Strona 1 z 1

poprawienie osiagow przez chip tuning

: ndz wrz 02, 2007 20:01
autor: majekMK2
Witam mam golfa 2 1.8 RP i na allegro znalazlem chip tuning i tu mam pytanie czy sie oplaca montowac do tego mojego silnika???czy nie zajedzie mi sie silnik???mam to autko na gazie i czy jak na benzynie i na gazie bedzie dzialal ten chip???podaje wam stronke z tym chip tuningiem
http://moto.allegro.pl/item239919418_ch ... _90hp.html

: ndz wrz 02, 2007 20:55
autor: Tomalaa
jeśli źródło było by pewne to czemu nie , ale takie rzeczy uważam ze trzeba robić z wykorzystaniem hamowni w profesjonalnych firmach ale to moje zdanie

: ndz wrz 02, 2007 21:47
autor: dzikgtc
Jak to zamontujesz to możesz być pewien że silnik powie dość, te chipsy z allegro to robią chinole i są nic nie warte.

Profi chiptuning to wydatek około ~1500, zależnie od firmy i w seryjnym wolnossącym silniku nie da on więcej niż 5KM i pare Nm.

Tak więc wniosek nasuwa się sam...

: pn wrz 03, 2007 08:48
autor: andrew19_86
powiedz mi kolego jakim cudem ma działać ten badziew na gazie,jak wlutujesz to kupa w komputer sterujacy paliwkiem?

: pn wrz 03, 2007 21:00
autor: majekMK2
aha wiec sie nie oplaca bo jak ma sie cos stac to wole nie i nadodatek tylko na benzynie to nie.dzieki. :pub: pozdrawiam

: pn wrz 03, 2007 21:32
autor: GTO
do RPka kiedys bawilem sie w chipowanie(z 10lat temu) i zyski mocy sa małe z uwagi na to ze zaplon jest sterowany podcisnieniowo, mozna tylko dostroić skład mieszanki na bardziej optymalny i zyskać kilka kucyków i NM w całym zakresie - przewaznie zły sklad odczuwa sie w RPku tym ze na pełnym gazie jedzie słabiej jak na 80% (wiekszosc tak ma) - ECU w RP,ABS jest na algorytmie ALPHA-N i jezdzi tylko po TPSie i sondzie L , co to nowszej wersji RPka - ABS jezdzi troche lepiej z uwagi wlasnie na sterowanie zaplonem z ECU i wiekszy stopien kompresji.

z ciekawostek z przed 10 lat :
sam shrick 268 daje w RPku tylko 4km :/

opornik mozna sobie wsadzic w .......
głupota i naiwnosc