Strona 1 z 1

Sprzęgło hydrauliczne w mk2

: śr sie 22, 2007 13:54
autor: CHUDY
Witam
Swapuje abf do mk2 i mam problem z wysprzeglikiem. Mam pedała z mk3 do wysprzeglika ale nie podejdą do mk2. Jak rozwiązać ten problem?Może pedała z toledo tam sa takie same padała i montowali abf.
Zgory dzzieki
pozdrawiam

: śr sie 22, 2007 14:09
autor: toffic
Z Passata B3 serwo z taką blachą pod pompe do sprzęgła, trzeba tylko dziure zrobić w grodzi

: śr sie 22, 2007 14:24
autor: CHUDY
A co z pedałami? jak bedzie napedzana przez pedał sprzegła pompa?

: śr sie 22, 2007 15:01
autor: toffic
Pedały do wymiany na tkaie gdzie sprzęgło jes hydrauliczne

: śr sie 22, 2007 15:08
autor: CHUDY
Masz punkcika :pub: A jeszcze mi powiedz czy w dwojce było hydrauliczne czy z paska pedały

: śr sie 22, 2007 17:38
autor: toffic
Szczerze to nie wiem, ja zawsze z Paska komlet brałem

: śr sie 22, 2007 17:42
autor: zaprzal
mozna zastosowac taki zestaw ze starego passata b3, benzyna na gazniku i miec normalne pedaly mk2 i wysprzeglanie na linke:

Obrazek

: śr sie 22, 2007 19:03
autor: Krzyś 16v
Wmk2 G60 :) byla hydraulika ale z paska to od reki praktycznie dostaniesz :)

[ Dodano: Sro Sie 22, 2007 7:12 pm ]
hmmm a co do tego zestawu kurka powiem szczeze ze sprobuje jeszcze ten zestaw bo ja nie jestem zadowolony z dzialania hydrauliki lepiej wychodzi mi zmiana biegu na linkach i jak trzymam pedal wcisniety to hydraulika troszke odpuszcza... przemaglowalem temat w zdluz i szez jak swapowalem 1,8T i wsadzalem 2 mas + spiek... (co okazuje sie nei wypalem i nei polecam...) uzylem wszystkie mozliwe kabinacje papka zawsze jest 19mm (probowalem 3) i wysprzegliki sa 22mm i 23mm i plastikowy z mk4 19mm(do tego potrzebne jest przerobienie przewodu :) bardzo proste) wszystkie przeszly najpierw probe pozniej regeneracja masowa (19mm nowy) i dalej nie jest to samo...

: śr sie 22, 2007 23:41
autor: CHUDY
wszytko wziete z paska b3 padała, blacha pod serwo i wysprzeglik i gra. dzieki za info pozdrawiam