Bede robil swap z rp na pf

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
robal264
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2140
Rejestracja: pn lis 28, 2005 22:46
Lokalizacja: Małkowice
Kontakt:

Bede robil swap z rp na pf

Post autor: robal264 » pt sie 10, 2007 21:37

Witam, mam pytanie odnosnie przejscia z RPeka na PFa, moj silnik umarl musze skombinowac nowy, i znalazl sie kolega ktory za nie duze pieniadze odda silnik 107 konny wraz ze skrzynia i wszytskim co potrzbene do przekladki, nie jest to jakas potezna jednostka ale mi w zupelnosci wystarczy i teraz chcialbym wiedziec tylko czy sa jakies klopoty przy takim swapie czy elektryka stanowi problem i czy trzeba duzo rzezbic aby to wszystko poskladac, ja jestem zielony pod tym wzgledem z mechanika nie ma problemu tylko samo podlaczenie wszystkiego aby dzialalo jak nalezy. Moze ktos posiaida jakis schemat elektryki albo opis jak krok po kroku zrobic tego swapa aby bylo dobrze.


Bede wdzieczny za kazda pomoc :kufel: :kufel: :kufel: :kufel: :kufel: :kufel: :okej:
Ostatnio zmieniony sob sie 11, 2007 20:36 przez robal264, łącznie zmieniany 1 raz.


MK2 GTi By Robal
viewtopic.php?f=62&t=45067

Obrazek

Awatar użytkownika
koonrad
majster ulepszacz
majster ulepszacz
Posty: 1048
Rejestracja: czw cze 22, 2006 22:26
Lokalizacja: BełchatóVW
Kontakt:

Post autor: koonrad » pt sie 10, 2007 23:09

robal264, pogadaj z grzaneczką997, on te swoje RP i KR wkłada i wyziaga na zmiane (choć ja też :D )
silnik jak wiadomo na łapy pasuje, trzeba zamontować wydajniejsza pompę paliwa a co do elektryki to podpina się wszystko w bedace już kostki.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175064][img]http://img150.imageshack.us/img150/416/clipboard01do1.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
robal264
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2140
Rejestracja: pn lis 28, 2005 22:46
Lokalizacja: Małkowice
Kontakt:

Post autor: robal264 » sob sie 11, 2007 19:27

no to widze ze bede mial do kogo sie zwrocic o pomoc jak cos bedzie nie tak :grin:
jeden kolega mi tu powiedzial ze moge miec klopot z elektryka jak mam auto ponizej 89r a moj akurat jest z 89 wiec powinno byc ok, z reszta wyjdzie wszystko w praniu, za tydzien jade po komplet gratow na przekladke, a poki co zdemontowalem glowice, monowtrysk itp itd rozebralem dol, niestety panewki umarly, tloki tez wytarte na bokach ale maja prawo 350tys przebiegu z czego nie wiem jak kto wczesniej jezdzil, choc auto do tej pory nie bralo oleju ani nie kopcilo ;)

Jakby ktos chcial cos z rp to walic na pw, bedzie duzo gratow mechanicznych :)

pozdro i dzieki za pomoc :pub:


MK2 GTi By Robal
viewtopic.php?f=62&t=45067

Obrazek

Awatar użytkownika
Adrian1980
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 560
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
Kontakt:

Post autor: Adrian1980 » ndz sie 12, 2007 21:37

robal264 pogadaj z uzytkownikiem "gumiś" on tez na dniach bedzie robil swapa z RP na PF... i mieszka niedaleko :jezor:


Czarny turboklekocik

Awatar użytkownika
robal264
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2140
Rejestracja: pn lis 28, 2005 22:46
Lokalizacja: Małkowice
Kontakt:

Post autor: robal264 » ndz sie 12, 2007 23:15

Adrian1980 pisze:robal264 pogadaj z uzytkownikiem "gumiś" on tez na dniach bedzie robil swapa z RP na PF... i mieszka niedaleko :jezor:


dzieki, juz sie z nim porozumialem. teraz w zaleznosci kto pierwszy skonczy ten bedzie pomagal drugiemu:)

dzieki za info
pozdro :okej:


MK2 GTi By Robal
viewtopic.php?f=62&t=45067

Obrazek

Awatar użytkownika
tomek860
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 353
Rejestracja: sob wrz 09, 2006 13:10
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tomek860 » śr sie 29, 2007 19:13

Witam, pozwólcie, że się dołączę do pytania. Co może pozostać od RP przy swapie na PF???a jak sprawa z gazem??



Awatar użytkownika
robal264
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2140
Rejestracja: pn lis 28, 2005 22:46
Lokalizacja: Małkowice
Kontakt:

Post autor: robal264 » śr sie 29, 2007 20:50

praktycznie nie wiele, ;)

pisz na pw jak cos


MK2 GTi By Robal
viewtopic.php?f=62&t=45067

Obrazek

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » śr sie 29, 2007 22:27

ja kiedys robi lem takiego swapa troche bardziej skomplikowanego, głowica poszłą z PG, blok zostal z RP, no i elektryka pf ,
co do gazu to sprawa prosta ocinamy wtryski tyak samo jak w RP


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
tomek860
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 353
Rejestracja: sob wrz 09, 2006 13:10
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tomek860 » czw sie 30, 2007 08:55

A jak jest z elektryką i kompem??mój mechanik powiedział ze może mi wstawić drugi RP, ale jak chce inny to może tylko zamontować w komorze a do komputera sie nie dotyka



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw sie 30, 2007 10:29

tomek860 pisze:A jak jest z elektryką i kompem??mój mechanik powiedział ze może mi wstawić drugi RP, ale jak chce inny to może tylko zamontować w komorze a do komputera sie nie dotyka
trzeba przekłądac wiazke wtrysku kompa - troche lutowania bedzie


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
tomek860
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 353
Rejestracja: sob wrz 09, 2006 13:10
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tomek860 » czw sie 30, 2007 17:45

A nie wiecie czy dało by radę wsadzić silnik 1.8 na mono od mk3???z tego co wiem to różnica jest tylko przy kompie jakaś??



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości