Strona 1 z 4

Porting+planowanie glownicy+ odelzone o 25% kolo zam.

: śr wrz 12, 2007 15:49
autor: Golf GTi
Witajcie wlasnie zlozylem glowice po portingu + planowaniu o 3mm , spodziewalem sie troszke lepszego efektu,ale sie rozczarowalem troszke , na moje odczucie to max 5km i ze 20-30Nm , wsumie dziwna sprawa bo dol sie zrobil bardzo mocny , a gora hmm , idzie pieknie tak do 5200 rpm pozniej jakby momenu wogule nie mial, nie wiem czy to normalne, na starej glowicy znowu nie mial wogule dolu i darl tal od 3000rpm do konca rowno, mam dolot , wieksze wtryski i wywalony katt, napiszecie czy to tak ma byc,czy moze rozzdzad mam zle ustawiony szlag wie. Torszke sie przy tym narylem bo robilem sam ,a efekt nieadekwantny do roboty.

: śr wrz 12, 2007 17:08
autor: Bąku
hmm no skoro splanowałes głowicę to podniosłes stopień sprężania i max moment obrotowy przesunął się w dół dlatego powyżej 5200rpm jest już lipa

: śr wrz 12, 2007 17:12
autor: toffic
A stukowe Ci się nie poajwia na górze?? DIGI opóźni zapłon i kupa, po mocy

: śr wrz 12, 2007 17:19
autor: Bąku
proponuje przyspieszyc zapłon tak jak napisła toffic nalać dobrego paliwa 98 i sparawdzić

: śr wrz 12, 2007 19:08
autor: Golf GTi
Nie 0 stuku ,poprostu przestaje "cignac" , jak przestawie zaplon to znowu mam "stuk" w dole" ale idzie o niebo lepiej na wyzszych rpm, jeszcze(jak bedzie czas)jutro zaloze kolo zamachowe -30% wywazane , zobaczymy co sie bedzie dzialc , Glowica ma zrobiony Full remont takze nie jest zle, Kanalt powiekszone od 2mm do 5mm zalezy os miejscia , wypolerowana na lustro przy calym wylocie / przy dolocie czesciowo -reszta na 140, zawory wypolerowane i komora spalania z gora tlokow tez ,wiec chyba ok.
moc i Nm tak jak napisalem ,chociaz wlasnie przed chwila bylem testowac i moze wiecej niz te 5km przybylo, w kazdym badz razie Nm napewno ma ze 30wieciej , zreszta dam film jak kolo bedzie zalozone - dla tych co nie wierza w PF :))))).

: śr wrz 12, 2007 20:29
autor: marceliii
A jakie wtryskiwacze masz założone ?
Same wtryski nie pogarszają tylko sytuacji ?
:)

: śr wrz 12, 2007 21:05
autor: Golf GTi
Napewno nie ,jak zalozylem je , to auto duzo lepiej zaczelo jezdzic,chodzi o dynamike na biegach. Z tego co sprawdzal kumpel to sa z jakiegos auta z koncenrnu vw/audi i maja 262 ccm. Ale przy jakim cisnienu to nie wiem. W kadym badz razie wtryskiwacz ma 4 dziurki pylace ,

: śr wrz 12, 2007 22:53
autor: toffic
Jak dla mnie 3mm planowania dla GTi to troche za dużo. Sprawdź czy mu paliwa nie brakuje na górze

: czw wrz 13, 2007 13:37
autor: Golf GTi
Spoko ,jest narazie ok , ale podejzewam ze paliwa jest za malo bo auto idzie tak jak napisalem do 5200 , a pozniej jest typowa dziura - tzn widzac ze brakuje paliwa . A co zrobic zeby bylo wiecej ??? Regulator z 1,8 T -najlepiej z wtryskiwaczami.

: czw wrz 13, 2007 13:57
autor: toffic
Regulator mozna ale dużo roboty (sam to kiedyś robiłem), lepiej wydajne wtryski

: czw wrz 13, 2007 17:03
autor: Golf GTi
masz cos ciekawego??? , chetnie kupie wtryski z G60 albo z 1,8 T

: czw wrz 13, 2007 17:46
autor: GTO
3mm planowanie to masakra
jakie miales fabryczne sprezanie ??

w RP mielismy 2.4mm posadzoną glowe a RP ma 9:1 i to juz bylo duzo na zwykle paliwo
srednio w 8V z tego co pamietam to 1mm daje ok +1st, +1st to +1%mocy w gore.

napisz cos wiecej o silniku

: pt wrz 14, 2007 09:22
autor: Golf GTi
Ale ja i tak zawsze jezdze na 98" . Stan silnika 180k przejchane panewki na wale i na kobach stan -dbb -widac ze pracowal ale kompozyt jest jeszcze srebny, tloki + tuleje stan ok ,tuleje kompletnie zadnego progu tyle co nagar, tloki lekki luz w tulejach ok 1mm , nie bral oleju a jedzil na 5w50 castrol teraz na BP Visco 5000, glowica po pelnym remoncie + nowe orginalne popychacze,porting to widone zplanowaniem. Wiesz GTO wczoraj w nocy postanowilem sie przejechac rekraacyjnie przyspiesalac od 90 do 180 na 5 i szedl ladnie, powiem tak przy wyzszej szybkosci czuc ze ma wiecej HP iNm , tylko jak go bujam od jedynki na "pelnej pecie" to po 5200 jaby paliwa mu brakowalo. Niestety nie zmiezylem sprezania.

[ Dodano: Pią Wrz 14, 2007 09:25 ]
Powiem co tak jak przestawie zaplon w/g twoich zalecen , to nie da rade go prawie zapalic jak jest nagrzany ale na zimnym jest wmiare ok ale tez czasami ma ciezko, ma za wysoki stopien kompresji i nie przelanie godz mam nowy akumulator.

[ Dodano: Sob Wrz 22, 2007 17:15 ]
tyle dalo w sumie : , oblukaj GTO co o tym myslisz

: pn wrz 24, 2007 14:57
autor: evolution
oj chlopie przegiales z planowaniem.... stuk ci sie na bank pojawia i go digi tnie.. po drugie tak doprezyles motor ze nie ma sily przeciagnac go gora...... mysle ze bez dobrego podejscia do tematu w sensie druga glowa lub dowalenie dwoch uszczelek pod glowice nie podchodz do tematu.....