Strona 1 z 2

2.0 8v jest jednostką rozwojową ??

: śr lip 11, 2007 21:48
autor: Miłek
Witam

Od razu wspomnę ze szukałem na forum informacji o tej jednostce i nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie .

Zacznę od tego ze udało mi sie wyłowić ładnego MK3 ( GTI Edition ) auto jest na razie po ogólnych wymianach i jeździ bardzo dobrze. Szczególnie dobry jest silnik nie bierze oleju równo chodzi i jest suchy, sensualnie stwierdzam ze trzyma serie ... ogólnie trafiony egzemplarz .

Przez to ze stan samochodu jest jak dla mnie świetny odpada wymiana auta na egz. z mocniejszym silnikiem .

Moje pytanie jest takie Czy ładować sie w jakieś mody obecnego silnika: Soft czy kompresor -jeżeli to możliwe Jakie wymiany pociąga za sobą montaż tych sprzętów w 8 zaworowym silniku , czy może dać sobie spokój z tym i szukać materiału na swap ??

Czy ktoś z forumowiczów kombinował coś z tym silnikiem ??


Z góry dziękuje za odpowiedz

Re: 2.0 8v jest jednostką rozwojową ??

: czw lip 12, 2007 11:49
autor: Ralfii_VR
Miłek pisze:Witam

Od razu wspomnę ze szukałem na forum informacji o tej jednostce i nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie .

Zacznę od tego ze udało mi sie wyłowić ładnego MK3 ( GTI Edition ) auto jest na razie po ogólnych wymianach i jeździ bardzo dobrze. Szczególnie dobry jest silnik nie bierze oleju równo chodzi i jest suchy, sensualnie stwierdzam ze trzyma serie ... ogólnie trafiony egzemplarz .

Przez to ze stan samochodu jest jak dla mnie świetny odpada wymiana auta na egz. z mocniejszym silnikiem .

Moje pytanie jest takie Czy ładować sie w jakieś mody obecnego silnika: Soft czy kompresor -jeżeli to możliwe Jakie wymiany pociąga za sobą montaż tych sprzętów w 8 zaworowym silniku , czy może dać sobie spokój z tym i szukać materiału na swap ??

Czy ktoś z forumowiczów kombinował coś z tym silnikiem ??


Z góry dziękuje za odpowiedz
wieksze grzebanie pod katem N/A nie ma sensu , duze koszty
jedyne słuszne osiagi da ci turbina a ten silnik w miare duzo wytrzma, a to tez tanie nie bedzie
najtanszy swap na ABFa ale taki trudno dorwac i zeby jeszcze dychał seria

i kolo sie zamyka.

: sob lip 14, 2007 02:06
autor: burdel
Ogolnie smutne podsumowanie Ralfii_VR, zarzucil. Ja tez posiadam motor 2.0 8v, ogolnie myslalem zeby wstawic mu sportowy walek, do tego soft zrobic porzadny uklad wydechowy i to chyba na tyle co przychodzi mi do glowy nie majac w zanadzu gotowki rzedu 6 tys zl. mozna oczywiscie szukac ABF'a ale to chyba tylko wyjazd do niemiec na łowy.

: sob lip 14, 2007 23:25
autor: papol

: ndz lip 15, 2007 10:16
autor: Ralfii_VR
tak z ciekawości, ile uzyskałes moc/moment?

: ndz lip 15, 2007 12:13
autor: papol
jeszcze nie sprawdzalem

: ndz lip 15, 2007 21:21
autor: Ralfii_VR
papol pisze:jeszcze nie sprawdzalem
to skąd wiesz ze dobrze wydałeś pieniądze, poza subiektywnym uczuciem i większym vmax ?

: ndz lip 15, 2007 22:35
autor: Borys
Ralfii_VR pisze:
papol pisze:jeszcze nie sprawdzalem
to skąd wiesz ze dobrze wydałeś pieniądze, poza subiektywnym uczuciem i większym vmax ?
ja znam tylko jedne czerwone MKIII 2.0 8v ktoe bardzo fajnie smiga
oto czasy
10 15 Holzer Mikołaj VOLKSWAGEN GOLF 15.616 15.166 15.602 15.093

: ndz lip 15, 2007 22:51
autor: Ralfii_VR
Borys pisze:
Ralfii_VR pisze:
papol pisze:jeszcze nie sprawdzalem
to skąd wiesz ze dobrze wydałeś pieniądze, poza subiektywnym uczuciem i większym vmax ?
ja znam tylko jedne czerwone MKIII 2.0 8v ktoe bardzo fajnie smiga
oto czasy
10 15 Holzer Mikołaj VOLKSWAGEN GOLF 15.616 15.166 15.602 15.093
no faktycznie czasy rewelacyjne, pogratulować :food:

: pn lip 16, 2007 22:05
autor: papol
wiem ze wykresy to podstawa.Nie mam u siebie zadnej na miejscu takiej firmy ktora mnie moze zmierzyc.Widze po aucie ze jest przepasc miedzy tym co bylo a jest i wystarcza mi to.A dla kogos nie bede gnal na rolki i udowadnial co sie zmienilo.Bedzie okazja to napewno sie pomierze i zobaczymy co daly te mody. :bajer :http://www.wrzuta.pl/film/yrCNZb0Zb9/obraz_008 pod gorke bylo

: wt lip 17, 2007 09:06
autor: Ralfii_VR
papol pisze:wiem ze wykresy to podstawa.Nie mam u siebie zadnej na miejscu takiej firmy ktora mnie moze zmierzyc.Widze po aucie ze jest przepasc miedzy tym co bylo a jest i wystarcza mi to.A dla kogos nie bede gnal na rolki i udowadnial co sie zmienilo.Bedzie okazja to napewno sie pomierze i zobaczymy co daly te mody. :bajer:
a uważam ze przy większych modyfikacjach rolki to podstawa, u robi sie to dla zawsze dla siebie, ja jeździłem 150km do kraka, teraz już mam w Rzeszowie rolki ale mnie już zabawa w w tuning przestała bawić
nie ma co robić OT, bo mowa o czyms innym

: sob lip 21, 2007 00:45
autor: LCQ
Ja jestem bardzo zadowolony z 2E ,zrobiłem full dolot i wydech z kolektorem Supersprinta ,wałek światka GT,przerogramowany komputer ,ustawiony zapłon i auto sie świetnie zbiera jak na tą jednostke,


Pozdr

: śr mar 12, 2008 23:26
autor: gibek1987
LCQ pisze:Ja jestem bardzo zadowolony z 2E ,zrobiłem full dolot i wydech z kolektorem Supersprinta ,wałek światka GT,przerogramowany komputer ,ustawiony zapłon i auto sie świetnie zbiera jak na tą jednostke,


Pozdr
już miałem okazje spytać, ale spytam jeszcze raz :)
można poznać koszt tych modyfikacji ?

: śr mar 12, 2008 23:35
autor: evolution
2.0 8v jest mocno rozwojowym silnikiem... sam latam teraz gti 2e turbo kory dzien po zlozeniu mocno zalany wyplul 217 ps 300 Nm na 0.54 bar... teraz go odkrecilem i na tym samym cinieniu z radoscia do 4 wlacznie dokreca sie do limitera 7900 na 5 doszedlem do ~ 7000 280km/h... dalsze testy niebawem