Strona 1 z 2

Tarcze 280mm do MK1 !!!!!!

: czw kwie 14, 2005 15:03
autor: TAZ
Czy orientuje się ktoś jak dużo zabawy jest z przełożeniem hamulcy z G60 (przód oczywiście) do MK1. Wiem napewno, że sworzeń zwrotnicy jest inny. Jakie są jeszcze różnice. Czy da rade sworzeń przełożyć z MK2 do MK1?????

: czw kwie 14, 2005 15:08
autor: Strefa
z tego co kojaze to latasz na 14"felach i tu jest problem bo tarcze+zaciski z g60 niewejda w fele 14 takze trzeba fele 15" wiec proponowalbym szukac z mk2 1.8 16v bo na te heble 14" pasuje
pozdro

: wt kwie 19, 2005 15:31
autor: TAZ
A 16V nie ma tarcz takich jak MK1 1,8 GTi wentylowanych o średnicy 239mm (chyba dobry wymiar podałem?)????????

: wt kwie 19, 2005 15:50
autor: Borys
taz pisze:A 16V nie ma tarcz takich jak MK1 1,8 GTi wentylowanych o średnicy 239mm (chyba dobry wymiar podałem?)????????
nie 16V te po 87 juz miały 256mm, jarzmo takie same ja kw g60, klocki tez takie same, roznica w tarczy zacisku

: wt kwie 19, 2005 16:21
autor: TAZ
A jak założyć takie tarcze i zaciski do MK1??

: wt kwie 19, 2005 20:26
autor: Krzyś 16v
Borys nie sadzisz ze ruznica jest w jarzmach anie w zaciskach uwierz ze tarcze 280 nie podejde pod te jarzma od 256mm bo posiadam takie

: wt kwie 19, 2005 21:32
autor: Borys
Krzyś 16v pisze:Borys nie sadzisz ze ruznica jest w jarzmach anie w zaciskach uwierz ze tarcze 280 nie podejde pod te jarzma od 256mm bo posiadam takie
no jak nie podejda to trudno, zapytam jutro Edka,

: śr kwie 20, 2005 11:42
autor: cyarnz
mnie sie tez wydaje ze tylko jarzmo jest inne:)

: śr kwie 20, 2005 11:45
autor: Borys
cyarnz pisze:mnie sie tez wydaje ze tylko jarzmo jest inne:)
fakt, jarzmo jest inne, troche pokreciłem, miałem na mysli ze zwrotnica jest taka sama w KR i PG,

a właśnie różnica w jarzmie i zacisku.

sorry :blush:

: śr kwie 20, 2005 15:04
autor: TAZ
No to jak to założyć do MK1?? Gdybym miał taki zestaw to coś bym wymyślił, a że nie mam to kasy na darmo nie wydam. Doradźcie coś. CYARNZ może ty coś zaobserwujesz masz wkońcu i Caddy i MK2.

: ndz lis 06, 2005 01:13
autor: AREKCT
Cos udlo sie zrobic??? a jaki rozstaw otworow ma jazmo do tarcz 280mm z G60 ???
chodzi o te otwory ktore sie przykreca do zwrotnicy.???

: ndz lis 06, 2005 18:39
autor: evolution
ja mam zalozone zaciski z audi a61,9 tdi na srednice tarcz 288 i wejda pod 15 cali. jak te sprzedam wpadaja zaciski z a8 2,5 TDI pod tarcze 321mm i do tych musza byc juz 16. rozklad otworow odleglosci pasuja jak ulal pod zwrotnice z gti g60 jak i z passata b3/b4 i toledo do 96 chyba

: pn lis 07, 2005 13:57
autor: TAZ
Projekt padł bo zakładam felgi 14" i tarcze 280mm odpadają. Teraz zakładam 256mm z 16V razem ze zwrotnicami i sworzniami z MK2. Jak auto wróci od lakiernika to zaczynam zabawę. Kolumny macphersona zmieniam też na takie z MK2 ale z górną poduszką z MK1. W wahaczach zaspawałem otwory, wyrównałem spawy i wywierciłem nowe otwory pod sworznie. Jedyne co jeszcze może być do rzeźbienia to drążki kierownicze bo mogą być za krótkie.

: pn lis 07, 2005 16:20
autor: AREKCT
pare fotek z jamem tylko ciekawjetm odczego te jamz czy od G60280mm4x100 czy od GTI 239/20 4x100 , bo to jet jkas redukcjaz mkI i mkII na tarcze g60 z zaciskiem.
A moze inaczej czy rozsaw zacisku hamulcowego z G60 i GTI sa takie sme??
CO TO ZA PATENT??? http://64.233.161.104/search?q=cache:_C ... &inlang=pl