Strona 1 z 1

płaskie tłoki

: czw wrz 20, 2007 22:57
autor: DroopS
dzis zaswitał mi kolejny pomysł który moze miec jakis sens... mianowicie zobacyzłem dzis rozebrane 16V i ... ma płaskie tłoki:) w 8V widziałem ze sa wklęsłe - odprezajace:)
wiec tak by to miało sie do rzeczy gdybym włąsnie płaskie tłoki załozył do 8V silnika? byłby mocniejszy czy jak to by wtedy wyglądało? wogóle co o tym sadzicie? tłoki takie płąskie leza i sa do wziecia po cenie złomu:D
dzieki z góry za wypowiedzi:) :pub:

: czw wrz 20, 2007 23:32
autor: toffic
Taaa... i stopien sprężania na poziomie 12-13 => pomyśl co na to motor :green_fuck:

: pt wrz 21, 2007 06:59
autor: evolution
toffic pisze:Taaa... i stopien sprężania na poziomie 12-13 => pomyśl co na to motor :green_fuck:
wlasnie... silniki 8v i 16 v przynajmniej te mocniejsze maja ten sam stopien sprezania...... wiec jak zalozsz plasie tloki do 8v to tylko zostanie rope w zbiornik lac.........

: pt wrz 21, 2007 16:16
autor: Kwiatoshi
evolution, takie seryjne 1.8 8V ktorego stopieńs preżania ma powiedzmy kolo 10, to przy zwiekszeniu do 12 to juz mu sie zacznie spalanie stukowe??

: pt wrz 21, 2007 16:44
autor: evolution
Kwiatoshi pisze:evolution, takie seryjne 1.8 8V ktorego stopieńs preżania ma powiedzmy kolo 10, to przy zwiekszeniu do 12 to juz mu sie zacznie spalanie stukowe??
tak zacznie mu sie juz przy okolo 11.. normalnie jak sie robi auto to zwieksza sie kolo 0.5 stopnia...... wiem do czego zmierzasz i stopien sprezania to nie cisnienie... obudz sie:)

: śr wrz 26, 2007 21:40
autor: Kwiatoshi
spokojnie... ja wiem co to jest sprężanie,a co ciśnienie... poprostu nie wiedzialem gdzie jest granica po ktorej zaczyna sie spalanie stukowe :bigok:

: czw wrz 27, 2007 14:25
autor: evolution
ta granica zalezy od paliwa...

: ndz wrz 30, 2007 11:07
autor: Kwiatoshi
ta granica zalezy od paliwa...

Czyli na paliwie które ma więcej oktanów wcześniej sie zaczyna czy na odwrót??

: ndz wrz 30, 2007 11:13
autor: GTH
Na odwrot