialem :bigok:

: pn wrz 24, 2007 21:08
autor: andrew19_86
evolution pisze:andrew19_86 napisał/a:
nie ma czegoś takiego jaj soft turbo czy hard turbo,turbo to turbo,tylko pracujące na różnym ciśnieniu, tzw "soft turbo" w 5 tys powinno sie zamknąć ,a osobiście za taką kase wolałbym kupić ABF'a i swapować w bude mkII
przepraszam to ja powiedzialem :bigok:
na początku tej wypowiedzi miałem dodać "ktoś mądry kiedyś powiedział" :pub: :pub: co nie znaczy ,ze tez sam na to nie wpadłem :wink:

: pn wrz 24, 2007 21:09
autor: Golf GTi
Evo nie podpisze ci za ile ja mogl "zkolowac" te czesci: np cooler ze sprintera 60zł ... i co wymieniac dalej,u nas jest pobry rynek na takie zeczy ? Ale tam nic nie pisze o LPG, remontu nie liczylem bo powiedzmy silnik jest w stanie ok . -tak zalozzylem. A turboo KKK06 za 250 w zajebistym stanie ci moge sprzedac.

: pn wrz 24, 2007 21:15
autor: andrew19_86
Golf GTi pisze:remontu nie liczylem bo powiedzmy silnik jest w stanie ok
17 letni silnik nigdy nie jest w stanie ok,tym bardziej pod turbo :bigok:

: pn wrz 24, 2007 21:18
autor: Golf GTi
A skad wiesz ile ma przejechane i jak ktos tym jezdzil??

: pn wrz 24, 2007 21:32
autor: andrew19_86
widziałem już jak wygląda,17 letni silnik z "małym"przebiegiem...mały czy duży przebieg jest nieważny,jeśli ktoś myśli poważnie o turbo to musi też pomyśleć nad konsekwencjami swojego druciarstwa...RP nie ma sensu uturbiać,za duże koszta do uzyskanej mocy...pierwszym podstawowym elementem to brak natrysku oleju na denka tłoka,który popłynie przy turbo,było o tym już tyle pisane,że nie chce mi sie elaboratów wygłaszać na ten temat...