Strona 1 z 1

walki rozrzadu pf a rp

: czw wrz 06, 2007 21:34
autor: robal264
witam, ma pytanie jaka jest roznica w budowie krzywek w tych dwoch walkach ?


otoz musialem wrzucic walek od rp, z tego co pomierzylem to napewno jest grubszy od tego z pf,ale jak sie ma roznica w krzywkach ?? bo w jezdzie jakiejs specjalnej roznicy nie odczulem i teraz nie wiem czy kupowac walek do pf czy zostawic z rp

: czw wrz 06, 2007 22:39
autor: GTO
z tego co pamietam jest kilka stopni roznicy, a wznios to nie pamietam.

: czw wrz 06, 2007 22:42
autor: robal264
GTO a czy mozna stwierdzic ze na walku od pf bedzie jezdzil jakos lepiej, jak w/w to ja tam nie widze zbytniej roznicy?



mam jeszcze jedno pytanie: co to za skrzynia o oznaczeniu ADC ( ewentualnie ADO ) ale chyba to pierwsze,zaj... krotka jest, juz mnie wkurza powoli i bede musial swoja od rp wrzucic jak tak dalej pojdzie :grrr:

: czw wrz 06, 2007 23:39
autor: toffic
Skrzynka z GTi 8V, wałęk z Pfa wiele nie da

: sob wrz 08, 2007 13:16
autor: robal264
ok dzieki za pomoc chlapaki :pub:


a tak z innej beczki : to jaki walek wrzucic aby poprawic osiagi jezeli zmienie skrzynie na 4s ? :chytry:

: sob wrz 08, 2007 17:12
autor: koonrad
robal264, ja mam u siebie silnik RP z wałkiem od ADY(2.0) z gaxnikiem od borerwicza, odpowiednio podkreconym :D
no i taki zestawik sprzegniety jest ze skrzynia 4t czyli takie same przełozenia jak w 4s.
powiem Ci że ta skrzynia jest całkierm fajna bo 5-ty bieg wrzucam dopiero przy 140-160km/h, ale do jazdy miejskiej średnio mi sie podoba. Bardziej bym wolał skrzynie o krótkich przełozeniach.
aha, poz mianie wałka na ten z ADY zauwazyłem zmiane momentu obrotowego, lepiej ciągnie od niskich partii obrotów.

pozdrawiam

: ndz wrz 09, 2007 00:24
autor: toffic
koonrad pisze:skrzynia 4t czyli takie same przełozenia jak w 4s
Inne jest główne przełożenie, w 4T jest 3.667 w 4S 3.941

: ndz wrz 09, 2007 13:10
autor: robal264
no ja wlasnie potrzebuje skrzynie bardziej do jazdy na trasie niz po miescie dlatego chce z powrotem wrzucic ta od rp


a z tym walkiem to tak pytam, chwilowo tego nie ruszam bo chodzi dobrze, ale w razie jakby mnie naszlo na jakies mody to chcialbym wiedziec co mozna zakupic ;)

: pt wrz 14, 2007 11:16
autor: DroopS
róznice miedzy wałkiem od PF a od RP to :
na wydechowym 0.1mm
na ssacym 0.6mm

zakłądałem u siebie wiec przy okazji pomierzyłekm sobie:)
moze ci sie te informacje przydadza:)
pozdro

: sob wrz 15, 2007 23:55
autor: t-tas
RP;
otwarcie zaworu ssącego-2 stopnie po ZZ
zamknięcie zaworu ssącego-38 stopni po ZW
otwarcie zaworu wydechowego-40 stopni przed ZW
zamknięcie zaworu wydechowego-4 stopnie przed ZZ
EV, GZ, RD, RG, PB, PF;
otwarcie zaworu ssącego-3 stopnie po ZZ
zamknięcie zaworu ssącego-43 stopni po ZW
otwarcie zaworu wydechowego-37 stopni przed ZW
zamknięcie zaworu wydechowego-3 stopnie przed ZZ
wg sam naprawiam czy coś takiego-wydawnictwo AUTO

: ndz wrz 16, 2007 09:31
autor: robal264
dzieki za pomoc chlopaki,



obecnie szukam walka do pf wraz z tymi stopkami go go trzymaja moje niestety sa zbyt zniszczone aby e zakladac :grrr: