Strona 1 z 1
Problem z przeplywomierzem w mk II 1.3i
: pn kwie 04, 2005 00:14
autor: motyl7
Glownie to chodzi mi o taki motyw
gdy po odlaczeniu dolotu (czyli powietrze wedruje bez przeplywomierza) to silnik po chwili gasni. Jak zrobic aby moc jakos to zmienic i czy mozna w jakis niezbyt skomplikowany sposob przerobic ow przeplywomierz tak aby byl wydajniejszy (czy taj czesciej lub stale otwarty) i zeby nie gasl ??
: wt kwie 05, 2005 07:26
autor: GTO
wstawic wiekszy od PF,PB lub 2E i odpowiednio wyregulowac sprezyne - to jedyne wyjscie dla tego sterownika, inne to zastosowanie ukladu z g40 lub innych i dostrojenie sterownika do nowych warunkow pracy.
: wt kwie 05, 2005 17:22
autor: motyl7
Co masz na mysli mowiac dostrojenie sterownika do nowych warunkow pracy, jak tego dokonac?
: śr kwie 06, 2005 21:09
autor: GTO
mam na mysli chiptuning, dokonac w jakims zakladzie ktory sie zajmuje tego typu modyfikacjami.