Tuning 1.6 abu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Tuning 1.6 abu
Witam pojezdziłem już chwilke moim 1.6 abu i osiągi z sporych stały się przeciętne byłem dziś u gościa co zajmuje się tunigiem i na pierwszy ogien powiedział że jego plany są następujące
1.sportowy walek na zamówienie , bądz wałek z 2.0 8v lub 1.8 8v abs i tu mam wątpliwości czy te wałki wogole będa pasowały do mojego ....
2.plan głowicy
3 polerka gniazd zaworowych
4.sportowe swiece dedykowane pod silnik
5. przerobienie układu dolotowego i wydechowego
6.na sam koniec zostanie przerobienie programu sterującego silnikiem \\\
spec mi powiedział że po takich modach auto bedzie miało szacował ok. 100km i 150 nm \\\
czy to wogole jest realne koszty to ok 4 , 4,5 tys kocham moje abu
1.sportowy walek na zamówienie , bądz wałek z 2.0 8v lub 1.8 8v abs i tu mam wątpliwości czy te wałki wogole będa pasowały do mojego ....
2.plan głowicy
3 polerka gniazd zaworowych
4.sportowe swiece dedykowane pod silnik
5. przerobienie układu dolotowego i wydechowego
6.na sam koniec zostanie przerobienie programu sterującego silnikiem \\\
spec mi powiedział że po takich modach auto bedzie miało szacował ok. 100km i 150 nm \\\
czy to wogole jest realne koszty to ok 4 , 4,5 tys kocham moje abu
realne moze i jest, tylko pytanie czy mądre i rozsądne jest wkładanie w ten silnik, słaby silnik, takie jkasy, 4-5 tys, po to by uzyskać marne 100km ??
Za 4-5 tys, to ty mozesz sobie tam włożyć gotowego i nawet chyba z osprzętem 2.0 16v ABFa, a to juz jest 150 koni ...
Neich się jeszcze inni wypowiedzą na ten temacik.
Za 4-5 tys, to ty mozesz sobie tam włożyć gotowego i nawet chyba z osprzętem 2.0 16v ABFa, a to juz jest 150 koni ...
Neich się jeszcze inni wypowiedzą na ten temacik.
Ja tam bym zalozyl walek od 1.8 i komputer sterujacy od ABSa wlasnie i nie szedl w koszty. Podejrzewam, ze benzyna jak to benzyna spali po takich modach swoje. Jesli masz 4k zl to mozesz probowac swapa. U mnie brakowalo mi 80KM w moim klekocie i jak zaczalem modzic i cisnienie doszlo do 0,9 bar to wysrala sie uszczelka pod glowica- nastepne koszty przede mna ale z metalowa bedzie 1,2bar i juz nie moge sie doczekac jak to bedzie sie zbieralo- na 0,9bar to juz byl kompletnie inny samochod, naprawde masakrycznie sie zbieral. No ale nawet z wymiana uszczelki na metalowa koszty beda~500zł i juz mnie to boli, JA bym 4000zl nie wlozyl, robilbym powoli na Twoim miejscu, aha i napisz mi na pm kto ma Ci to robic- moze znam tanszego
szczeze to polubiłesswoje 1.6 abu do takiego stopnia że bede grzebał tak jak to ludzie mowia w gownie ale jestem taki że dużo bardziej mnie cieszy wycisnięcie 100km z abu niż swapowanie gotowego silniczka lub sprzedanie auta chce zeby to zadupczało pierwsze plany to prawodpodobnie głowica razem z wałkiem od 2.0 a potem to już się zobaczy jak głowica nie siądzie to bedzie wałek sam z 2.0 jak już sobie to zakuje to swiece sportowe wydech dolot i komp od 2.0 albo obrobka seryjnego programu myśle ze spokojnie wycisne 100 km i ok 150 nm a potem żezba albo turbo lub kompresor szykuje się najmocniejsze abu w polsce
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 86 gości