Witaj jest kilka obcji powiem z malego doswiadczenia:
-masz troszke kasy a chesz jezdzic za darmo i wypierniczac 3/4 kozakow to TDI (poczytaj jest tu kilku asow z mocnymi ropniakami) nawet seryjne 115 pd daje rade...
-masz troszke kasy i nie chcesz sie bawic w nic wal 16v abf a jak chcesz wiecej mocy to KR PL+ digi... ABF i TURBO mnostwo zeczy mozna wziasc z s2 i masz zakute 1,8 do 400 gozej z abf ale daje rade na 250-300 jak pomyslisz
-swap na 1,8T jak chesz miec stosunkowa nowa jednostke ale moc ograniczona do 300 km bo dalej zn 350km to juz tzreba sypac $$$ nie wyobrazalne pieniazki a w tym przypadku polecam inwestowac w 2,0 16v
zacznij od 150kmi baw sie mozesz odrazu zrobic z niego okolo 200 lub wal z S3 TT 225km i podstawowy zestaw tani
wydech, dolot, wali (mozna tanio uwiez), kolko na walki reg, IC... i pod 300km skacz
- a jak uparles sie i kochasz swoje 1,8 to walek i kolko z de wyrwiesz za dobre pieniazki poleruj wszystko co sie da w glowicy zwieksz sprezanie wymien swiece kopulke palec filtry(moze to smieszne ale jak dasz dobrej jakosci w zasyfionym aucie takie smieszne podzespoly to idze sie zdziwic...) kolo zamachowe(odciazone) daj z g60i sprzeglo, wolny wydech dolocik... i tez nie bedie zle... ale zawsze bedzie zamalo
co bys nie robil to poprostu CHOROBA
....
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=24076 pozdr