Strona 1 z 1

KKK06 do PF"a

: pt lip 20, 2007 14:50
autor: Golf GTi
Witajcie , udalo mi sie zdobyc KKK06 z Audi 2,3T w stanie BDB , i mam zamiar u turbic swojego Pf"ka , w moim gracie jest tez zrobilone , zimny dolot ze storzkiem+wieksze wtryskiwacze , chlodnica wody z 1,9 TD -najwieksza jaka sie da zamontowac do golfa , + termostat na 85-87st. w/g tego co bylo napisane na nim, i w/g tego sie otwiera. Man row nierz sportowana glowice z gniazdami na 2 katy,- jeszcze nie zalozona, do tej KKK mam jeszcze chlodnice olejowa z tegos Audi, kolektor "Baran" z kwasowki przyjedzie z Kamienia Pomorskiego. Cisnienie na jakim ten silnik bedzie pracowal to 0,3 -0,4 bar ,skromnie , mysle ze ze 140Km i z 210-230NM powinno byc, znawcow tematu prosze o wypowiedzi tylko nie syderstwo, bo zawsze to co juz mam do niego moge odsprzedac.

: pt lip 20, 2007 15:40
autor: toffic
Cienko widze.....Kompresja, tłoki, olej, głupi termostat... Moc moze sie udać ale trwałość liczona chyba w sekundach...

: pt lip 20, 2007 20:38
autor: gtx
toffic pisze:Cienko widze.....Kompresja, tłoki, olej, głupi termostat... Moc moze sie udać ale trwałość liczona chyba w sekundach...
Pf-ke trzeba odprezyc ,tloki z korbami od g60 powinny zalatwic sprawe.

: pt lip 20, 2007 21:28
autor: Golf GTi
ehh ,nie tak w sekundach, przy odpowiednim chlodzeniu wszystko bedzie zyc, a tloki ... mysle nad takimi z Audi S2, one odpowiednie i dalo by sie nawet takie zaltwic

[ Dodano: Pią Lip 20, 2007 21:33 ]
a ty toffic zawsze umiesz tylko dogadywac ,pokaz co ty narobiles madrego w swoich furkach, juz w kolejnych poscie sie powtarzasz :"cienko to wdzie" albo takie inne, moze ty pokarzesz co "wielkiego narobiles"

: pt lip 20, 2007 23:16
autor: gtx
Golf GTi pisze:ehh ,nie tak w sekundach, przy odpowiednim chlodzeniu wszystko bedzie zyc, a tloki ... mysle nad takimi z Audi S2, one odpowiednie i dalo by sie nawet takie zaltwic

[ Dodano: Pią Lip 20, 2007 21:33 ]
a ty toffic zawsze umiesz tylko dogadywac ,pokaz co ty narobiles madrego w swoich furkach, juz w kolejnych poscie sie powtarzasz :"cienko to wdzie" albo takie inne, moze ty pokarzesz co "wielkiego narobiles"
Tloki od audi s2 bardziej sie nadaja do zaturbiania 16v do 8v jak napisalem wyzej tloki z korbami od g60wystarczajaca odpreza.

: sob lip 21, 2007 00:37
autor: LCQ
Podpne sie pod temat,

a tłoki z G60 pasują również do 2E???



Pozdr

: sob lip 21, 2007 01:33
autor: toffic
gtx pisze:a ty toffic zawsze umiesz tylko dogadywac ,pokaz co ty narobiles madrego w swoich furkach, juz w kolejnych poscie sie powtarzasz :"cienko to wdzie" albo takie inne, moze ty pokarzesz co "wielkiego narobiles"
Ja pokaże jak odpali i będzie wynik z hamowni, nie będe mówił o czymś co jeszcze nie pali, no chyba że o starych silnikach które miałęm/zrobiłem. Poza tym kiedyś tez byłem "wojowniczo" nastawiony na PFa ale już zmądrzałem :helm:

: sob lip 21, 2007 03:08
autor: Krzylu
a tłoki z G60 pasują również do 2E???
2E to 2.0 a G60 to 1.8

: sob lip 21, 2007 10:27
autor: Golf GTi
Spoko,spoko ja narazie pisze, i nie rozwijam tematu, jezeli grat zadziala to daje odrazu filmi i zdjecia, a tak pozatym konstrukcja 1,8 jak np. PF jest najbardziej wytrzymala i 2,0 chyba tez u VW/Audi.

[ Dodano: Sob Lip 21, 2007 10:48 ]
TAZ a ty cos mowiles o kolach ze zmiennna regulacja na rozzadzie, masz takie cos na stanie , albo czy dal bys zade zalatwic VVTi ???

: sob lip 21, 2007 11:33
autor: toffic
Golf GTi pisze:a tak pozatym konstrukcja 1,8 jak np. PF jest najbardziej wytrzymala i 2,0 chyba tez u VW/Audi.
Wytrzymała seryjnie, do turba niekoniecznie. Uwierz że silnik termicznie i mechanicznie długo tego nie zniesie...P.S. gdyby PF był tkai "cudowny" to bym go za grosze nie sprzedał :bigok:

: sob lip 21, 2007 13:12
autor: Golf GTi
wiem ze nie jest cudowny, ale jak bedzie miec odpowiednie chlodzenie,i nie bedzie katowany za czesto to chwile pojedzie, a zreszta jak sie go juz poprzerabia to zobaczym co z tego wyjdzie, moze byc cakliem mily efekt jak zrobie to z glowa bez narwania.

: sob lip 21, 2007 13:58
autor: toffic
Golf GTi pisze:a zreszta jak sie go juz poprzerabia to zobaczym co z tego wyjdzie
Jak chcesz go przerobić to na bank kompresja mniejsza, natrysk na tłoki, termostat 75*, polepszyć smarowanie i może coś z tego będzie