Strona 1 z 1
nie wkreca sie do konca!!!!???
: wt lip 24, 2007 18:48
autor: seru
mam golfa II gti KR , oryginalnie powinien sie krecic do 7500 obr. a wkreca sie do 7000 obr.
mam rozwiercona glowice, zmienione walki i kolektor portki.
kolega mial 2 lata temu takiego samego po tych samych przerobkach i krecil mu sie prawie 8000!!! jesli ktos posiada golfa ktory kreci sie 7,5 tys prosze o przeslanie numerow modulu ktory znajduje sie na podszybiu po stronie pasazera.pozdro
pomozcie
: wt lip 24, 2007 18:56
autor: andrew19_86
o ile mnie pamięć nie myli dokładnie taki sam temat był założony tu na początku wakacji
po 1.odcinka jest przy ok 7200obr...
po 2.komp Ci odcinke robi i bez jego modyfikacji nie przesuniesz odcięcia...
: wt lip 24, 2007 19:49
autor: evolution
andrew19_86 pisze:o ile mnie pamięć nie myli dokładnie taki sam temat był założony tu na początku wakacji
po 1.odcinka jest przy ok 7200obr...
po 2.komp Ci odcinke robi i bez jego modyfikacji nie przesuniesz odcięcia...
AMEN jak kreci sie na serii powyzej 7200 to obrotek fiksuje koledze...
: śr lip 25, 2007 15:24
autor: dzikgtc
Może kolega miał podtlenek gazu zamontowany i dlatego nie było odcinki. Ja jak na LPG latałem to tez nie było odcinki i się kręcił poza obrotomierz. A na Pb to normalnie około 7tysięcyi i odcinka.
: ndz lip 29, 2007 14:58
autor: bvw08
Pewnie podtlenek LPG miał założony
kumpel miał kiedys fiata palio kręcił na LPG jak VTEC do 8500 obr
: ndz lip 29, 2007 15:00
autor: djtom
po co tak wysoko kręcić skoro moc i moment wtedy już od dawna maleją...?
: ndz lip 29, 2007 21:40
autor: [QT]Devil
djtom w moim temacie to samo napisales, ale to inny przypadek
: ndz lip 29, 2007 21:43
autor: djtom
dziwę się wszystkim którzy z tajemniczych powodów chcą jak najwyżej kręcić silnik
przy seryjnym ECU. Pytam: po co?
: ndz lip 29, 2007 21:46
autor: [QT]Devil
tom przeciez wyjasnilem po co w moim poscie, pozatym na serii tak jak zreszta napisales nie ma to sensu.
: ndz lip 29, 2007 22:40
autor: barteKKK03
djtom pisze:dziwę się wszystkim którzy z tajemniczych powodów chcą jak najwyżej kręcić silnik
przy seryjnym ECU. Pytam: po co?
Żeby posłuchać jak naprawdę brzmi KR i żeby inni też słyszeli...
przecież chyba nie zażyna go cały czas do odcięcia
: ndz lip 29, 2007 22:46
autor: djtom
przecież chyba nie zażyna go cały czas do odcięcia
jak czytam posty tego typu to własnie takie mam czasem wrażenie.... ale to chyba przez to że forumowicze się dziwią że same pozajeżdzane silniki na allegro...
: ndz lip 29, 2007 22:53
autor: [QT]Devil
Nie takie pozajezdzane, ja nabylem abfa dzieki allegro i zalalem go pelnym syntetykiem, igła motor
: pn lip 30, 2007 08:01
autor: evolution
djtom pisze:przecież chyba nie zażyna go cały czas do odcięcia
jak czytam posty tego typu to własnie takie mam czasem wrażenie.... ale to chyba przez to że forumowicze się dziwią że same pozajeżdzane silniki na allegro...
czasami zmiana biegu i krecenie z nizszych obrotow to strata czasu. pamietaj tez dj ze na kolach asz moment silnika pomnozony przez przelozenie glowne i przelozenia na kazdym biegu i nierzadko sie okazuje ze krecac ponad moc maxymalna na kolach masz wiekszy moment niz jakbys zmienil bieg wpunkcie maxymalnej mocy i probowal ciagnac najwiekszym momentem silnika.
: pt sie 03, 2007 11:01
autor: Mata
Moj kolega ma kr i kreci sie 7600 i raczej obrotek nie cygani bo wynik ma z hamowni:)