Strona 1 z 2

Chłodnica oleju - gdzie to podłączyć i jaką?

: wt sie 14, 2007 23:42
autor: Cosar 33GT
Pytanie jak podłączyć chłodnice oleju tak zeby ten olej chłodziła a zeby niebyło spadków ciśnienia (jaka chłodnice? czy są dedykowane do niektórych modeli czy tzreba z zcegoś innego brać?)). Drugą sprawą jest jak to wszystko połączyć zeby to sie imało razem z kompresorem G60 (G60 w 16v narazie marzenie)?
Czy da rade podłaczyć chłodnice oleju i smarowanie g60 na przystawce od filtra oleju?

Narazie rozważania na temat modów w silniku KR ale niedługo plan moze wjesc w zycie wiec pytam zebym potem sie zabardzo niezdziwił.

Jak ktos ma to poprosze fotki G60 z wezykami smarowania i jak to popdłaczane i tak samo fotki z chłodnicą oleju.

Za fachową porade oczywiście punkciki.

: śr sie 15, 2007 00:34
autor: DroopS
chłodnica z MK1 GTi - ja mam takowa i zajebscie chłodzi:) podjedz kiedsy we wtorek na spot to zobaczysz u mnie:) a montarz to banał - jak masz wszystkie 3 elementy to tylko jedno zdejmujesz, zakladasz drugie, robisz mocowanie na chłodnice i jazda:)

: śr sie 15, 2007 00:43
autor: Cosar 33GT
DroopS ale przewody od oleju masz montowane w tym co jest od filtra? Kurde bede na spocie to lukne ;)

: śr sie 15, 2007 00:43
autor: tirsone
DroopS pisze:chłodnica z MK1 GTi - ja mam takowa i zajebscie chłodzi:) podjedz kiedsy we wtorek na spot to zobaczysz u mnie:) a montarz to banał - jak masz wszystkie 3 elementy to tylko jedno zdejmujesz, zakladasz drugie, robisz mocowanie na chłodnice i jazda:)
też mam chłodnicę z mkI ale nie mam tej przystawki z wejściami na przewody.. Ale ja mam taki plan że jak uzbieram trochę kasy to kupię termostat np. firmy Racimex i dam go zamiast tej chłodniczki oleju jaką fabrycznie mają 16v... nie widziałem jeszcze takiego patentu ale myślę że powinno być ok... :bajer:

: śr sie 15, 2007 00:49
autor: DroopS
musisz miec podstawe filtrea oleju z wyjsciem na przewody...

: śr sie 15, 2007 00:51
autor: tirsone
DroopS pisze:musisz miec podstawe filtrea oleju z wyjsciem na przewody...
musieć może i muszę ale dostać takie coś to prawie cud... więc wydam te 80Euro i kupię termostat.. nie ma wyjścia..

: śr sie 15, 2007 00:53
autor: DroopS
najlepiesz sukac całego kompletu - ja sam wymontowałem z rozbitego GTi wszystko co potrzeba:)

: śr sie 15, 2007 00:53
autor: Cosar 33GT
DroopS pisze:podstawe filtra oleju z wyjsciem na przewody
wrzuć fotki
tirsone pisze:dostać takie coś to prawie cud
czemu cud? nieda sie dorobić?

: śr sie 15, 2007 00:54
autor: DroopS
nie bede wrzucał fotek - pofatyguj sie na spot to sam zobaczysz:)

: śr sie 15, 2007 00:55
autor: Cosar 33GT
DroopS no bede no bede... w koncu trzeba podjechać po kilku miesiecznej nieobecnosci :D

: śr sie 15, 2007 00:57
autor: DroopS
Carl ma takie samo rozwiazanie u siebie... montarz trwa dokladnie ok 1 godziny:) a chłodzi naprawde fajnie...

: śr sie 15, 2007 00:59
autor: tirsone
Wygląda to tak:

Obrazek
Obrazek

a czy tu przypadkiem nie ma takie właśnie mocowania?

Allegro

: śr sie 15, 2007 01:01
autor: Cosar 33GT
A w PG z G60 niema czasem takiej przystawki filtra oleju? Bo jak sie niemyle to tam powinno wychodzić smarowanie na łożyska kompresora... (poprawcie jak sie myle)

[ Dodano: Sro 15 Sie, 2007 ]
tirsone pisze:a czy tu przypadkiem nie ma takie właśnie mocowania?

Allegro
te dwa węże to chyba do chłodzenia wodą... a kolejne dwa wyjscia jakby właśnie na chłodnice.

: śr sie 15, 2007 09:23
autor: TAZ
Mam trzy sztuki na handel całych kompletów z MK1 GTi. 150zł za sztukę ze wszystkim. Tylko śruby wasze :bigok: