Strona 1 z 1

1.8 gt 90km co podlubac w machine zbey lapiej chodzilo:)

: sob lip 21, 2007 23:48
autor: fizolGTW
tak jak w temacie mam prosbe , co moge podlubac zbey lepiej chodzil mam 1.8 90km gt , ma 200 tys przebieg ale byl dbany w niemczech i niedawno sprowadzony:) czekam na wasze ospiowiedzi z gory dzx :)

: ndz lip 22, 2007 11:37
autor: jozekrjrj
mozna zrobic wiele

ale jezeli pytasz sie co zrobic to odrazu poiwem ze pewnie Ciebie niestac

koszta sa powalajace w stosunku do uzyskanej mocy


podstawa to:

głowica
wałek
koło zamachowe
wydech kompletny z kolektorem
kolektor dolotowy i najlepiej wstawic porzadne gazniki

: ndz lip 22, 2007 12:52
autor: _zakix_
Wg mnie to najlepszym rozwiązaniem byłby swap ;)
sam mam 1.8 i do spokojnej jazdy jest okej ;)

: ndz lip 22, 2007 14:12
autor: fizolGTW
aha a powiedzcie mi czy sportowe swiece ndk cos wogole daja?? golf ciezko zapala rano, rozrusznik obraca 2 razy i dopiero pali

: ndz lip 22, 2007 22:40
autor: andrew19_86
fizolGTW pisze:aha a powiedzcie mi czy sportowe swiece ndk cos wogole daja??
większą dziurę w portfelu nic więcej,z tego silnika cudów nie wycisniesz,a wpakujesz mase kasy,lepiej swapować na ABF'a lub 1.8 T :satan:

: ndz lip 22, 2007 23:24
autor: jozekrjrj
najlepiej to sprzedac i kupic cos z mocnym silnikiem

nie oszukujmy sie swap nie jest tani tak samo jak rasowanie 1.8

nie mowiac juz ze jak by niepatrzec mk3 jest juz starym samochodem i ładowanie w niego tyle pieniedzy nieda sie logicznie wytłumaczyc

: ndz lip 22, 2007 23:34
autor: andrew19_86
jozekrjrj pisze:nie mowiac juz ze jak by niepatrzec mk3 jest juz starym samochodem i ładowanie w niego tyle pieniedzy nieda sie logicznie wytłumaczyc
zadnego swapa i odbudowy nie da się logicznie wytłumaczyć,każdy robi coś takiego z pasji i dla siebie,bo chce mieć wyjatkowe auto,nikomu normalnemu nie przetłumaczysz dlaczego np w 20 letnie auto pakujesz 15 tys zł,skoro to nadal bedzie 20 letnie auto,tylko troche "odświeżone",dla większości osób priorytetem jest zmiana auta na coraz to nowsze,dla nie których ociemniałych głównie rocznik jest wyznacznikiem auta,co nie zawsze idze w parze z jego stanem...osobiscie należę do ludzi,którzy wolą mieć np kompletnie odbudowane mk1 w zajebistym stanie,w ktore właduje mase siana,a dla wielu bedzie to tylko stary grat,natomiast dla mnie będzie to perełka i w dupie bym mial opinie innych :bigok:


sorry za OT,ale jakiś wylewny ostatnio jestem :pub: :pub:

: pn lip 23, 2007 01:01
autor: toledo
Dopiszę się do tego OT:
andrew19_86 pisze:dla wielu bedzie to tylko stary grat,natomiast dla mnie będzie to perełka i w dupie bym mial opinie innych
POPIERAM W 101% :okej:

FizolGTW na forum jest twój ziomal z wrocka z nickiem evolution pogadaj z nim jaka moc i za ile. Bo jak zaczynasz od "świec sportowych" to raczej od takich zmian mocy nie przybędzie. Za małe pieniądze a właściwie żadne to możesz odelżyć auto ze zbędnego wyposażenia.
ps. z szukajki najlepiej się wszystkiego dowiesz

: pn lip 23, 2007 16:04
autor: jozekrjrj
andrew19_86, zgadzam sie

ale co innego mk1 a mk3 ktory ani nie jest kultowy ani zabytkowy poprostu zwykły dupowoz


sam zbieram sie do zakupu maluszka i zrobieniu z niego auta do KJS i Rally Sprintów i tez niektorzy niepotrafia zrozumiec czemu maluch skoro za te pieniadze mozna miec BMW e30

: pn lip 23, 2007 22:46
autor: andrew19_86
jozekrjrj pisze:czemu maluch skoro za te pieniadze mozna miec BMW e30
bo ten maluch będzie zamiatał taką e30 po wpakowaniu tej kasy w niego :bigok:

: pn lip 23, 2007 23:36
autor: Krzyś 16v
Witaj jest kilka obcji powiem z malego doswiadczenia:
-masz troszke kasy a chesz jezdzic za darmo i wypierniczac 3/4 kozakow to TDI (poczytaj jest tu kilku asow z mocnymi ropniakami) nawet seryjne 115 pd daje rade...
-masz troszke kasy i nie chcesz sie bawic w nic wal 16v abf a jak chcesz wiecej mocy to KR PL+ digi... ABF i TURBO mnostwo zeczy mozna wziasc z s2 i masz zakute 1,8 do 400 gozej z abf ale daje rade na 250-300 jak pomyslisz
-swap na 1,8T jak chesz miec stosunkowa nowa jednostke ale moc ograniczona do 300 km bo dalej zn 350km to juz tzreba sypac $$$ nie wyobrazalne pieniazki a w tym przypadku polecam inwestowac w 2,0 16v :) zacznij od 150kmi baw sie mozesz odrazu zrobic z niego okolo 200 lub wal z S3 TT 225km i podstawowy zestaw tani :) wydech, dolot, wali (mozna tanio uwiez), kolko na walki reg, IC... i pod 300km skacz
- a jak uparles sie i kochasz swoje 1,8 to walek i kolko z de wyrwiesz za dobre pieniazki poleruj wszystko co sie da w glowicy zwieksz sprezanie wymien swiece kopulke palec filtry(moze to smieszne ale jak dasz dobrej jakosci w zasyfionym aucie takie smieszne podzespoly to idze sie zdziwic...) kolo zamachowe(odciazone) daj z g60i sprzeglo, wolny wydech dolocik... i tez nie bedie zle... ale zawsze bedzie zamalo :) co bys nie robil to poprostu CHOROBA :D .... http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=24076 pozdr

: wt lip 24, 2007 00:14
autor: lawrai
jozekrjrj pisze:andrew19_86, zgadzam sie

ale co innego mk1 a mk3 ktory ani nie jest kultowy ani zabytkowy poprostu zwykły dupowoz


oj Kolego , piszesz bzdury a wręcz czuję się obrażony Twoją wypowiedzą . Ja uważam iż moje mk3 jest juz legendą a co dopiero jak minie jeszcze kilka lat ... Dla mnie moje mk3 jest warte więcej niz jakie kolwiek inne auto ... a nawet władowałem w nie wiecej niż jest warte mk4 2.8 v6 . Pozdrawiam Wszystkich dupowozów jak ja :okej:

: wt lip 24, 2007 18:16
autor: Krzyś 16v
Dokladnie kazdy ceni swoje auto niewazne jaka ma wartosc sa gusta i gusciki jedni wola mk5 a drudzy ciesza sie 20 letnia mk2 300km na pelnej obcji z kilkoma dodatkami... :D choc razej naleze do tych oldtimerow...