Swap z Ke-jetronic na Digifant I - pytania do znawców
: czw cze 28, 2007 23:36
Witam
Decyzja zapadła ... z uwagi na to że Digifant I jest bardziej rozwojowy niż Ke-jetronic postanowiłem wydać kolejną kasę i wrzucić do fury Digi I.
Ale informacje na forum nie dają odpowiedzi na wszystkie nurtujące mnie pytania. Więc muszę zapytać o kilka rzeczy...a zacznę od:
1. Wiadomo że "wzorcowy" komputer do digi 1 to jednostka Bosch o mniej więcej takiej etykiecie ]etykieta[/URL]
ale np. na allegro są jeszcze takie digi 1 firm Siemens czy KEN
]etykieta[/URL]
.. i teraz nie wiem co właściwie mam kupić... i co z wiązką kabli, tzn czy ona w digi I musi być z silnika PG czy może być np z 2e i da się coś porzeźbić...albo taka kombinacja digi I firmy KEN a wiązka z PG itd...
2. Czy przepustnica jest cała do wymiany na tę z PG czy może zostać ta z 16v a tylko niektóre elementy trzeba przenieść?
3. Czy w przypadku nie możliwości dostania wiązki kabli z PG jest możliwość zaodoptowania (przerobienia) innej?(jakiej)
Pozdrawiam serdecznie.
ps. mam już cyt:
DIGIFANT I:
-stabilizator wolnych obrotów, czyli popularny silnik krokowy z PG,PF,PB jak i innych 2 pinowy
-wtryskiwacze z PG,1H - Bosch 0 280 150 905 - 245cc/min @ 3bar
-do wyrzeźbienia -->COPOT czyli czujnik temperatury powietrza w dolocie + potencjometr ustawiający CO
-plastikowe gniazda wtryskiwaczy z PG,PF,PB wkrecane w kolektor
-sonda lambda jakakolwiek waskopasmowa z podgrzewaniem
-switche(przełaczniki na przepustnice)
[ Dodano: 28 Cze 2007 23:41 ]
a btw. załóżmy, że listwę wyrzeźbię z tej 1.8T to czy regulator ciśnienia paliwa przy tej listwie ma fabtycznie 3 bar?
Decyzja zapadła ... z uwagi na to że Digifant I jest bardziej rozwojowy niż Ke-jetronic postanowiłem wydać kolejną kasę i wrzucić do fury Digi I.
Ale informacje na forum nie dają odpowiedzi na wszystkie nurtujące mnie pytania. Więc muszę zapytać o kilka rzeczy...a zacznę od:
1. Wiadomo że "wzorcowy" komputer do digi 1 to jednostka Bosch o mniej więcej takiej etykiecie ]etykieta[/URL]
ale np. na allegro są jeszcze takie digi 1 firm Siemens czy KEN
]etykieta[/URL]
.. i teraz nie wiem co właściwie mam kupić... i co z wiązką kabli, tzn czy ona w digi I musi być z silnika PG czy może być np z 2e i da się coś porzeźbić...albo taka kombinacja digi I firmy KEN a wiązka z PG itd...
2. Czy przepustnica jest cała do wymiany na tę z PG czy może zostać ta z 16v a tylko niektóre elementy trzeba przenieść?
3. Czy w przypadku nie możliwości dostania wiązki kabli z PG jest możliwość zaodoptowania (przerobienia) innej?(jakiej)
Pozdrawiam serdecznie.
ps. mam już cyt:
DIGIFANT I:
-stabilizator wolnych obrotów, czyli popularny silnik krokowy z PG,PF,PB jak i innych 2 pinowy
-wtryskiwacze z PG,1H - Bosch 0 280 150 905 - 245cc/min @ 3bar
-do wyrzeźbienia -->COPOT czyli czujnik temperatury powietrza w dolocie + potencjometr ustawiający CO
-plastikowe gniazda wtryskiwaczy z PG,PF,PB wkrecane w kolektor
-sonda lambda jakakolwiek waskopasmowa z podgrzewaniem
-switche(przełaczniki na przepustnice)
[ Dodano: 28 Cze 2007 23:41 ]
a btw. załóżmy, że listwę wyrzeźbię z tej 1.8T to czy regulator ciśnienia paliwa przy tej listwie ma fabtycznie 3 bar?