Polerowanie kolektora ssącego 1.6 PN
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Polerowanie kolektora ssącego 1.6 PN
Witam.
Otóż przy okazji wymontowania kolektora ssącego postanowiłem poddać go lekkim modyfikacjom. oczywiście na myśl nasówa się polerowanie kanałów dolotowych tylko pytanie czym i jak to dobrze zrobić.
Z tego co wiem zdania na ten temat są podzielone, bo podobno nie można polerowac na lustro i wsumie niewiele to daje.
ja osobiścię chcę tylko zniwelować niedociągnięcia fabryczne i przpolerowac całość tak papierem maxymalnie 400. Co wy na to?
Czekam na sugestie.
Pozdrawiam.
Otóż przy okazji wymontowania kolektora ssącego postanowiłem poddać go lekkim modyfikacjom. oczywiście na myśl nasówa się polerowanie kanałów dolotowych tylko pytanie czym i jak to dobrze zrobić.
Z tego co wiem zdania na ten temat są podzielone, bo podobno nie można polerowac na lustro i wsumie niewiele to daje.
ja osobiścię chcę tylko zniwelować niedociągnięcia fabryczne i przpolerowac całość tak papierem maxymalnie 400. Co wy na to?
Czekam na sugestie.
Pozdrawiam.
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
ja spolerowałem na lustro i jednak stoją kałóże po ściągnięciu górnej częsci kolektora (u mnie w vr6) . Teraz będę musiał go wykręcić i na nowo przepolerować tak jak mówi TAZ , 120 max ... Jest gorzej niż zapewne było ... Najlepiej to powiększ sobie kanały odrazu do rozmiaru otworów w oszczelce . Pozdr
budujemy syncro :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405
Dzięki panowie za rady.Dobrze że nie polerowałem na przypałowe lustro.
Pociągnołem ściernicą 80 i 100 i myślę że powinno starczyć.
Jeszcze jedno pytanie: gdzie można zrobić porting głowicy?? i jakie sa to pieniądze??
Pociągnołem ściernicą 80 i 100 i myślę że powinno starczyć.
Jeszcze jedno pytanie: gdzie można zrobić porting głowicy?? i jakie sa to pieniądze??
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
- andrew19_86
- Forum Master
- Posty: 1572
- Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
z 1.6 PN wiele nie wyciśniesz,a kasy władujesz sporo, pierburg 2ee nie nadaje sie pod mody...najlepszym sposobem wykrzesania mocy z tego silnika jest zmiana pierburga na gaźnik webera jak to już poczyniło kilku kolegów na forum,a zapoczątkował to kamil...http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=50360 tu masz cały temat o tym modzie
Nocne Mary Squad
Tata NM synka
Tata NM synka
A myślisz że na czym ja śmigam hehe
Właśnie przerabiam troche kolektor żeby lepiej się zgrał z gaźniczkiem i dolot na stożku robie, i tak różnice jakąś już czuć. Chłopaki którzy swapowali webera mówią nawet że z 1.6 można wycisnąć 180km/h to już jest coś.
Myśle może potem o jakiś modyfikacjach głowicy-porting o ile nie za drogo to bedzie, + zmiana wału i tłoków od RP co dam mi 1.8 z 1.6.
może jeszcze wałek rozrządu od PF dla lepszego napełniania.
Co o tym myślicie?
Wsumie koszty nieduże jeśli wszystk ozrobie sam.
Właśnie przerabiam troche kolektor żeby lepiej się zgrał z gaźniczkiem i dolot na stożku robie, i tak różnice jakąś już czuć. Chłopaki którzy swapowali webera mówią nawet że z 1.6 można wycisnąć 180km/h to już jest coś.
Myśle może potem o jakiś modyfikacjach głowicy-porting o ile nie za drogo to bedzie, + zmiana wału i tłoków od RP co dam mi 1.8 z 1.6.
może jeszcze wałek rozrządu od PF dla lepszego napełniania.
Co o tym myślicie?
Wsumie koszty nieduże jeśli wszystk ozrobie sam.
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
ściernica listkowa inaczej trzpieniowac lub ręcznie papierem ściernym .
Ostatnio zmieniony pt sie 03, 2007 01:07 przez lawrai, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości