Strona 1 z 1
stożek bawełniany K&N czy gąbkowy Pipercross ?
: pn lip 09, 2007 18:19
autor: lawrai
jak w temacie , mam stożek K&N bawełniany a zastanawiam sie czy nie zmienic go na gąbkowy pipercross tak samo ze stożkiem na odme , lepiej K&N bawełniany czy pipercross gąbkowy ? .
Problemem jest , który ma większą przepustowość i który przepuszcza mniej syfu ? . Oczywiscie gdy jeden i drugi są odpowiednio naoliwione . Pozdr
: śr lip 11, 2007 12:48
autor: Apsik
Ja bym zawsze wybrał K&N'a ... ale wkładkę
: śr lip 11, 2007 15:03
autor: VR
filtry gabkowe przepuszczają tony syfu do silnika, tu masz ciekawy link do testu stozkow blitza, kn, hks i apexi ,
http://www.mkiv.com/techarticles/filter ... index.html ,gąbkowy przepuszcza tyle jakby go wogole nie bylo
: śr lip 11, 2007 15:31
autor: lawrai
oki
to pozostaje przy bawełnianym . Ale jak narazie i tak śmigam z oryginalnym i czuje tak jakby było lepiej niż na stożku . Pozdr
: czw lip 12, 2007 23:59
autor: Piwiracing
lawrai pisze:mam stożek K&N...
...to pozostaje przy bawełnianym . Ale jak narazie i tak śmigam z oryginalnym i czuje tak jakby było lepiej niż na stożku
nie czaje... masz stozek K&N, pozostajesz przy bawelnianym, smigasz z oryginalnym i jest lepiej niz na stozku?? prosze o sprostowanie, bo sam sie zastanawiam nad wyborem filtra...
: sob lip 14, 2007 00:08
autor: lawrai
jeździłem ze stożkiem bawełnianym K&N i podczas remontu zauwazyłem syf (kurz) w kanałach kolektora ssącego , więc postanowiłem go wywalić . Do tego auto dziwnie śmigało i załozyłem spowrotem oryginalną puszkę z oryginalną wkładką filra powietrza . Odczułem poprawe w pracy silnika , tak jakby momentalnie ożył w dolnych partiach obrotów . Moze i mi się wydaje ale auto stało się żywsze . Ale to zapewne dlatego iż stożek łapał gorące powietrze od silnika , bo cięzko to odgrodzić a ja maski ciąć nie bedę , ponieważ szkoda mi silnika aby leciał na niego syf bo auto jeździ na codzień . Pozdrawiam