Strona 1 z 3
Co do golf II 1.6???????
: czw wrz 20, 2007 15:35
autor: mongoll
Mam takie pytanie co moge zakupic do Vw golfa II 1.6 91r. zeby z marnych 70 km podskoczylo tak +100km jak byscie mogli to podajcie w przyblizeniu ceny modyfikacji. Jezeli chodzi o silnik to interesuje mnie VR6 co o tym sadzicie??
Dodam tylko ze jestem kompletnie zielony w tym temacie.
Z gory thx.
: czw wrz 20, 2007 16:37
autor: Leon_Wechtel
jeśli jesteś zielony i masz ochote z 1,6 zrobic 170KM to kup sobie od razu mk3 VR6 bo za koszty modyfikacji kupisz takowe VR6 i jeszcze Ci reszta zostanie
Musisz silnik 1,6 zastąpic 1,8 ,wymienic zawory,splanowac głowicę,zrobic pełny porting głowicy,zmienic gaźnik na inny,zmienic wałek rozrządu,wymienic sprzęglo bo seryjne od 1,6 czy 1,8 nie wytrzyma 170KM
trzeba by zmienic skrzynię biegów,wzmocnic hamulce bo seryne nie zatrzymają skutecznie auta ze stu kilkudziestu km/h.
Tak więc zastanów się czy warto czy lepiej od razu kupic VR6?!
Z poważaniem i zyczeniami szczęscia Leon_W
: czw wrz 20, 2007 19:56
autor: andrew19_86
leon,podejrzewam,że kolega chce dołożyć 30KM,żeby miał te 100KM...biznes generalnie nieopłacalny,chociaż na dobrze grzebniętym weberze te (+/-)90 powininen mieć bez problemów,problem będzie jak przyjdzie płacić za paliwko hehe
kupuj odrazu VR6 i nie $%%$$ sie z tym badziewnym 1.6,bo z &((%&^% bata nie ukręcisz...a jak chcesz 170KM z 1.6 to swapuj silnik crx,a lub civica vti bądź vtec,przynajmniej wpakowana kasa przyniesie rezultat...choć ciekawe jakby śmigał golfik z silnikiem od japońca
EDIT by EVO
prosze uzywac wyrafinowanych słówek
: pt wrz 21, 2007 08:53
autor: Leon_Wechtel
hmm 70KM +100KM =170KM ale moge się mylic,jeśli jednak ma byc tylko 100KM to tak czy inaczej trzeba by zrobic i tak to samo czy pisalem poprzednio,co innego z 1,8 (90KM) mozna by więcej już wycisnąc...
: pt wrz 21, 2007 09:57
autor: andrew19_86
kto przy zdrowych zmysłach chciałby robić z gównianego 1.6 na badziewnym gaźniku 170KM? japońce pewnie by zrobili hehe
... u nas koszt takiej ekstremalnej przeróbki byłby kosmiczny,chociaż nie pisał czy chce n/a czy turbo,ale tak czy siak robota *%^*%^ warta według mnie,lepiej zeswapować ABF'a troche pogrzebać i 170KM bedzie
EDIT by EVO kultury wiecej
: pt wrz 21, 2007 09:58
autor: Leon_Wechtel
andrew19_86, co by nie było,zgadzamy sie ,że nie warto
: pt wrz 21, 2007 10:02
autor: kolo6660
jeżeli cie tylko na to stać to zainwestuj w V6
: pt wrz 21, 2007 18:12
autor: mongoll
ale chyba ciezko znalesc porzadnego golf III VR6 żeby nie byl zajechany?
: pt wrz 21, 2007 18:25
autor: Leon_Wechtel
niestety tak,często zdarza się że brakuje nawet 10KM,a remont jest drogi i chyba ewentualnie drugi silnik lepiej kupic,lepiej poszukaj ABF`a albo 9A (czyli 16v)
: sob wrz 22, 2007 17:36
autor: mongoll
A jakie sa osiagi VR6 i 2.0 16v chodzi o przyspieszenie od 0-100 i np. od 120-200?? Chociasz pewnie 2.0 16v nie poleci 200.
: sob wrz 22, 2007 17:55
autor: andrew19_86
: sob wrz 22, 2007 19:20
autor: mongoll
A golf 3 jest z silnikiem 1.8t bo to chyba najleprzy silnik?
: sob wrz 22, 2007 19:22
autor: toffic
A golf 3 jest z silnikiem 1.8t
Nie
: sob wrz 22, 2007 20:09
autor: Golf GTi
Co za gosc!!!! 16V poleci z 230 jak dobry.