Tuning 1.6 abu

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
bastek016
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 391
Rejestracja: sob maja 19, 2007 18:47
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Tuning 1.6 abu

Post autor: bastek016 » śr sie 29, 2007 16:56

Witam pojezdziłem już chwilke moim 1.6 abu i :) osiągi z sporych stały się :) przeciętne byłem dziś u gościa co zajmuje się tunigiem i na pierwszy ogien powiedział że jego plany są następujące :)
1.sportowy walek na zamówienie , bądz wałek z 2.0 8v lub 1.8 8v abs i tu mam wątpliwości czy te wałki wogole będa pasowały do mojego ....
2.plan głowicy
3 polerka gniazd zaworowych
4.sportowe swiece dedykowane pod silnik
5. przerobienie układu dolotowego i wydechowego
6.na sam koniec zostanie przerobienie programu sterującego silnikiem \\\
spec mi powiedział że po takich modach auto bedzie miało szacował ok. 100km i 150 nm \\\
czy to wogole jest realne koszty to ok 4 , 4,5 tys :) kocham moje abu :)



Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » śr sie 29, 2007 18:12

realne moze i jest, tylko pytanie czy mądre i rozsądne jest wkładanie w ten silnik, słaby silnik, takie jkasy, 4-5 tys, po to by uzyskać marne 100km ??

Za 4-5 tys, to ty mozesz sobie tam włożyć gotowego i nawet chyba z osprzętem 2.0 16v ABFa, a to juz jest 150 koni ...

Neich się jeszcze inni wypowiedzą na ten temacik.


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

yahoo_p
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: czw kwie 26, 2007 11:17
Lokalizacja: Łódź / Inowłódz
Kontakt:

Post autor: yahoo_p » śr sie 29, 2007 18:34

-
Ostatnio zmieniony sob sty 16, 2010 02:40 przez yahoo_p, łącznie zmieniany 1 raz.



twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

Post autor: twromek » śr sie 29, 2007 21:43

przyłaczam sie do tematu

a co myslicie o odelzeniu koła zamachowego?

sportowa wkladka filtru powietrza moze by rowniez pomogla :bajer:



wozekGTD
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: sob lip 08, 2006 19:58
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: wozekGTD » śr sie 29, 2007 21:46

Ja tam bym zalozyl walek od 1.8 i komputer sterujacy od ABSa wlasnie i nie szedl w koszty. Podejrzewam, ze benzyna jak to benzyna spali po takich modach swoje. Jesli masz 4k zl to mozesz probowac swapa. U mnie brakowalo mi 80KM w moim klekocie i jak zaczalem modzic i cisnienie doszlo do 0,9 bar to wysrala sie uszczelka pod glowica- nastepne koszty przede mna ale z metalowa bedzie 1,2bar i juz nie moge sie doczekac jak to bedzie sie zbieralo- na 0,9bar to juz byl kompletnie inny samochod, naprawde masakrycznie sie zbieral. No ale nawet z wymiana uszczelki na metalowa koszty beda~500zł i juz mnie to boli, JA bym 4000zl nie wlozyl, robilbym powoli na Twoim miejscu, aha i napisz mi na pm kto ma Ci to robic- moze znam tanszego :chytry:



Awatar użytkownika
bastek016
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 391
Rejestracja: sob maja 19, 2007 18:47
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: bastek016 » śr sie 29, 2007 23:14

szczeze :) to polubiłesswoje 1.6 abu do takiego stopnia że bede grzebał tak jak to ludzie mowia w gownie :) ale jestem taki że dużo bardziej mnie cieszy wycisnięcie 100km z abu niż swapowanie gotowego silniczka lub sprzedanie auta :) chce zeby to zadupczało :) pierwsze plany to prawodpodobnie głowica razem z wałkiem od 2.0 :) a potem to już się zobaczy jak głowica nie siądzie to bedzie wałek :) sam z 2.0 jak już sobie to zakuje to swiece sportowe wydech dolot i komp od 2.0 albo obrobka seryjnego programu :) myśle ze spokojnie wycisne 100 km i ok 150 nm :) a potem żezba albo turbo lub kompresor :) szykuje się najmocniejsze abu w polsce :) :bigok:



Tomalaa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: śr mar 29, 2006 21:54
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Tomalaa » śr sie 29, 2007 23:36

Nie wiem czy jest jakikolwiek sens wkładanie kasy w taki silnik , ale skoro sprawi ci to przyjemność to czemu nie.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » czw sie 30, 2007 00:09

yahoo_p pisze:powiem tak wałek od 2.0 i 1.8 będzie pasował na bank
Chce to zobaczyć :axe:



wozekGTD
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: sob lip 08, 2006 19:58
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: wozekGTD » czw sie 30, 2007 09:45

Co do turbo to lepiej sprawdz czy ten silnik ma natrysk oleju na denka tlokow. No ale jak juz bedziesz mial 100KM to stan z moim klekotem- moce podobne ale moment i masa ciagle po mojej stronie :okej:



yahoo_p
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: czw kwie 26, 2007 11:17
Lokalizacja: Łódź / Inowłódz
Kontakt:

Post autor: yahoo_p » czw sie 30, 2007 11:48

-
Ostatnio zmieniony sob sty 16, 2010 02:39 przez yahoo_p, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » czw sie 30, 2007 15:11

yahoo_p pisze:do głowicy do 1.8 8v pasuje wałek od 2.0 8v. wiem bo sprawdzałem u siebie. a znam kolesia co podobno jeźdźi na wałku od 1.8 w 1.6.
Takie pierdoły piszesz że głowa boli: ABU jest troszke innej konstrukcji, nigdy nie widziałeś takeigo silnika a coś "doradzasz"



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości