Strona 1 z 1

Moze ktoś wie?To niech się chwali,)

: pt kwie 08, 2005 18:28
autor: pibulas
Witam.Moze sie orientuje czy układ przeniesienia napedu z MK II 4x4 bylby w stanie przeniesc moc vr6-óstki?Tej 2.9!!I czy bylby duzy problem ze SWAP-em?! gory dzieki i Pozdro

: pt kwie 08, 2005 19:55
autor: evolution
sam naped moze i wytrzyma, napewno zmodyfikowac bedziesz musial skrzynke biegow bo dyfer przy wiekszej mocy sie rozlatuje

: pt kwie 08, 2005 23:25
autor: pibulas
achas...a jezeli chodzi o sam SWAP to są jakies proplemy czy jak po masle?

: sob kwie 09, 2005 01:06
autor: olozwirski
Ale kombinujecie. Z tego co wiem to trzeba miec bude syncro zeby cale to ustrojstwo pod podloga zmiescic. Zwylke syncro tez pewnie dlugo nie wytrzyma. Najlepiej by bylo kupic napend od vw golfIII Vr6 syncro. Kiedys z ciekawosci pytalem w serwisie o sprzeglo wiskotyczne + dyfer do rallye to powiedzieli cos okolo 18000!

: sob kwie 09, 2005 12:29
autor: pibulas
Przeciez nie mowie o SWAPie Syncro do zwyklego MKII tylko o SWAPie VR6 do MKII Syncro!!Kiedys koles chcial mi pchąc rally za 14000zl!!A widze ze nawet sprzegla bym za to nie kupil :rotfl:

: pn kwie 11, 2005 15:16
autor: olozwirski
No to tak. Sa trzy rodzaje syncro, zalezy od skrzyni i silnika. Roznia sie jaka moc moga przenosic (fabryczne dane) Dwa pierwsze to nie nadaja sie jak sadze. Teoretycznie sa do silnikow od 62 do 72 KW. Tych mozesz nie brac pod uwage bo pewnie dlugo nie pochodzi. Trzeci typ syncro byl montowany w G60 syncro, Rallye i Vr6 syncro. Sa takie same (wiskoza, dyfer) i tylko na takim pojezdzisz.

: pn kwie 11, 2005 15:32
autor: pibulas
Ach.Czyli mosial bym miec albo g60 albo Rally zeby wczepic vr6 bez trudu.Ale czy to ma wtedy sens?!A czy wszystkie g60 mkII mialy naped syncro?Bo myslalem ze one byly tylko przodem pedzone!!A o tych czesciach do Rally to mowisz o zwyklej wersji tej 210KM czy tej z kitem vw motor sport 280KM?!( mi lepek chcial ta ruga pchnac.)Bo jezeli o tej "zwyklej" to co dyfer i sprzeglo do syncro vr6 i g60 kosztuje 18000 :shock: ?

: pn kwie 11, 2005 15:45
autor: olozwirski
Niestety nie wszystkie, a z tych co jeszcze jezdza niewiele ma sprawne oba napendy. A mowie o czesciach do fabrycznego G60 syncro/rallye/VR6, o czesciach nowych, uzywka bedzie wielokrotnie tansza. Czy sprawna to inna sprawa, dyfrencjal mozna regenerowac, wiskoze nie wiem. Jeszcze jedno, Rallye fabrycznie mialo 160 KM nie 210. A z tym 280KM to niezle przesadziles.

: pn kwie 11, 2005 16:49
autor: pibulas
hehe.Te 280 to nie moj wymysl tylko sprzedajacego.Mowil ze wlasnie tym egzemtlarzem jakis kolo wygral mistrzoswa w 89(wlasnie tym jego).Podobno 280KM 450Nm i aktywny dyfer.!!!Mowi ze ma sprerzare vw motor sport.Fura (oprocz wnetrza) podobno prostu z toru-a i poszla na Litwe.To w sumie czym oprocz nadwozi rozni sie Rallye od g60?!A i mowiac o vr6 syncro rozumiem ze mowisz o III-ce?P.S.w ktoryms wydaniu "GT"mam opis historii mkII i pisza ze rallye ma 210KM.