Pytanie o regulator cisnienia paliwa

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Hajmuś
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: czw wrz 07, 2006 21:10
Lokalizacja: Białośliwie
Kontakt:

Pytanie o regulator cisnienia paliwa

Post autor: Hajmuś » czw wrz 06, 2007 21:16

Witam, jestem na etapie ze chcialbym zwiekszyc troszke cisnienie na listwie wtryskowej. Wiem ze na tym forum byly osoby ktore przerabialy seryjne regulatory cisnienia paliwa ( nie planuje wymieniac na inny ) Dodam ze moj silnik to PG.



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » czw wrz 06, 2007 22:36

zwiekszysz cisnienie bez zmieny nastaw w ECU to tylko obnizysz moc silnika i zwiekszysz spalanie
do niczego dobrego to nie doprowadzi.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » czw wrz 06, 2007 23:58

GTO pisze:zwiekszysz cisnienie bez zmieny nastaw w ECU to tylko obnizysz moc silnika i zwiekszysz spalanie
do niczego dobrego to nie doprowadzi.
_________________
w sumie to ja na digi I w 16v mam na listwie 4 bary... i olej jakby dziwnie pachnie benzyna... ludzie mi napisali w tym temacie, że to źle mieć taki regulator.. i też rozkminiam co tu robić...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122060


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » pt wrz 07, 2007 07:02

tirsone pisze:
GTO pisze:zwiekszysz cisnienie bez zmieny nastaw w ECU to tylko obnizysz moc silnika i zwiekszysz spalanie
do niczego dobrego to nie doprowadzi.
_________________
w sumie to ja na digi I w 16v mam na listwie 4 bary... i olej jakby dziwnie pachnie benzyna... ludzie mi napisali w tym temacie, że to źle mieć taki regulator.. i też rozkminiam co tu robić...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122060
zalozyc 3 barowy lub przyjechac na korekcje softu pod taki jaki masz.
sadze ze twoj silnik ma mniej mocy o jakies 10km przy takim zalewaniu.

druga sprawa to mapa seryjna od g60 nijak sie nie nadaje pod 16v.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » pt wrz 07, 2007 12:17

GTO pisze:zalozyc 3 barowy lub przyjechac na korekcje softu pod taki jaki masz.
3 barowego nie założę bo bym musiał przerabiać listwę od 1.8T ....
Co to korekcji softu to bardzo chętnie tylko primo nie wiem gdzie pojechać... jeśli do Ciebie to nie bardzo się orientuję czy dojadę tyle km na tym co mam... a sekundo nie wiem ile takie strojenie/chipowanie u Ciebie kosztuje.. chciałbym znać orientacyjny koszt żeby wiedzieć co i jak mam planować..


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » pt wrz 07, 2007 13:11

niektore 1.8t maja 3bary regulator, szczegolnie te nowsze, a jak nie to abf/2e ma 3bar wiec nie wiem skad ten problem ?

a co do kosztow to dzwon na numer pod postami.
poludniowa polska,bielsko-biała


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » ndz wrz 09, 2007 21:24

GTO pisze:niektore 1.8t maja 3bary regulator, szczegolnie te nowsze, a jak nie to abf/2e ma 3bar wiec nie wiem skad ten problem ?
tak tylko regulator kosztuje ponad 100 zeta ;/ ...
...ale czy czasem nie mogę choć trochę tego skorygować copotem?
i czy benzyna w jakimś stopniu odparowuje z rozgrzanego oleju? :helm:
GTO pisze:a co do kosztow to dzwon na numer pod postami.
poludniowa polska,bielsko-biała
dryndnę na pewno


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » pn wrz 10, 2007 08:13

tirsone pisze:
GTO pisze:niektore 1.8t maja 3bary regulator, szczegolnie te nowsze, a jak nie to abf/2e ma 3bar wiec nie wiem skad ten problem ?
tak tylko regulator kosztuje ponad 100 zeta ;/ ...
...ale czy czasem nie mogę choć trochę tego skorygować copotem?
i czy benzyna w jakimś stopniu odparowuje z rozgrzanego oleju? :helm:
GTO pisze:a co do kosztów to dzwon na numer pod postami.
południowa polska,bielsko-biała
dryndnę na pewno
COPotem skorygujesz ale tylko na niepełnym gazie, dalej do 4000 na pełnym skład mieszanki będzie lambda 1 a powyżej pewnie będzie przylewac na maxa i w rzeczywistości silnik będzie słabszy.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości