Strona 1 z 1

pytanie do znawców - co mi to da:)

: czw lip 05, 2007 23:09
autor: DroopS
Witam:) mam pytanie do znawców - mianowicie mam MK2 1.8 RP - po badaniu na hamowni wyszło mi 102PS i 164 momentu:) i teraz jest opcja aby załozyc skrzynie 4 od MK1 GTi - oznaczenie skrzyni GC, ja posiadam skrzynie 4T - chyba najbardzije optymalna ... wiec co zyskam, co starce ewentualnie i co sie bedzie dziac z autem na skrzyni 4.... bede wdzieczny za fachowe porady:)
pozdro :pub:

Re: pytanie do znawców - co mi to da:)

: pt lip 06, 2007 15:47
autor: olozwirski
Lepsze przyspieszenia i mniejszy Vmax.
102KM ci z RP wyszlo? Co robiles?

: pt lip 06, 2007 17:03
autor: Pinhead
DroopS, Pochwal się wykresem swojego RP'ka :)

: pt lip 06, 2007 19:00
autor: toffic
DroopS pisze:ja posiadam skrzynie 4T - chyba najbardzije optymalna
Optymalna jeśłi chodzi o spalanie, o przyspieszenie to już na pewno nie. Ja bym zmienił na krótka 5 z MkII

: sob lip 07, 2007 14:43
autor: DroopS
no zrobiłem głowice kompletnie, poszlifowałem wszystko co sie dało, mały plan głowycy, kolektorów, aluminiowy dolot z stozkiem green, wydech fi 55 bez taka, srodek od 16V, koncowe dwa przeloty fi 63, lambda od 2.0 i paliwo 98 :D dlatego teraz chciałbym skrzynie zrobic i zobaczyc co z tego wyjdzie... a i jeszcze wynik na 400 metrów to 16.45.... chce zejsc do 16, gdyz włąsnie tyle uzyskały 16V na wyscigach w łodzi:)

[ Dodano: 07 Lip 2007 14:57 ]
dodam jeszcze ze włozyłem wałek od AUDI 1.8 GTE, i mam zamiar włozyc płaskie tłoki od 16 V ;)ale to narazie plany - che sie zajasc skrzynia...
olozwirski, a jak mniejszy bedzie V max?? zeby sie nie okazało ze tylko ze 150 poleci... no ale w sumie jak do tych 150 rozpedzi sie w mgnieniu oka to czemu nie:) pytam bo chce wiedziec na czym stoje i wtedy podejme decyzje o włozeniu skrzyni 4.... dodam jeszcze ze kolega miał włąsnie taka skrzynie w swoim VW DERBY 1.8 DX i jechalismy 200....

: sob lip 07, 2007 15:36
autor: evolution
obu8dowe bedziesz musial zmienic... bo nie zalozysz porzadnie lapy skrzyni...

: sob lip 07, 2007 15:49
autor: Borys
evolution pisze:obu8dowe bedziesz musial zmienic... bo nie zalozysz porzadnie lapy skrzyni...
obudowe czego? bo nie łapie kontekstu
miałem w swoim PF skrzynie 4 biegową od MKI pasi bez problemu, po zmianie flansz na 100 i jednego plastiku od bioegów, v max ok 200, 4 ty bieg w skrzyni 4 biegowej jest podobny do 5 tgo w 5 tce

: sob lip 07, 2007 16:00
autor: DroopS
jakich flansz?? i których plastikow?? bo to wazne dla mnie... a włąsnie i jak z łapa?? ogólnie zapytam - duzo przerabiania??

: sob lip 07, 2007 16:02
autor: olozwirski
DroopS pisze:olozwirski, a jak mniejszy bedzie V max?? zeby sie nie okazało ze tylko ze 150 poleci... no ale w sumie jak do tych 150 rozpedzi sie w mgnieniu oka to czemu nie:) pytam bo chce wiedziec na czym stoje i wtedy podejme decyzje o włozeniu skrzyni 4.... dodam jeszcze ze kolega miał włąsnie taka skrzynie w swoim VW DERBY 1.8 DX i jechalismy 200....
No wlasnie okolo 200, na 4T tez wiele wiecej nie polecisz bo o ile przelozenia pozwalaja poleciec 250 to ogranicza cie moc...

: sob lip 07, 2007 16:11
autor: evolution
Borys pisze:
evolution pisze:obu8dowe bedziesz musial zmienic... bo nie zalozysz porzadnie lapy skrzyni...
obudowe czego? bo nie łapie kontekstu
miałem w swoim PF skrzynie 4 biegową od MKI pasi bez problemu, po zmianie flansz na 100 i jednego plastiku od bioegów, v max ok 200, 4 ty bieg w skrzyni 4 biegowej jest podobny do 5 tgo w 5 tce
obudowa skrzyni.. w mk1 nie ma miejsc na lape skrzyni, ta blisko kierowcy... mozna blachy robic i pasowac...partyzantka zawsze cos zapracuje.. wiec obudowe trzeba zalozyc z dwojki

: sob lip 07, 2007 23:24
autor: Borys
evolution pisze:
Borys pisze:
evolution pisze:obu8dowe bedziesz musial zmienic... bo nie zalozysz porzadnie lapy skrzyni...
obudowe czego? bo nie łapie kontekstu
miałem w swoim PF skrzynie 4 biegową od MKI pasi bez problemu, po zmianie flansz na 100 i jednego plastiku od bioegów, v max ok 200, 4 ty bieg w skrzyni 4 biegowej jest podobny do 5 tgo w 5 tce
obudowa skrzyni.. w mk1 nie ma miejsc na lape skrzyni, ta blisko kierowcy... mozna blachy robic i pasowac...partyzantka zawsze cos zapracuje.. wiec obudowe trzeba zalozyc z dwojki
hmm
sa odpoqwiednie łapy do tego nie trzeba nic przreabiac