SWAP na TDI bądź ABF-a
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
SWAP na TDI bądź ABF-a
Jak w temacie , tylko nie wiem co wybrać .
Na chwile obecną mam PF i nad swapem silnika już dość długo sie zastanawiam , głównym powodem jest oczywiście chęć posiadania większej ilości kucy , i dlatego byłem zdecydowany na ABF-a , te 150 koników dość kusi , ale z tego co się zorientowałem niema zbyt dużych perspektyw na dalsze podnoszenie mocy w tym silniczku , biorąc oczywiście pod uwagę niski nakład finansowy , poza tym dużo pali .
Dlatego z dwóch powodów zacząłem się zastanawiać nad swapem na jakiegoś TDI , po pierwsze dużo dobrego słyszałem o jego możliwościach w dalszym podnoszeniu momentu , a zarazem mógłbym sobie wliczać paliwo w koszta .
Z racji tego że mój PF zaczyna się powoli kończyć , przynajmniej mi się tak wydaje , muszę w najbliższym czasie podjąć konkretną decyzję , i proszę o jakieś info ile tak naprawdę idzie z tego TDI wycisnąć , i czy nie będzie dużo większym problemem zrobieniu swapu właśnie na niego , jaki dokładnie model wybrać motoru , i gdzie na śląsku ktoś profesjonalnie mi to zrobi , bo ja ostatnio nie mam czasu zbytnio .
Tak w ogóle co wy byście na moim miejscu wybrali , jaki może być ewentualny koszt swapu w obydwu przypadkach ?
Na chwile obecną mam PF i nad swapem silnika już dość długo sie zastanawiam , głównym powodem jest oczywiście chęć posiadania większej ilości kucy , i dlatego byłem zdecydowany na ABF-a , te 150 koników dość kusi , ale z tego co się zorientowałem niema zbyt dużych perspektyw na dalsze podnoszenie mocy w tym silniczku , biorąc oczywiście pod uwagę niski nakład finansowy , poza tym dużo pali .
Dlatego z dwóch powodów zacząłem się zastanawiać nad swapem na jakiegoś TDI , po pierwsze dużo dobrego słyszałem o jego możliwościach w dalszym podnoszeniu momentu , a zarazem mógłbym sobie wliczać paliwo w koszta .
Z racji tego że mój PF zaczyna się powoli kończyć , przynajmniej mi się tak wydaje , muszę w najbliższym czasie podjąć konkretną decyzję , i proszę o jakieś info ile tak naprawdę idzie z tego TDI wycisnąć , i czy nie będzie dużo większym problemem zrobieniu swapu właśnie na niego , jaki dokładnie model wybrać motoru , i gdzie na śląsku ktoś profesjonalnie mi to zrobi , bo ja ostatnio nie mam czasu zbytnio .
Tak w ogóle co wy byście na moim miejscu wybrali , jaki może być ewentualny koszt swapu w obydwu przypadkach ?
No cóż , na sprzedaż
:(
:(
rozumiem ze dopuszczalnym dla ciebie kosztem tuningu jest jedynie opornik za kilka groszy, no, ostatecznie chip z allegro za 150-200 w tdi?z tego co się zorientowałem niema zbyt dużych perspektyw na dalsze podnoszenie mocy w tym silniczku , biorąc oczywiście pod uwagę niski nakład finansowy
Nocne Mary Squad
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję.
Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.
Nie , nie o to chodzi , ale nie mam np. zamiaru przygotowywać ABF-a pod Turbo , o takie koszta chodziło mi że są za duże , wałki i zestrojenie z czasem , czemu nie .
Ale odpowie mi ktoś konkretnie na moje pytanie , co lepiej przełożyć i z czym będzie mniej roboty przy swapie ?
Jakie koszta w obu przypadkach ?
Każdy widzę się czepia tu tylko szczegółów , a ja po prostu nie mam czasu żeby czytać i szukać ile z takiego TDI idzie pociągnąć i jakim nakładem , co do ABF-a to troszkę się chociaż orientuje .
Ale odpowie mi ktoś konkretnie na moje pytanie , co lepiej przełożyć i z czym będzie mniej roboty przy swapie ?
Jakie koszta w obu przypadkach ?
Każdy widzę się czepia tu tylko szczegółów , a ja po prostu nie mam czasu żeby czytać i szukać ile z takiego TDI idzie pociągnąć i jakim nakładem , co do ABF-a to troszkę się chociaż orientuje .
No cóż , na sprzedaż
:(
:(
Swapa i tak nie będę robił samemu , bo nie mam czasu , więc pozostaje kwestia czy się bardziej opłaca , chodzi o to co z niego można wycisnąć .
Wydawało mi się że dojdzie tylko montaż IC , bo pompy paliwa nawet nie trzeba wymieniać , ale widocznie tak nie jest .
Może ktoś podać jakieś konkrety ?
Wydawało mi się że dojdzie tylko montaż IC , bo pompy paliwa nawet nie trzeba wymieniać , ale widocznie tak nie jest .
Może ktoś podać jakieś konkrety ?
No cóż , na sprzedaż
:(
:(
Silnik i tak mam zamiar kupić razem z skrzynią i sprzęgłem , co do wydechu i tak będzie cały od początku zmieniany , kwestia na razie tego pod co go będę robił .
Co do elektryki to przy swapie na ABF-a też raczej będę musiał ją zmieniać , więc jak dla mnie zostaje IC i niestety pedały .
A w TDi co byście polecali za motorek ?
Wiadomo do ABF-a mogę włożyć LPG i też będzie oszczędnie , ale nie będzie napewno tego momentu co w TDI .
Hmmm , a dlaczego zawieszenie ?
Co do elektryki to przy swapie na ABF-a też raczej będę musiał ją zmieniać , więc jak dla mnie zostaje IC i niestety pedały .
A w TDi co byście polecali za motorek ?
Wiadomo do ABF-a mogę włożyć LPG i też będzie oszczędnie , ale nie będzie napewno tego momentu co w TDI .
Hmmm , a dlaczego zawieszenie ?
Ostatnio zmieniony śr wrz 05, 2007 14:08 przez marceliii, łącznie zmieniany 1 raz.
No cóż , na sprzedaż
:(
:(
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości