Strona 1 z 1

Digifant I w silniku 9a

: pn sie 13, 2007 23:25
autor: titor
chcialbym sie zapytac o ile by mi podnioslo mocy po zalozeniu digifanta do silnika 2.0 16v ozn. 9a i jaki by byl koszt takiej instalacji i do kogo mogl bym sie z tym zwrocic....za wszelkie kometarze z gory dziekuje :pub: :pub:

: pn sie 13, 2007 23:38
autor: tirsone
było waści... ;)


Ja za digifant jeden dałem 1000 zł.. w tym koszt listwy wtryskowej od 1.8T, nowe gniazda wtryskiwaczy, niebieski czujnik razem z króćcem..i takie tam pierdoły bez których nie da się nic zrobić... także musisz skołować taką kwotę..chyba że kupisz (jakimś cudem) gotową instalkę którą ktoś już miał w silniku 16v....
Założenie digifanta dało mi tyle że mam w końcu stabilne obroty biegu jałowego.. mogłem założyć stożek ;P... i mam zamiar z pomocą GTO na jesieni/zimie zczipować ECU i przesunąć limiter obrotów... Jeśli chodzi o konie mechaniczne to jak wszystko ładnie wystroisz (czego sam raczej nie zrobisz) to na pewno kilka kucy dojdzie ale cudów bym się nie spodziewał.... Natomiast jeśli planujesz dalsze mody typu turbo/kompresor to digi jest jak najbardziej słuszną rzeczą, która znacznie ułatwi późniejsze mody...

Pozdrawiam

ps. jedyny kłopot jaki mam to wysokość obrotów na biegu jałowym które pomimo wkręcenie regulatora na przepustnicy nie chcą spaść poniżej 1000 obrotów..;/

: wt sie 14, 2007 07:41
autor: GTO
zwieksz podcisnienie przez zapchanie wezyka ktory idzie do odmy albo tego od kolektora co jest miedzy 1 a 2 garem i obroty powinny spaść, jak nie pomoze to przeregulowac przepustnice .

srednio 1.8 16v KR robi 155km/170nm bez specjalnego strojenia.

: wt sie 14, 2007 11:45
autor: tirsone
GTO pisze:zwieksz podcisnienie przez zapchanie wezyka ktory idzie do odmy albo tego od kolektora co jest miedzy 1 a 2 garem i obroty powinny spaść, jak nie pomoze to przeregulowac przepustnice .
wielkie dzięki... co prawda mam już dławiki-samoróby w wężykach od odmy i tego pod kolektorem ale widocznie za słabo dławią ;) pokombinuję. A przepustnicy przeregulować nie potrafię ;/ bo domyślam się że nie chodzi Ci o ten wkręt do regulacji obrotów tylko jakieś inne rzeczy.
GTO pisze:srednio 1.8 16v KR robi 155km/170nm bez specjalnego strojenia.
no to jestem w szoku ... :blush:

: wt sie 14, 2007 17:27
autor: toffic
O zderzaki chodzi

: wt sie 14, 2007 18:51
autor: tirsone
toffic pisze:O zderzaki chodzi
nie rozumiem?

: wt sie 14, 2007 19:16
autor: [QT]Devil
Nie jestem pewny ale raczej o to chodzi :)

http://www.wrzuta.pl/obraz/vhKiHBYYVl/p ... _abf_1_222

: śr sie 15, 2007 10:16
autor: GTO
taaa
zderzak powienien byc regulowany, srubka i nakretka chyba na 6tke.