Strona 1 z 1

podniesienie gleby o 4 cm pomocy

: ndz lip 08, 2007 00:50
autor: tomasz25
zakupiłem krótsze amorki i spręzyny(juz drugi komplet)i znów za krótkie są springi(kolesiowi co mi je sprzedał nakopie do dupy,były dłuzsze od FK o jakies 3 cm wiec postanowiłem je załozyc) auto ma glebe jak cholera,miały byc - 3 cm a wyszło tak ze mam miske olejową 10 cm nad ziemią i progi wiszą tez gdzies tyle(fele mam 15 " oponki 50 wys),panowie poradzcie jak tu troche podniesc,zrobiłem dzis 1000 km i mnie szlak trafia prosze o jakies podpowiedzi

: ndz lip 08, 2007 01:12
autor: ezin
spoko :) ja przy progach mam od 7 do 11cm przeswitu :P Da sie przyzwyczaic do jazdy i nie jest zle :)

: ndz lip 08, 2007 01:20
autor: tomasz25
hehe,no ja jezdze raczej dynamicznie wiec mi to przeszkadza,mam glebe od 2 dni ,ale chciałem mniejsza gdybym wiedział to bym został przy serii,jazdzi sie na równym niesamowice zakręty bajka- jak Kubica ale jak pojechłem w trase dzis to masakra...

: ndz lip 08, 2007 09:23
autor: marcinmaja
U mnie progi mają prześwit 4cm (przód) i 6cm (tył) i też śmigam ale wymieniłem juz 2 miski i zderzak ze 3 razy naprawiałem
(Juz mnie to powoli przestaje bawić-nasze polskie dziurawe drogi)
Pozdrawiam :-)

: ndz lip 08, 2007 14:24
autor: ezin
tomasz25 pisze:hehe,no ja jezdze raczej dynamicznie wiec mi to przeszkadza,mam glebe od 2 dni ,ale chciałem mniejsza gdybym wiedział to bym został przy serii,jazdzi sie na równym niesamowice zakręty bajka- jak Kubica ale jak pojechłem w trase dzis to masakra...
Ja tez jezdze dynamicznie. I to nie raczej dynamicznie tylko bardzo dynamicznie. Poprostu trzeba nauczyc sie szybko wylapytac dziury i je omijac. No i tak jak napisal marcinmaja co jakis czas sa przymusowe wymiany :P Ja musze co chwila naprawiac przednia czesc progow i przedni zderzak :)

: pn lip 09, 2007 00:51
autor: m3tal
ja tu widzę jakiś klub antyfanów gleby :D tego jeszcze nie grali... tomasz25, nie możesz po prostu wrócić do serii?
marcinmaja pisze:Jestem brzydki zły i szczery. Przepisy łamie już w momencie gdy siedze w samochodzie jako kierowca i mam odpalony silnik
ezin, a co, nie zapinasz pasów?

Sorry za OT, ale nie mogłem się powstrzymać :-P

: pn lip 09, 2007 10:30
autor: toledo
tomasz25 sa takie aluminiowe odlewy którymi podwyższają glebę o 2cm, tyle że on cholernie drogie taniej kupisz nowe springi. Mi została taka para na tył jak co to CI wyślę zdjęcie na priv jak to wygląda.

: pn lip 09, 2007 16:47
autor: kkk13
m3tal pisze:ja tu widzę jakiś klub antyfanów gleby :D tego jeszcze nie grali... tomasz25, nie możesz po prostu wrócić do serii?
Prawda jest taka,że gleba sprawia że auto zyskuje sporo punktów jesli idzie o wygląd, ale jeżeli ktoś jeździ dynamicznie, szczególnie w trasach, i szczególnie w Polsce, to przesadna gleba jest niebiezpiecznym przekleństwem.. Wiem co mówie, bo ćwiczyłem temat w mk4, jak załozyłem seryjne sprężyny to okazało że jeździ się szybciej, dużo szybciej.. Teraz w mk3 nauczony doświadczeniem, zostawiłem seryjne sprężyny, mam tylko Bilsteina na grubej rurze, spięty przód rozpórkami i poliuretan w wachaczach.. To jest rozsądny kompromis na Polske. Można jeździć w trasie bardzo szybko, jestem przekonany że mało która gleba zapewni tak spokojne i neutralne zachowanie jak moje auto obecnie..

: pn lip 09, 2007 23:43
autor: tomasz25
toledo, wyslij stary jak masz chwile

[ Dodano: 09 Lip 2007 23:46 ]
kkk13, a czy moge zostawić tył tak jak jest bo jest ok a z przodu zamienic na serie tylko jeden zwój obciąć ??

: pn lip 09, 2007 23:55
autor: toledo
koszt tego w sklepach grubo ponad stówę, więc lepiej zmień springi na np. od vr6
Obrazek

: wt lip 10, 2007 00:02
autor: tomasz25
toledo, dobry plan kupie od vr6 przód,bedzie troche niżej niz na serii?

: wt lip 10, 2007 00:44
autor: m3tal
tomasz25 pisze:z przodu zamienic na serie tylko jeden zwój obciąć ??
NIGDY!! cięcie sprężyn to największa możliwa głupota, jaką można zrobić... w ogóle jakiekolwiek majstrowanie przy sprężynach.