Strona 1 z 1

[mk2] modyfikacje silnika

: czw wrz 20, 2007 23:41
autor: michalfrezz
witam,

pomóżcie co można zrobić aby z silniczka RP 1.8 90KM wycisnąć coś wiecej. już mam ściągnięty kat. i sportowy wydech (od początku do końca)? z pewnych wyliczeń wyszło że po tych zabiegach moc powinna wzrosnąć do około 98KM. jakieś sprawdzone sposoby? moze ktoś juz to robił prosze o opinie i info.

: pt wrz 21, 2007 07:27
autor: evolution
najpierw pojedz na hamownie i sprawdz matemtyke swoja bo bedzie inna niz moja... a co do radzenia .. ile masz $$$

: pt wrz 21, 2007 14:53
autor: Pączek
michalfrezz, heh te 8 koni to troche nie realne, tak jak mowi evolution, pojedz na hamownie i co najwazniejsze ile masz pieniadzorow??

: pt wrz 21, 2007 15:06
autor: Leon_Wechtel
może jeśli do tego byś dołożył wałek rozrządu od 1,8 GTI to może byś miał 98KM,a tak stawiam na max 93KM choć to optymistyczny wariant.....poza tym nie sumuj mocy po kolejnych modach bo to tak nie działa,sensei evolution, to potwierdzi :chytry:

: pt wrz 21, 2007 16:09
autor: Pączek
Dokladnie sumowanie koni albo jak to sie mowi ,,na oko'' nie wchodzi w gre. Oczami to mozna nawet pole przeorac.

: pt wrz 21, 2007 17:40
autor: MZiobro
jak dołozysz magnetyzer to bedziesz miał do tych swoich +5KM jeszcze :grin: :grin: :grin:

Re: [mk2] modyfikacje silnika

: pt wrz 21, 2007 17:48
autor: agrala
michalfrezz pisze:witam,

pomóżcie co można zrobić aby z silniczka RP 1.8 90KM wycisnąć coś wiecej. już mam ściągnięty kat. i sportowy wydech (od początku do końca)? z pewnych wyliczeń wyszło że po tych zabiegach moc powinna wzrosnąć do około 98KM. jakieś sprawdzone sposoby? moze ktoś juz to robił prosze o opinie i info.
Slyszales kiedys o zjawisku falowym?
Teraz zamiast 90 mozesz miec 80KM. To ze silnik ma teraz lzej do dmuchanie nie oznacza ze jest mocniejszy, powiekszajac srednice lub zmieniajac dlugosc wydechu mozna dodac pare koni ale trzeba to robic z glowa a nie w ten sposob ze jak ma sie srednice 45 to jak zaloze 60mm to bedzie lepiej

: pt wrz 21, 2007 18:16
autor: michalfrezz
co do kasiory to nie ma jej za dużo ale mam czas i nie spieszy się zbytnio. chciałem zobaczyć co zaproponujecie i poznać koszty a wtedy będę mógł myśleć o zmianach. bo nie moge sie rzucić na zmaine wartą 1000 na jedno podejście bo nie mam tyle na 1 mod ale jeżeli wszystko sie zamknie w "klocku" to moze być. wiecie ja kupiłem go za 2 i pół tysia wiec nie chce ładowac w niego 4.

: pt wrz 21, 2007 18:22
autor: evolution
michalfrezz pisze:co do kasiory to nie ma jej za dużo ale mam czas i nie spieszy się zbytnio. chciałem zobaczyć co zaproponujecie i poznać koszty a wtedy będę mógł myśleć o zmianach. bo nie moge sie rzucić na zmaine wartą 1000 na jedno podejście bo nie mam tyle na 1 mod ale jeżeli wszystko sie zamknie w "klocku" to moze być. wiecie ja kupiłem go za 2 i pół tysia wiec nie chce ładowac w niego 4.
dobra generalnie powiem tak ze jesli nie jestes mechanikiem to kazda najmniejsza modyfikacja bedzie obijac sie o tysiaca.... najlepszym roziwazaniem jak dla ciebie jest poszukanie calego gti 16v bo chodza juz po 3 tys. sprzedanie tego i kupienie tamtego... jesli chcesz kombinowac z moca rp, to nawet najmniejsze doprowadzanie glowicy do stanu idealnego wyniesie cie minimum tysiaca.... a to poczatek...

: pt wrz 21, 2007 18:26
autor: michalfrezz
a zjechanie mu troche głowicy cos da? bo jak nie to widze że dopiero jak przerzuce sie na III to wtedy bede szalał :grin:

: pt wrz 21, 2007 18:36
autor: evolution
michalfrezz pisze:a zjechanie mu troche głowicy cos da? bo jak nie to widze że dopiero jak przerzuce sie na III to wtedy bede szalał :grin:
generalnie zwiekszenie stopnia sprezania jesli wogole da jakies skutki to nie wieksze niz 1 % na 1 stopien sprezania wiecej, a zblizasz sie do granicy stuku, wiec jest to nie oplacalne. mk3 powalczysz mniej niz mk2 wiec szukaj sobie dwojki 16v...

: pt wrz 21, 2007 21:48
autor: Krzyś 16v
Popieram szukaj 16v od paska czy innego czegos na poczatek mozesz zostawic skrzynie i sprzego ale nie na dlugo.... 16v wyrwiesz czasem ze grosze :)