Strona 1 z 3

Co do golf II 1.6???????

: czw wrz 20, 2007 15:35
autor: mongoll
Mam takie pytanie co moge zakupic do Vw golfa II 1.6 91r. zeby z marnych 70 km podskoczylo tak +100km jak byscie mogli to podajcie w przyblizeniu ceny modyfikacji. Jezeli chodzi o silnik to interesuje mnie VR6 co o tym sadzicie??
Dodam tylko ze jestem kompletnie zielony w tym temacie.
Z gory thx.

: czw wrz 20, 2007 16:37
autor: Leon_Wechtel
jeśli jesteś zielony i masz ochote z 1,6 zrobic 170KM to kup sobie od razu mk3 VR6 bo za koszty modyfikacji kupisz takowe VR6 i jeszcze Ci reszta zostanie :helm:
Musisz silnik 1,6 zastąpic 1,8 ,wymienic zawory,splanowac głowicę,zrobic pełny porting głowicy,zmienic gaźnik na inny,zmienic wałek rozrządu,wymienic sprzęglo bo seryjne od 1,6 czy 1,8 nie wytrzyma 170KM :chytry: trzeba by zmienic skrzynię biegów,wzmocnic hamulce bo seryne nie zatrzymają skutecznie auta ze stu kilkudziestu km/h.
Tak więc zastanów się czy warto czy lepiej od razu kupic VR6?!
Z poważaniem i zyczeniami szczęscia Leon_W :grin:

: czw wrz 20, 2007 19:56
autor: andrew19_86
leon,podejrzewam,że kolega chce dołożyć 30KM,żeby miał te 100KM...biznes generalnie nieopłacalny,chociaż na dobrze grzebniętym weberze te (+/-)90 powininen mieć bez problemów,problem będzie jak przyjdzie płacić za paliwko hehe


kupuj odrazu VR6 i nie $%%$$ sie z tym badziewnym 1.6,bo z &((%&^% bata nie ukręcisz...a jak chcesz 170KM z 1.6 to swapuj silnik crx,a lub civica vti bądź vtec,przynajmniej wpakowana kasa przyniesie rezultat...choć ciekawe jakby śmigał golfik z silnikiem od japońca :bajer:


EDIT by EVO
prosze uzywac wyrafinowanych słówek

: pt wrz 21, 2007 08:53
autor: Leon_Wechtel
hmm 70KM +100KM =170KM ale moge się mylic,jeśli jednak ma byc tylko 100KM to tak czy inaczej trzeba by zrobic i tak to samo czy pisalem poprzednio,co innego z 1,8 (90KM) mozna by więcej już wycisnąc...

: pt wrz 21, 2007 09:57
autor: andrew19_86
kto przy zdrowych zmysłach chciałby robić z gównianego 1.6 na badziewnym gaźniku 170KM? japońce pewnie by zrobili hehe :bajer: ... u nas koszt takiej ekstremalnej przeróbki byłby kosmiczny,chociaż nie pisał czy chce n/a czy turbo,ale tak czy siak robota *%^*%^ warta według mnie,lepiej zeswapować ABF'a troche pogrzebać i 170KM bedzie :bigok:
EDIT by EVO kultury wiecej :)

: pt wrz 21, 2007 09:58
autor: Leon_Wechtel
andrew19_86, co by nie było,zgadzamy sie ,że nie warto :helm:

: pt wrz 21, 2007 10:02
autor: kolo6660
jeżeli cie tylko na to stać to zainwestuj w V6

: pt wrz 21, 2007 18:12
autor: mongoll
ale chyba ciezko znalesc porzadnego golf III VR6 żeby nie byl zajechany?

: pt wrz 21, 2007 18:25
autor: Leon_Wechtel
niestety tak,często zdarza się że brakuje nawet 10KM,a remont jest drogi i chyba ewentualnie drugi silnik lepiej kupic,lepiej poszukaj ABF`a albo 9A (czyli 16v)

: sob wrz 22, 2007 17:36
autor: mongoll
A jakie sa osiagi VR6 i 2.0 16v chodzi o przyspieszenie od 0-100 i np. od 120-200?? Chociasz pewnie 2.0 16v nie poleci 200.

: sob wrz 22, 2007 17:55
autor: andrew19_86
mongoll pisze:Chociasz pewnie 2.0 16v nie poleci 200.

:panna: :panna:

błogosławieni,którzy nie widzieli,a uwierzyli :bigok: :bigok:

: sob wrz 22, 2007 19:20
autor: mongoll
A golf 3 jest z silnikiem 1.8t bo to chyba najleprzy silnik?

: sob wrz 22, 2007 19:22
autor: toffic
A golf 3 jest z silnikiem 1.8t
Nie

: sob wrz 22, 2007 20:09
autor: Golf GTi
Co za gosc!!!! 16V poleci z 230 jak dobry.