Digifant I w silniku 9a

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
titor
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 22:08
Lokalizacja: RaCiBóRz
Kontakt:

Digifant I w silniku 9a

Post autor: titor » pn sie 13, 2007 23:25

chcialbym sie zapytac o ile by mi podnioslo mocy po zalozeniu digifanta do silnika 2.0 16v ozn. 9a i jaki by byl koszt takiej instalacji i do kogo mogl bym sie z tym zwrocic....za wszelkie kometarze z gory dziekuje :pub: :pub:


[url=http://www.fodey.com/generators/animated/ninjatext.asp][img]http://r2.fodey.com/12138faa742fb4d6ea17f659883968a49.1.gif[/img][/url]
moj MK I
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=118767

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » pn sie 13, 2007 23:38

było waści... ;)


Ja za digifant jeden dałem 1000 zł.. w tym koszt listwy wtryskowej od 1.8T, nowe gniazda wtryskiwaczy, niebieski czujnik razem z króćcem..i takie tam pierdoły bez których nie da się nic zrobić... także musisz skołować taką kwotę..chyba że kupisz (jakimś cudem) gotową instalkę którą ktoś już miał w silniku 16v....
Założenie digifanta dało mi tyle że mam w końcu stabilne obroty biegu jałowego.. mogłem założyć stożek ;P... i mam zamiar z pomocą GTO na jesieni/zimie zczipować ECU i przesunąć limiter obrotów... Jeśli chodzi o konie mechaniczne to jak wszystko ładnie wystroisz (czego sam raczej nie zrobisz) to na pewno kilka kucy dojdzie ale cudów bym się nie spodziewał.... Natomiast jeśli planujesz dalsze mody typu turbo/kompresor to digi jest jak najbardziej słuszną rzeczą, która znacznie ułatwi późniejsze mody...

Pozdrawiam

ps. jedyny kłopot jaki mam to wysokość obrotów na biegu jałowym które pomimo wkręcenie regulatora na przepustnicy nie chcą spaść poniżej 1000 obrotów..;/


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » wt sie 14, 2007 07:41

zwieksz podcisnienie przez zapchanie wezyka ktory idzie do odmy albo tego od kolektora co jest miedzy 1 a 2 garem i obroty powinny spaść, jak nie pomoze to przeregulowac przepustnice .

srednio 1.8 16v KR robi 155km/170nm bez specjalnego strojenia.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » wt sie 14, 2007 11:45

GTO pisze:zwieksz podcisnienie przez zapchanie wezyka ktory idzie do odmy albo tego od kolektora co jest miedzy 1 a 2 garem i obroty powinny spaść, jak nie pomoze to przeregulowac przepustnice .
wielkie dzięki... co prawda mam już dławiki-samoróby w wężykach od odmy i tego pod kolektorem ale widocznie za słabo dławią ;) pokombinuję. A przepustnicy przeregulować nie potrafię ;/ bo domyślam się że nie chodzi Ci o ten wkręt do regulacji obrotów tylko jakieś inne rzeczy.
GTO pisze:srednio 1.8 16v KR robi 155km/170nm bez specjalnego strojenia.
no to jestem w szoku ... :blush:


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt sie 14, 2007 17:27

O zderzaki chodzi



Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » wt sie 14, 2007 18:51

toffic pisze:O zderzaki chodzi
nie rozumiem?


Mój golf

Miłość ożyła....

[QT]Devil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pt sie 18, 2006 03:14
Lokalizacja: Kępno
Kontakt:

Post autor: [QT]Devil » wt sie 14, 2007 19:16

Nie jestem pewny ale raczej o to chodzi :)

http://www.wrzuta.pl/obraz/vhKiHBYYVl/p ... _abf_1_222



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » śr sie 15, 2007 10:16

taaa
zderzak powienien byc regulowany, srubka i nakretka chyba na 6tke.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości